Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

50 de milioane de smartphone-uri pliabile vor fi vândute până în 2024

Publicat

pe

Lansarea întârziată a smartphone-ului pliabil Samsung Galaxy Fold ar putea face pe unii oameni să creadă că această categorie de telefoane nu va avea viitor. Cu toate acestea, această piață momentan inexistentă, ar putea ajunge la 50 de milioane de vânzări până în 2024. Potrivit companiei de studiu de piață IHS Markit, smartphone-urile pliabile au viitor. Această piață va crește puternic în următorii ani și este de așteptat să ajungă la 50 de milioane de bucăți vândute în următorii 5 ani.

Fabricarea smartphone-urilor cu ecran pliabil este foarte diferită de cea a smartphone-urilor tradiționale. Tehnologia asociată are mai multe cerințe. Deși Samsung Galaxy Fold și Huawei Mate X au fost anunțate în prima jumătate a acestui an, lansarea lor a fost amânată de mai multe ori. Dar, se pare că viitorii consumatori de telefoane au o atitudine pozitivă față de piața viitoare a smartphone-urilor cu ecran pliabil.

Conform PhonAndroid care citează pe IHS Markit, sunt câțiva factori care explică emoția actuală din jurul smartphone-urilor pliabile. Pe o piață în scădere (vânzările de smartphone-uri au scăzut în prima jumătate a anului 2019 față de 2018), prețurile momentan ridicate pentru telefoanele pliabile le rezervă pe acestea pentru utilizatori bogați și/sau pasionați de astfel de dispozitive. La fel ca în cazul oricărei inovații, aceste prețuri pot fi explicate prin integrarea de componente costisitoare și a proceselor de fabricație mai complexe.

În timp, aceste costuri de fabricație vor fi reduse. Fenomenul este deja observat cu ecranele AMOLED. Odată rezervate pentru cele mai performante modele, acestea sunt acum găsite pe produse mult mai accesibile. Cifrele de vânzări atestă acest lucru: pe această piață în scădere, livrările de smartphone-uri mid-range cu ecrane AMOLED sunt în creștere. Samsung Galaxy A50 cu ecran Super AMOLED a fost cel mai bine vândut smartphone din Europa în trimestrul doi 2019. Smartphone-urile pliabile vor beneficia, de asemenea, de costuri mai mici de fabricație în viitor. Honor, cunoscut pentru smartphone-urile sale accesibile, de exemplu, a anunțat deja un model pliabil pentru 2020.

Întârzierile de lansare la Samsung Galaxy Fold sau Huawei Mate X nu au mers cum trebuia. Au încercat producătorii să forțeze nota cu acestea? Poate. Dar, prin acest lucru Samsung a demonstrat că smartphone-ul pliabil nu este limitat la filmele de science-fiction. Deși sunt reale, telefoanele pliabile necesită unele ajustări, probabil nu au ajuns la maturitate deplină. Conform ultimelor informații, Samsung va relansa Galaxy Fold în luna septembrie.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite