Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

„Bicycle valley”, circuit de testare auto și institut de inteligență artificială, în județul Timiș

Publicat

pe

Investitorii străini anunță o nouă industrie „vedetă” în județul nostru, după succesul din automotive și tehnologia informații. Este vorba despre producția de biciclete, prin construcția unei fabrici de mari dimensiuni lângă Timișoara. Subiectul s-a numărat printre numeroasele teme abordate astăzi în cadrul unei întâlniri a președintelui CJ Timiș, Alin Nica, cu reprezentanții investitorilor germani, francezi și italieni.

Mai exact, acesta a primit vizita vicepreședintelui Clubului Economic German Banat, dr. Christian von Albrichsfeld, a președintelui Centrului de Afaceri Franco-Român din Timișoara, Dorin Miron, și a vicepreședintelui Camerei pentru Comerț Italiene pentru România, Vicenzo Moderno.

Trebuie spus că dincolo de acest „bicycle valley” al României, cum informal a fost numit proiectul, firmele private cu capital străin din Timiș au planuri de dezvoltare și de diversificare a activității. De exemplu, pentru domeniul automotive, se dorește construcția unui circuit de testare auto, care ar putea avea și aplicabilitate socială, inclusiv în educația rutieră a copiilor, sau chiar în industria producătoare de biciclete. De asemenea, se lucrează la bazele unui viitor institut de inteligență artificială, care să reunească facultățile de profil din Timișoara, punându-se accent pe cyber security, machine learning, cloud computing etc. Președintele Alin Nica a subliniat că toate proiectele care aduc valoare adăugată comunității timișene vor beneficia de sprijinul administrativ al Consiliul Județean, fie sub formă de parteneriat public – privat, fie sub alte forme legale.

Președintele CJ Timiș, Alin Nica, a adresat celor trei invitația de a face parte din Consiliul de Strategie și Consiliere Economică, organism ce se creează în prezent la nivelul instituției. O altă axă de colaborare lansată de Alin Nica este dezvoltarea învățământului dual, forța de muncă de calitate fiind una dintre principalele cerințe ale mediului privat. De asemenea, acestora le-a fost transmisă invitația de a participa în cadrul unui forum internațional de afaceri România – Ungaria – Serbia. Forumul gândit la nivelul Consiliul Județean are ca scop principal apropiere de vecinii sârbi și maghiari, în contextul viitoarei aderări a Serbiei la UE, cât și a posibilității accesării unui bazin mai larg de forță de muncă.

De asemenea, Alin Nica a punctat eforturile instituției pe care o reprezintă în realizarea autostrăzii Timișoara – Moravița, cu ținta clară de a include în proiect și o centură a Timișoarei la nivel de autostradă, care să cuprindă municipiul pe axele de est și vest. Investiția ar scurta timpii de navetă pentru forța de muncă, dar ar reprezenta și o poartă importantă de desfacere a mărfii producătorilor timișeni.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite