Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

bizz.club Timișoara-Cluj. Ghid de supraviețuire financiară în caz de pandemie

Publicat

pe

Marți la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am vorbit despre Bani! Am avut 30 de participanți care au fost îndrumați în ceea ce privește deciziile financiare în această perioadă!

În deschiderea ședinței, toți membri au avut posibilitatea să se prezinte pe ei și business-ul lor, iar mai apoi fiecare a împărtășit care a fost decizia financiară pe care a luat-o acum în pandemie! După care, participanții au cerut și oferit recomandări (acesta fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club – networking-ul).

La momentul de Spotlight l-am avut ca invitat pe Bogdan Trandafir, CEO & CoFounder al agenției de marketing INNVISION. El a subliniat importanța unei comunicări unitare pe toate canalele și necesitatea colaborării cu cât mai puține agenții de marketing pentru cât mai multe servicii; în felul aceste cheltuielile de marketing vor fi cu mult mai mici, iar mesajul transmis va fi mai clar. INNVISION oferă clienților lor o paletă completă de servicii calitative: Branding, Web Development, Search Engine Optimization, Social Media Marketing și Pay-Per-Click. Mai multe detalii aici:  https://innvision.ro/.

La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Luca Dezmir, mentor financiar și de investiții. El ne-a prezentat care sunt pașii pe care trebuie să îi faci dacă ești în „modul de supraviețuire”, adică dacă veniturile tale au scăzut la jumătate sau aproape au dispărut:

  1. Analizează ce ai – personal și profesional, pe ce te poți baza, cât timp poți rezista dacă nu ai mai avea niciun venit;
  2. Redu cheltuielile – pe orice plan, scade din tot ce poți pentru a-ți fi mai ușor să faci față provocărilor financiare;
  3. Ai grijă de veniturile actuale și viitoare – atât ca și freelancer dar și ca antreprenor: analizează piața, clienții, nevoile lor și adaptează-te.

Pe final, Luca ne-a împărtășit și a subliniat din experiență proprie importanța multiplelor surse de venit și cât de mult l-a ajutat această pregătire în criza actuală!

Dacă această criză te-a prins cu o singură sursă de venit, folosește-ți toate resursele (financiare, materiale, intelectuale, umane, etc.) pentru a ieși cu bine din ea, iar pentru următoarea criză asigură-te că vei avea mai multe surse de venit!

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum gratuit pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința online de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite