Ne găsiți și pe:

Business

bizz.club Timișoara-Cluj. Ghid de supraviețuire financiară în caz de pandemie

Publicat

pe

Marți la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am vorbit despre Bani! Am avut 30 de participanți care au fost îndrumați în ceea ce privește deciziile financiare în această perioadă!

În deschiderea ședinței, toți membri au avut posibilitatea să se prezinte pe ei și business-ul lor, iar mai apoi fiecare a împărtășit care a fost decizia financiară pe care a luat-o acum în pandemie! După care, participanții au cerut și oferit recomandări (acesta fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club – networking-ul).

La momentul de Spotlight l-am avut ca invitat pe Bogdan Trandafir, CEO & CoFounder al agenției de marketing INNVISION. El a subliniat importanța unei comunicări unitare pe toate canalele și necesitatea colaborării cu cât mai puține agenții de marketing pentru cât mai multe servicii; în felul aceste cheltuielile de marketing vor fi cu mult mai mici, iar mesajul transmis va fi mai clar. INNVISION oferă clienților lor o paletă completă de servicii calitative: Branding, Web Development, Search Engine Optimization, Social Media Marketing și Pay-Per-Click. Mai multe detalii aici:  https://innvision.ro/.

La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Luca Dezmir, mentor financiar și de investiții. El ne-a prezentat care sunt pașii pe care trebuie să îi faci dacă ești în „modul de supraviețuire”, adică dacă veniturile tale au scăzut la jumătate sau aproape au dispărut:

  1. Analizează ce ai – personal și profesional, pe ce te poți baza, cât timp poți rezista dacă nu ai mai avea niciun venit;
  2. Redu cheltuielile – pe orice plan, scade din tot ce poți pentru a-ți fi mai ușor să faci față provocărilor financiare;
  3. Ai grijă de veniturile actuale și viitoare – atât ca și freelancer dar și ca antreprenor: analizează piața, clienții, nevoile lor și adaptează-te.

Pe final, Luca ne-a împărtășit și a subliniat din experiență proprie importanța multiplelor surse de venit și cât de mult l-a ajutat această pregătire în criza actuală!

Dacă această criză te-a prins cu o singură sursă de venit, folosește-ți toate resursele (financiare, materiale, intelectuale, umane, etc.) pentru a ieși cu bine din ea, iar pentru următoarea criză asigură-te că vei avea mai multe surse de venit!

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum gratuit pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința online de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

Business

bizz.club Timișoara. Cum să-ți crești performanța prin PRIORITIZARE

Publicat

pe

Marți, 19 ianuarie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind unul dintre pilonii de bază bizz.club).

La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Constantin Pătășanu, Director EMC Consulting, iar tema pe care a abordat-o a fost „Cum să-ți Crești Performanța prin PRIORITIZARE”.

În introducere, Constantin ne-a recomandat o carte foarte interesantă despre eficacitate și eficiență: „Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace” (Stephen R. Covey).

Apoi ne-a lansat o întrebare care ne-a pus pe gânduri: „Ce lucru pe care l-ați face cu regularitate ar produce o schimbare uriașă în bine în viața voastră?”

Așa cum probabil ai auzit și tu, managementul timpului înseamnă de fapt managementul personal – capacitatea de a-ți organiza activitățile astfel încât să obții rezultatele pe care le dorești – cu alte cuvinte, problema nu e în a ne gestiona timpul, ci a ne administra pe noi înșine. În felul acesta ne putem crește performanța personală și profesională prin prioritizare.

A urmat o nouă recomandare de carte ce își concentrează atenția asupra importanței prioritizării, numită „Un singur lucru” (Gary W. Keller).

Mai departe, Constantin ne-a vorbit despre performanța prin prioritizare și piesele de domino. O piesă de domino în cădere poate dărâma o altă piesă cu 50% mai mare decât ea. Practic, fiecare acțiune (aparent neînsemnată) are puterea de a influența acțiuni și rezultate cu mult mai importante.

În ultima parte a întâlnirii, a pus cireașa pe tort – ne-a prezentat Principiul Pareto: 20% din eforturile noastre dau 80% din rezultatele pe care le obținem. Mai mult, pentru a merge în profunzime, ne-a exemplificat pașii corecți de realizare a unei diagrame Pareto astfel încât analiza eforturilor și rezultatelor să aducă și mai multă claritate asupra consecințelor acțiunilor noastre și importanței prioritizării.

Dacă vrei să distribui acest conținut și prietenilor tăi, le poți trimite link-ul articolului: https://timisoara.bizz.club/blog/cum-sa-ti-cresti-performanta-prin-prioritizare-constantin-patasanu 

Dacă nu ai putut participa cu noi la această ședință, te așteptăm cu drag la ședința de săptămâna viitoare!

De ce să participi?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Citeste mai mult

Business

Tinerii fermieri pot concesiona până la 50 de hectare de teren agricol, în județul Timiș

Publicat

pe

A doua sesiune de concesionare a terenurilor cu destinaţie agricolă către tinerii fermieri a demarat luni, iar depunerea solicitărilor poate fi făcută până la 29 ianuarie 2021, a anunţat ministrul agriculturii.

În prima sesiune de contractare, care s-a încheiat în noiembrie 2020, au trecut de evaluare 61 de tineri din 6 judeţe ale ţării, dintr-un total de 125 care au solicitat terenuri în acest program.

Loturile de până la 50 ha de teren agricol care pot fi concesionate de către tinerii fermieri se află în opt județe: Alba, Gorj, Ialomiţa, Neamţ, Satu Mare, Timiş, Teleorman şi Vâlcea.

„Tinerii agricultori au nevoie, mai mult ca niciodată, de sprijinul nostru pentru a dezvolta ferme performante la standarde europene. Aşa cum am promis, am demarat, luni, 18 ianuarie 2021, a doua sesiune de concesionare a terenurilor cu destinaţie agricolă aflate în administrarea Agenţiei Domeniilor Statului (ADS), în suprafaţă de până la 50 ha, către tinerii cu vârsta de maximum 40 de ani. Perioada de depunere a solicitărilor de către tinerii fermieri este 18.01.2021 – 29.01.2021, iar judeţele pe raza cărora se găsesc terenurile ofertate sunt: Alba, Gorj, Ialomiţa, Neamţ, Satu Mare, Timiş, Teleorman şi Vâlcea”, a scris ministrul agriculturii, Adrian Oros, pe pagina sa de socializare.

Persoanele interesate care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege, adică sunt tineri cu vârsta de maximum 40 de ani, absolvenţi cu studii de specialitate în domeniul agricol, pot depune cererile la sediul ADS sau pe adresa de e-mail a instituţiei.

Alte detalii, precum suprafeţele de teren disponibile pentru contractare şi modul de desfăşurare a procedurii, se regăsesc pe site-ul Agenţiei Domeniilor Statului, www.domeniilestatului.ro, arată și un comunicat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).

În prima sesiune de contractare, care s-a desfășurat în perioada 26 octombrie – 6 noiembrie 2020, au fost scoase la concesiune pentru tinerii agricultori, terenuri aflate în județele Călăraşi, Dolj, Dâmboviţa, Galaţi, Satu Mare şi Hunedoara. Din 125 de tineri care au depus solicitări la ADS, au fost declaraţi eligibili 61.

Primul contract de concesionare de terenuri cu destinaţie agricolă aflate în exploatarea societăţilor comerciale din portofoliul ADS, libere de contract, în suprafaţă maximă de 50 ha, a fost semnat la 27 noiembrie 2020 de un tânăr fermier, absolvent al învăţământului de profil.

În iulie anul trecut, MADR anunţa că o suprafaţă de 50.655 de hectare de teren agricol este disponibilă pentru tineri, în baza Legii nr. 226/2016. Potrivit datelor ministerului, Agenţia Domeniilor Statului administrează o suprafaţă de 319.390,873 hectare, din care doar o treime – 111.643,820 hectare – este cadastrată.

Citeste mai mult

Business

Prima ședință bizz.club Timișoara din anul 2021

Publicat

pe

Marți, 12 ianuarie, a avut loc prima ședință bizz.club Timișoara din 2021

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind unul dintre pilonii de bază bizz.club).

La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Nicu Zegheanu, Trainer și Business Consultant, iar tema pe care a abordat-o a fost „Mecanismul de stabilire a OBIECTIVELOR”.

El ne-a vorbit atât despre obiective personale și de business, cât și despre Managementul Performanței.

În ceea ce privește obiectivele personale, Nicu ne-a lăsat câteva întrebări la care trebuie să răspundem înainte de a ne stabili un obiectiv personal:

1. De ce alegem anumite obiective? Care-i motivul?

2. Cum să-mi stabilesc obiective astfel încât să fiu motivat să le îndeplinesc?

3. Îmi va produce suficientă satisfacție atingerea obiectivului astfel încât să fiu dispus să fac efortul respectiv?

4. Obiectivul stabilit rezolvă o preocupare pe care o am, sau încerc să demonstrez ceva cuiva?

De cele mai multe ori, obiectivele noastre sunt rezolvări la anumite frământări personale – provin din ceea ce ne macină pe noi. Astfel, luăm acele griji, le găsim soluții practice și încercăm să le implementăm pentru a obține rezultatele dorite.

Rezumând la esență, întrebarea esențială este „Do I really feel that?” Fii sincer cu tine și adoptă doar acele obiective pe care „le simți” și ți le dorești cu adevărat.

În a doua parte am vorbit despre obiectivele de business din perspectiva Managementului Performanței.

Pentru ca obiectivele stabilite (de obicei la început de an) să fie și îndeplinite într-o companie, este nevoie de transparență și claritate pentru fiecare om din organizație, atât în ceea ce privește indicatorii de performanță (KPI), cât și recompensa – altfel nu va exista motivație.

La final, Nicu ne-a prezentat cele 4 etape al unui Management al Performanței eficient:

Etapa 1. Planificare

Etapa 2. Monitorizarea

Etapa 3. Ajustarea & Evaluarea Performanțelor

Etapa 4. Recompensa (doar după rezultate)

În definitiv, creșterea unui business vine din rezultate!

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite