Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Smartphone-ul LG Velvet 5G, cu ecran de 6,8 inch și triple-camera va fi lansat pe 7 mai

Publicat

pe

Despre compania sud-coreeană se știa că va lansa un nou smartphone premium cu o conectivitate 5G. Acum știm specificațiile complete ale telefonului LG Velvet, dezvăluite chiar de LG Electronics, înainte de lansarea sa pe 7 mai. Majoritatea sunt în conformitate cu scurgerile de informații apărute în ultimul timp.

LG Velvet este un smartphone 5G ce va avea procesorul Qualcomm Snapdragon 765. Noul telefon LG are un design 3D Arc și o configurație triplă a camerelor „raindrop” pe spate. Camera principală de la spate va avea 48MP, o baterie de 4.300mAh, boxe stereo cu suport AI și Stylus Pen, printre altele. Conform 91Mobiles, singura piesă rămasă necunoscută din puzzle este prețul lui LG Velvet, pe care compania îl va dezvălui în ziua lansării.

Compania LG a dezvăluit că receptorul va avea un ecran OLED cu diagonala de 6,8 inch (17,27 cm) Cinema Vision FHD+. Ecranul are un raport de aspect 20: 9, rezoluție de 1.080 x 2.340 pixeli și o crestătură centrală sus pentru camera selfie. Cip-setul Snapdragon 765 de gamă medie de la Qualcomm este dotat cu modem 5G integrat și va fi asociat cu 8GB RAM și 128GB stocare extensibilă până la 1TB cu un microSD. LG lansează acest smartphone 5G ca o contra-ofertă pentru Samsung Galaxy A71 5G, numai că smartphone-ul Samsung este mai bine dotat.

În departamentul foto LG Velvet are trei camere la spate, care includ una primară de 48MP, una ultra-wide de 8MP și un senzor de adâncime de 5MP. Camerele au tehnologia Quad Binning, care combină patru pixeli într-o singură imagine pentru a realiza imagini mai bune chiar și în medii întunecate. Camerele mai au și Voice Out Focus care vă permite să separați individual zgomotul de fundal și vocea atunci când înregistrați un video, ASMR pentru creșterea sensibilității celor două microfoane de înaltă performanță pentru o calitate audio mai bună și Time Lapse.

Camera frontală pentru selfie-uri și apeluri video este de16MP. LG Velvet mai are un scaner de amprentă în afișaj pentru securitate și difuzoare pe bază de AI, care setează automat calitatea audio în funcție de conținutul redat. Alte caracteristici includ o baterie de 4.300mAh cu suport de încărcare rapidă și încărcare wireless de 10W și un Stylus Pen care este vândut separat. Ca opțiuni de conectare are 5G, Dual 4G VoLTE, Wi-Fi, Bluetooth 5.1, GPS / GLONASS / Beidou, NFC și USB Type-C.

Prețul LG Velvet nu a fost anunțat încă oficial, dar zvonurile dau un preț în jur de 650 de euro. Telefonul va veni în culorile Aurora White, Aurora Gray, Aurora Green și Illusion Sunset și vor fi scoase la vânzare începând cu 15 mai.

Sursa Foto: lg.com

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite