Marți, 29 iunie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Raluca Bugariu, Coach, Consultant, Trainer, Facilitator și Fondator Bucuria Dulapurilor Ordonate, ne-a vorbit despre „Cum să închizi persuasiv o vânzare importantă pentru tine”.
La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.
După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Vlad Ianos, Manager Espy’s Advertising 360 Foto Tour. Conform unor studii oamenii rețin mult mai bine informația dacă este însoțită de un element vizual. Așadar, dacă ai nevoie pentru a-ți prezenta mai ușor produsele / serviciile tale clienților tăi prin intermediul unui un tur virtual sau unor fotografii profesionale în locație, de produs sau 360 grade, intră aici: https://360fototour.ro/.
La momentul de training, invitatul nostru Raluca Bugariu, Coach, Consultant, Trainer, Facilitator și Fondator Bucuria Dulapurilor Ordonate, ne-a vorbit despre „Cum să închizi persuasiv o vânzare importantă pentru tine”.
În introducere, Raluca a subliniat importanța poveștilor în procesul de vânzare. Poveștile ajung să vândă mult mai ușor un produs sau serviciu, iar poveștile sunt legate de cuvinte.
Apoi ne-a prezentat 6 metode de închidere persuasivă foarte eficiente:
• Presupozițiile lingvistice – ansamblul de cuvinte care îl introduce pe om în poveste;
• Povestea relevantă – ceea ce prezinți;
• Returnarea instantanee – când rezolvi o obiecție folosind cuvintele „tocmai de aceea… ”;
• Inversarea rolurilor – îl pui pe om în papucii tăi, „cum ar fi dacă tu ai fi în locul meu?”;
• Feedback-ul final – îi întrebi interlocutorul la final „dacă ar fi să schimb ceva pentru a închide mai repede… ce ar fi?”;
• Metoda Ben Franklin – îi prezinți seturile de DA și NU pentru a observa cantitativ avantajele.
Ca și presupoziții lingvistice ele pot fi de 3 tipuri:
• de Timp – ex. „în timp ce luați o hotărâre, doriți să luați loc?”
• de Context – ex. „copii vor fi încântați să vă vadă la volanul acestei mașini?”
• de Alegere – ex. „doriți acest model pe culoare albastră sau verde?”
Acestea ar trebui să fie aplicate doar în momentul în care simți și percepi că omul este mai mult decis decât indecis și merită acum să facă pasul final.
Mai multe despre Raluca și activitatea pe care o desfășoară, găsești aici: https://ralucabugariu.ro/.
Dcă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).
Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!