Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

bizz.club Timișoara. SABOTORI în Comunicare& Bonusare și LEADERSHIP în compania ta

Publicat

pe

Marți, 16 februarie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia am avut două super-momente de educație susținute de invitații noștri speciali: Dana Russu și Bogdan Vaida.

 Dana Russu este trainer în comunicare și relaționare la DAR Training & Coaching și expert în Comunicare relațională – Metoda ESPERE (Energie Specifică Pentru Ecologie Relațională Esențială). Ea ne-a vorbit despre „SABOTORI în Comunicarea”, care în primă fază au cel mai mare impact la nivel de relații personale, dar se extind și la nivelul relațiilor de business.

Ea ne-a definit mai întâi ce înseamnă comunicarea. A comunica NU înseamnă a convinge, a domina, a accepta, a impune sau a investiga. COMUNicarea înseamnă a pune în comun, a împărtăși: trăiri, experiențe, gânduri, idei, emoții.

Apoi ne-a explicat ce sunt sabotorii. Sunt acele comportamente, atitudini, lucruri, raționamente și argumente care ne împiedică să trăim așa cum ne dorim. Acești sabotori pot ajunge să dețină controlul vieții noastre dacă nu conștientizăm și nu acționăm la timp, mai ales atunci când luăm asupra noastră responsabilitatea unui lucru care nu ne aparține sau a unei situații asupra căreia nu avem control.

În a doua parte a intervenției, Dana ne-a enumerat 5 sabotori/autosabotori:

(1) Comparația – deseori cu persoane peste nivelul nostru; noi suntem ființe unice cu resurse, capacități și limite diferite;

(2) Mecanismul „DA, dar…” – dificultatea în alegeri și asumarea responsabilității, menținerea ezitării, etc.;

(3) Amânarea – ne determină să evităm realitatea și să amânăm îndeplinirea unui angajament / unei obligații;

(4) Autojustificarea preventivă – ne imaginăm că am putea fi judecați;

(5) Represia imaginară – ne face să ne imaginăm dinainte ce ni s-ar putea întâmpla nouă sau altora.

La final, ne-a lăsat două sfaturi despre cum să avem grijă să nu fim sabotori pentru cei cu care relaționăm: nu impune celuilalt propriile credințe și convingeri și nu gândi în locul lui.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

‍ Bogdan Vaida este CEO & Co-Fondator SELLification – The Professional’s Selling Game alături de Călin Iepure și Răzvan Curcubătă. El ne-a vorbit despre „Bonusare și LEADERSHIP în Compania ta”.

Sistemul de bonusare prezentat a fost construit în ultimele 4 luni și este aplicat cu succes în firma pe care o conduce alături de Călin și Răzvan.

Acest sistem simplu și eficient funcționează în felul următor:

(1) din profitul obținut de firmă prin intermediul diferitelor proiecte, se stabilește un coeficient de profit sharing care merge la angajați sub formă de bonusații, adiționale salariului de bază (ex. 20% din 10.000 RON profit = 2.000 RON profit sharing);

(2) din acest profit sharing fiecare angajat primește un anumit procent în funcție de implicarea lui în proiectul respectiv (ex. 10% din 2.000 RON profit sharing = 200 RON bonus).

Aceste bonusuri cresc când proiectul din care fac parte e de succes și scad când acesta nu are vânzări. Acest lucru stimulează participanții la proiect să se gândească la cum afectează munca lor proiectul și să vină cu idei laterale la proiect, nu doar să-și facă treaba.

Mai mult, oferă o transparență în care ei își pot asuma mai mult, sau mai puțin, fără nicio presiune din partea șefilor.

Pentru venituri suplimentare bonusațiilor, se pot stabili anumite sume de bani ca și „premii” (bounty) odată cu aducerea unui anumit venit în firmă (ex. obținerea unei finanțări, încheierea unui contract important, etc.)

La final, Bogdan a subliniat potențialul acestui sistem datorită avantajului principal: „este un sistem transparent care dezvoltă asumarea și leadershipul în firmă”.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite