Ne găsiți și pe:

Business

bizzclub. timișoara. Idei preluate de la BRANDMINDS 2022 cu Călin Iepure

Publicat

pe

Marți, 21 Iunie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Călin Iepure, CEO bizz.club, ne-a vorbit despre „Idei preluate de la BRANDMINDS 2022”.

La momentul de spotlight a fost împreună cu noi Olimpiu Bulzan, de la Colosseum Timișoara Ballroom și TimisPress.ro.

El ne-a vorbit despre ziarul TimisPress și de cât de important este un ziar local pentru antreprenorii locali. Pe de o parte poate să fie un canal de promovare, iar pe de altă parte poate fi un modalitate de îmbunătățire SEO, prin link-urile de legătură. Apoi ne-a spus cum putem scrie un advertorial, elementele de care să ținem cont și cum putem profita la maxim ca afacere de un ziar local.

La momentul de educație, Călin Iepure, CEO bizz.club, ne-a împărtășit ideile de business preluate de la BRANDMINDS 2022.

Brandminds este cea mai mare conferință de business pentru world-changers din România și Estul Europei la care au participat peste 4000 de antreprenori și viitori antreprenori. Invitații speciali de talie mondială prezenți au fost: Daniel Pink, Gary Vaynerchuk, Whitney Johnson, Jordan B. Peterson, Angela Oguntala, Gabor Mate, Dan Ariely și Mark Manson.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

bizz.club timișoara. „30 ways to fail in business” cu Paul Brad

Publicat

pe

 Marți, 28 Iunie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Paul Brad, consultant, trainer, coach, ne-a vorbit despre „30 ways to fail in business”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Dorin Andreica, de la SoftNetConsulting.ro și eContabilul.ro. El ne-a povestit parcursul lui antreprenorial și-a pornit prima companie în anul 3 de facultate împreună cu doi prieteni dintr-o asociație studențească, fără să fie vreodată angajat.

Dorin ne-a spus o mulțime de lucruri despre cum ne putem digitaliza afacerea și cum ne pot ajuta componentele ERP și CRM, iar apoi ne-a prezentat o soluție foarte robustă creată în colaborare cu o companie de contabilite cu 18 ani vechime, companie cu care au lansat platforma eContabilul.ro. Câteva atuuri ale acestei platforme: accesibilă de pe web sau mobil, operează documentele în timp real (24 ore), îți oferă indicatori de performanță în timp real și ai parte de sesiuni de analiză a datelor financiare cu un specialist.

La momentul de educație, Paul Brad, cu vastă experiențăă antreprenorială în mai multe business-uri, consultant, trainer, coach, ne-a vorbit despre cele „30 ways to fail in business”.

Principala activitate pe care o desfășoară este strâns legată de educație și îmbunătățirea proceselor în companii mari și corporații.

El ne-a prezentat 30 de moduri prin care poți să o „dai în bară” ca și antreprenor. Au fost 4 elemente importante despre care s-a vorbit: antreprenorul, clientul, procesele și oameni, iar la fiecare element ne-a arătat mai multe lucruri relevante pentru a avea succes, sau a evita eșecul.

Câteva elemente care te pot ajuta în business, sau din contră, te pot încurca:
– inteligența emoțională nepotrivită,
– anturajul nepotrivit,
– capacitatea de a te autoevalua,
– de multe ori nu apelăm la expertiza externalizată, ne credem prea deștepți ca antreprenori, suntem antreprenorul-știe-tot,
– nu știm să ne gestionăm banii, mai ales la început de drum când credem că banii firmei sunt banii noștri,
– apetitul la risc,
– nu avem o strategie și proceduri clare pe care apoi să le îmbunătățim,
– nu ținem cont că în orice contract/afacere este o barieră de intrare și o barieră de ieșire,
– nu ne-am dezvoltat abilitatea de a vinde,
– nu ne-alegem asociații, angajații și clienții potriviți,

Acestea sunt doar câteva dintre elementele pe care ni le-a prezentat Paul Brad.

Ședința de astăzi a fost una foarte energică cu foarte multă valoare, iar participanții au învățat o mulțime de lucruri pe care le pot aplica în business-urile lor!

Micul dejun a fost asigurat de oala cu potol (www.oalacupotol.ro), parte a grupului Colosseum Timisoara Ballroom (www.colosseumtimisoara.ro).

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Secretul succesului

Un timişorean – locul trei în lume la masaj

Publicat

pe

Timişoreanul Cosmin Adrian Simu a luat medalia de bronz la Campionatul Continental de Masaj, care a avut loc, zilele trecute, în Grecia, la Atena.

Majoritatea sportivilor din Timişoara îl cunosc şi au apelat la terapeutul Cosmin, despre care se spune ca are „mâini de aur”.

Cosmin are un cabinet particular în Timișoara unde ajută pacienții prin chiroterapie, masaj terapeutic, masaj de relaxare, masaj cu vaccum, reflexoterapie, presopunctură și alte proceduri specifice pentru acestei ramuri.

Cosmin Adrian Simu este apreciat în comunitatea de pe Bega și pentru actele de caritate pe care le face. Amintim doar că tratamentele pentru copii și seniori de peste 70 de ani le face gratuit.

Recent el a fost numit directorul regional al Asociației de Masaj și Terapii Complementare Giurgiu, oraș în care s-a născut. Cu toate acestea el își va desfășura cu preponderență activitatea, în continuare, în orașul de pe Bega.

Campionatul Național de Masaj este în primul rând o competiție, dar în același timp și o oportunitate pentru participanți de a găsi inspirație profesională și de a crea legături între ei.

Prin participarea la această la această competiție mondială, terapeuții au posibilitatea să-și îmbunătățească tehnicile, și să-și aducă un important aport de imagine activității desfășurate de ei.

de Olimpiu Bulzan

 

Citeste mai mult

Business

ANALIZĂ. Ce roluri au băncile, consumatorii și judecătorii în depășirea prin negociere a dificultăților financiare din prezent

Publicat

pe

Într-o perioadă impredictibilă din punct de vedere economic și social, soluțiile pentru rezolvarea problemelor financiare nu pot fi generale, ci sunt la îndemâna băncilor și consumatorilor, prin negociere, spun mai mulți specialiști, prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Judecătorii ar putea avea și ei un rol important în rezolvarea disputelor dintre consumatori și bănci, pe cale amiabilă, spune Valeriu Stoica, fost ministru al Justiției.

Crește apetitul băncilor pentru rezolvarea problemelor consumatorilor

Până la jumătatea lunii iunie, numărul negocierilor dintre consumatori și bănci este cu 40% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Peste 300 de cereri au fost acceptate de bănci pentru negociere, față de 213 în aceeași perioadă din 2021. În 225 de cazuri anul acesta negocierile s-au încheiat cu împăcarea părților, față de 187 în 2021, o creștere cu 20% a cazurilor finalizate cu succes.

Video-reportaj: https://youtu.be/U10MST8OXy0

Podcasturile CSALB sunt un proiect de educație financiară disponibil pe canalul de Youtube CSALB și în secțiunea de educație financiară a site-ului www.csalb.ro. CSALB a intervievat consumatori, conciliatori, reprezentanți ai băncilor comerciale, ai Băncii Centrale și ai Asociației Române a Băncilor pentru a oferi soluții practice consumatorilor care se confruntă cu dificultăți financiare în această perioadă. Mesajele campaniei de informare sunt legate de rapiditatea, gratuitatea și eficiența concilierii în rezolvarea problemelor apărute în derularea contractelor.

„Băncile trebuie să renunțe la reglementările standardizate, fără suflet”

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în Colegiul de Coordonare al CSALB: Rolul CSALB este posibil să crească în perioada următoare, pe fondul dificultăților pe care le vor întâmpina consumatorii în plata ratelor către bancă. Dacă în 2020 pandemia a dus la creșterea șomajului, iar mulți oameni nu aveau bani să plătească ratele, în 2022, chiar dacă oamenii au economisit bani, aceștia nu mai sunt suficienți. Noi, la Banca Națională a României, am spus întotdeauna că este necesar ca băncile să se aplece asupra fiecărui dosar, caz cu caz, și să fie limitate pe cât se poate variantele “la grămadă”, standardizate, într-o reglementare fără suflet. Pe de altă parte, este nevoie de mai multă empatie și grijă pentru client. De pildă, fiecare bancă, fiecare IFN are pe site un număr de telefon pentru relația cu consumatorii. De foarte multe ori, ca să intri în legătură cu un operator de la banca respectivă trebuie să ai o răbdare de fier. Când se adresează CSALB, mulți dintre consumatori au nevoie și să ventileze aceste nemulțumiri, să spună care e problema lor, ce anume li s-a întâmplat, iar în cadrul Centrului au parte de o interfață umană. Din acest motiv această modalitate de soluționare aternativă a unui litigiu între un consumator și o instituție financiar bancară creează punți, creează încredere.

„Oamenii nu trebuie să fie pesimiști, ci precauți”

Florin Dănescu, Președinte executiv Asociația Română a Băncilor: Noi, băncile, venim după o perioadă în societatea românească în care abordarea legislativă a fost extrem de densă și nu de puține ori adversă economiei de piață. Asta a făcut ca băncile să se închisteze, să aibă o abordare instinctivă de protecție. Perioada aceasta dificilă poate fi abordată în primul rând printr-o informare riguroasă din partea consumatorilor. Informația stă la dispoziția noastră, fiecare trebuie să o procurăm și să o înțelegem. În situația inflației, a războiului de lângă noi, oamenii trebuie să fie precauți, nu pesimiști. Să se gândească la faptul că veniturile lor ar putea să scadă, prețurile să crească foarte mult, iar ratele vor diminua și mai mult veniturile viitoare. În acest context dificil, băncile trebuie să ofere siguranță nu doar celor care iau credite, ci și celor care au depozite și fac economii. 90% din resursele băncilor sunt atrase de la deponenți. În România avem 10 milioane de deponenți cărora le oferim siguranță, iar în privința depozitelor din bănci nu au fost emoții și nici nu vor fi. Pe partea cealaltă avem 1,2 milioane de debitori care cer și ei siguranță într-un viitor total impredictibil.

„Judecătorii să întrebe părțile dacă au apelat mai întâi la CSALB”

Valeriu Stoica, conciliator onorific CSALB: Poate că primul lucru pe care trebuie să îl facă judecătorul în cazul unui proces între un consumator și o bancă este să întrebe părțile dacă au căutat soluționarea amiabilă, prin intermediul CSALB. Ar fi suficient ca judecătorii să aplice un principiu general: să găsească mai întâi posibilitatea unei soluții negociate, ceea ce e și în avantajul judecătorului pentru că se scurtează procesul și scapă de administrare de probe, audiere de martori, analiză de probe, evaluare de probe. Iar la sfârșit părțile ar putea să fie supărate că judecătorul nu a înțeles bine faptele, nu a aplicat bine legea. Prin înțelegere, oamenii economisesc resurse: resurse psihice, pentru că pe măsură ce escaladează conflictul, iar tensiunile devin mai mari, consumul psihic crește. După aceea este economia de resurse financiare și, nu în ultimul rând, există un cost în timp care, până la urmă, înseamnă și un cost în bani.

Mircea Stroe, conciliator CSALB: Multe din spețele care ajung în instanță în disputele consumatori-bănci, nu ar trebui să fie acolo pentru că mulți consumatori nu au o problemă juridică cu băncile, ci una financiară. Iar astfel de probleme financiare pot fi rezolvate doar prin intermediul CSALB. Probleme care pleacă de la detalii precum: un comision, moneda, cursul de schimb, creșterea ratelor nu sunt aspecte juridice. Ele nu fac decât să îngreuneze actul de justiție per ansamblu.

Septimiu Stoica, conciliator CSALB: Sunt premise bune pentru un suport mai mare al băncilor față de consumatori, în această perioadă. Băncile au depășit crisparea legalistă, a corectitudinii contractelor, în care spuneau că tot ce au făcut este legal. Au înțeles că miza este alta: o bună relație cu clienții lor, o optimizare a acestor contracte. Concilierea, CSALB, încearcă să introducă o paradigmă nouă în societatea românească prin care să fie depășită situația războiului tuturor împotriva tuturor. A avea neînțelegeri este absolut uman, firesc, problema este să nu le transformi în războaie. Și concilierea, prin mijloacele acestea de negociere reprezintă un efort în care trebuie să ne angrenăm în mod conștient.

Radu Rizoiu, conciliator onorific CSALB: Multe bănci au început să copieze mecanismul CSALB la nivel intern. Asta arată că au înțeles că dacă au deschidere către consumatori și comunică cu cei care au nemulțumiri sau probleme, ambele părți au de câștigat. Nu pierd nimic, nu le cad galoanele dacă stau și vorbesc cu omul să vadă despre ce este vorba. Am avut și cazuri de concilieri în care consumatorul a venit la CSALB pentru că voiau să afle niște informații. Banca a oferit acele informații pe care inițial nu le oferise când consumatorul a făcut cererea direct la bancă, pentru că nu înțelesese de ce trebuie să le ofere.

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 19 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite