Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Continental extinde clădirea de birouri din Timișoara. Investiție de peste 33 de milioane de euro

Publicat

pe

  • Noua clădire construită va avea șase etaje
  • Investiția totală în noul spațiu va fi de peste 33 de milioane de euro
  • Imobilul a fost proiectat pentru o capacitate de până la 1.700 de locuri
  • La Timișoara sunt dezvoltate tehnologii și produse pentru o mobilitate curată

Continental, companie tehnologică, a început lucrările pentru extinderea centrului de cercetare și dezvoltare din Timișoara. Clădirea a fost proiectată pentru o capacitate de până la 1.700 de locuri, precum și o zonă de testare și validare completă a produselor dezvoltate în cadrul companiei.

„Tehnologii eficiente din punct de vedere al mediului și acceptate social sunt ingredientele cheie pentru un ecosistem al mobilității sănătoase. Zero accidente, zero emisii și zero stres, datorită conectivității inteligente: acest lucru ajută la realizarea tehnologiilor noastre inovatoare. La toate acestea lucrează inginerii și specialiștii IT&C din centrul de inginerie din Timișoara“, a spus dr. Chistian von Albrichsfeld, Head of Country Continental România.

Direcțiile în care compania desfășoară o activitate intensă vizează dezvoltarea de soluții inovatoare de software și hardware pentru interiorul mașinii, siguranță, motor și transmisie, precum și sisteme de navigație și instrumente pentru mașini viitoare și vehicule comerciale.

„Competențe noi sunt necesare în mod constant în această industrie, cum ar fi Inteligența Artificială, cloud, securitate cibernetică, industria 4.0, orașe inteligente etc., iar compania își asumă un rol de lider tehnologic. Noile competențe înseamnă dezvoltarea de noi produse, modelarea noilor modele de afaceri și proiectarea de noi concepte moderne de colaborare și operare, respectiv realizarea unui ambient cât mai potrivit și adaptat unui stil de muncă futurist. Mă refer aici la crearea de spații deschise care permit interacțiunea dintre colegi, flexibilitate în ceea ce privește modul de a-și desfășura activitatea, oportunități de alternare facilă de la un format de lucru menit să asigure nevoia de concentrare individuală la unul colaborativ, interactiv și creativ, care duce la idei noi ce pun viitorul în mișcare. Chiar dacă trecem cu toții printr-o perioadă dificilă, la Continental continuăm să investim în viitor. Continuăm să oferim performanță, indiferent dacă vorbim despre produsele sau serviciile oferite, astfel că identificăm constant oportunități de a ne menține agili, de data aceasta prin investiția într-o clădire nouă”, a adăugat acesta.

Investiția plănuită în noua clădire este de peste 33 de milioane de euro. Suprafața totală construită va fi de peste 26.000 de metri pătrați. Vor fi plantați și peste 200 de arbori. Lucrările vor fi finalizate până în luna aprilie, 2021.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite