Ne găsiți și pe:

Business

ANAF a suplimentat documentele care se pot obține prin Spațiul Privat Virtual

Publicat

pe

ANAF a anunţat marţi că a suplimentat documentele acceptate pentru aprobarea înregistrării de la distanţă, în Spaţiul Privat Virtual, serviciu destinat atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică.

Spaţiul Privat Virtual (SPV) permite obţinerea informaţiilor privind situaţia fiscală, depunerea electronică a declaraţiilor fiscale şi primirea electronică a documentelor şi a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică, asemenea celor comunicate prin poştă sau la ghişeu.

„Aprobarea înrolării în mediul electronic în Spaţiul Privat Virtual a persoanelor fizice, care se înregistrează cu nume utilizator şi parolă, se realizează prin identificarea cu numerele atribuite următoarelor noi documente: Notificarea privind destinaţia sumei de 2% sau 3,5% din impozitul anual pe veniturile din salarii şi din pensii, pentru susţinerea entităţilor nonprofit/unităţilor de cult (emise începând cu data de 5 martie 2018); Notificare privind nedepunerea în termen a Declaraţiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii (emise începând cu data de 9 octombrie 2017); Notificare privind îndeplinirea condiţiilor de rezidenţă potrivit prevederilor art. 7 şi art. 59 din Codul fiscal sau ale Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate între România şi de către persoana fizică sosită în România pentru o perioadă mai mare de 183 de zile (emise începând cu data de 7 aprilie 2020)”, arată ANAF.

Alte documente menţionate de ANAF sunt: Notificare privind îndeplinirea condiţiilor de rezidenţă potrivit prevederilor art. 7 şi art. 59 din Codul fiscal sau ale Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate între România şi de către persoana fizică plecată din România pentru o perioadă mai mare de 183 de zile (emise începând cu data de 7 aprilie 2020); Notificare privind nedepunerea în termen a declaraţiei de venit (emise începând cu data de 9 ianuarie 2017); Notificare privind nedepunerea la termen a declaraţiei de impunere (emise începând cu data de 9 ianaurie 2017).

Contribuabilii, persoane fizice sau juridice, care deţin certificat digital calificat pot solicita înregistrarea ca utilizator SPV.

Persoanele fizice, care nu deţin un certificat digital calificat, pot solicita înregistrarea şi pe bază de nume de utilizator şi parolă. Acestea, pentru a se înregistra în Spaţiul Privat Virtual fără a mai fi necesară deplasarea pentru autentificare la sediile ANAF, au posibilitatea de a opta ca autentificarea să se realizeze în mediul electronic, în baza unor documente emise de Ministerul Finanţelor Publice şi/sau ANAF.

Rămân valabile şi următoarele documente: decizie de impunere – emisă începând cu anul 2013; decizie referitoare la obligaţii de plată accesorii – emisă începând cu anul 2013; somaţie – emisă începând cu data de 1 ianuarie 2015; numărul scrisorii primită în anul 2018 de la Ministerul Finanţelor Publice, referitoare la înrolarea în acest serviciu.

Serviciul Spaţiul Privat Virtual se poate acceesa direct din site-ul www.anaf.ro, este gratuit si disponibil 24 de ore din 24.

Accesarea serviciului „Spaţiul privat virtual” se realizează din pagina principală a site-ului ANAF, secţiunea ”Servicii Online – Serviciul înregistrare/înrolare persoane fizice şi juridice Spaţiul Privat Virtual”.

Obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaraţiilor şi obţinerea de informaţii), iar plata poate fi efectuată prin internet banking sau ghiseul.ro.

Informaţii generale în domeniul fiscal şi IT se pot obţine prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. De asemenea, contribuabilii care nu sunt înrolaţi în Spaţiul Privat Virtual pot utiliza Formularul de contact de pe site-ul agenţiei pentru a obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT.

Business

O nouă ediție a Programului Tezaur. Cetățenii pot investi în titluri de stat

Publicat

pe

Persoanele fizice pot investi de miercuri, 1 iulie 2020, în 4 noi emisiuni de titluri de stat în cadrul Programului Tezaur, cu scadenţe la 1, 2, 3 şi 5 ani, cu dobânzi de 3,5%, 4%, 4,25% şi 4,75%, potrivit unui comunicat al Ministerului Finanţelor Publice.

Instituţia menţionează că, prin randamentele oferite, aceste emisiuni reprezintă o variantă de economisire avantajoasă pentru români.

Titlurile de stat pot fi cumpărate: între 1-31 iulie de la unităţile Trezoreriei Statului; între 1-29 iulie prin Compania Naţională Poşta Română pentru mediul rural şi 1-30 iulie pentru mediul urban prin Compania Naţională Poşta Română.

Sunt eligibile persoanele fizice care au împlinit vârsta de 18 ani la data efectuării subscrierii. A fost eliminată plafonarea sumelor care pot fi investite de persoanele fizice în cadrul acestor emisiuni.

Investitorii au posibilitatea anulării subscrierilor deja efectuate prin depunerea unei cereri doar în perioada de subscriere.

Titlurile de stat lansate începând cu data de 1 iulie 2020 sunt în formă dematerializată şi au valoare nominală de 1 leu. Dobânda este plătită la termenele prevăzute în prospectul de emisiune. De asemenea, titlurile de stat emise în cadrul Programului Tezaur sunt transferabile şi se pot răscumpăra în avans.În cazul decesului, dreptul de proprietate asupra titlurilor de stat se transferă moştenitorilor, care prezintă documentele legale care le atestă calitatea.

Emiterea titlurilor de stat pentru populaţie va continua pe parcursul anului 2020, iar maturităţile pentru fiecare emisiune vor fi stabilite în funcţie interesul manifestat de investitori.

„Alternativa de economisire a Ministerului Finanţelor Publice se bucură de un interes crescut al românilor, având în vedere că veniturile provenite din dobânzi sunt neimpozabile”, precizează sursa citată.

Prospectul de emisiune şi eventuale modificări ale acestuia vor fi publicate pe www.mfinante.gov.ro, www.datoriepublica.mfinante.gov.ro, https://www.comunicatii.gov.ro, https://www.posta-romana.ro.

Citeste mai mult

Business

Oferte de vacanță pentru copii. Creative Kids Center, la Chișoda

Publicat

pe

Descopera noul sediu Creative Kids Center!  Suntem entuziasmati sa va anuntam ca ne-am mutat in noul sediu!
Va invitam sa redescoperiti Creative Kids Center, o locatie destinata exclusiv copiilor situata in Chisoda pe strada Murelor, Nr. 35!

Cu aceasta ocazie am dat START-ul inscrierilor la clubul de vacanta „Happy Summer Club” unde ii poti oferi copilului tau o vacanta de neuitat.

Iata cateva activitati care vor face zilele de vara pur si simplu minunate:

vom organiza ateliere educative si de creatie;

vom explora si descoperii lumea in care traim distrandu-ne;

facem miscare / sport in aer liber, facem plaja, mergem la piscina;

vom indragi cititul;

povestim si reconstituim si astfel imbunatatim ceea ce stim;

facem mini-proiecte pe diverse teme;

efectuam temele de vacanta;

indragim limba engleza jucandu-ne;

bucatarim;
multe jocuri si iesiri in aer liber.

Perioada: 1 iulie – 01 septembrie

Program L-V: 08.00-17.30

Inscrie-ti copilul pentru minim doua saptamani si primesti prima zi gratuita!

Oferta speciala!!! Se ofera un discount de 20% la abonamentul lunar pentru copilasii inscrisi pana in 3 Iulie. Fratii au reducere! 10% discount suplimentar pentru al doilea copilas din familie.

Locuri limitate!!!

Inscrierile se fac la sediul clubului #CreativeKidsCenter de pe Str. Murelor, Nr. 35 – Chisoda (Com. Giroc).

Informatii puteti obtine la numarul: 0758/240.177.

Descopera noul sediu Creative Kids Center!

Suntem entuziasmati sa va anuntam ca ne-am mutat in noul sediu!!! Va invitam sa redescoperiti Creative Kids Center, o locatie destinata exclusiv copiilor situata in Chisoda pe strada Murelor Nr.35!Cu aceasta ocazie am dat START-ul inscrierilor la clubul de vacanta “Happy Summer Club” unde ii poti oferi copilului tau o vacanta de neuitat.Iata cateva activitati care vor face zilele de vara pur si simplu minunate:-vom organiza ateliere educative si de creatie;-vom explora si descoperii lumea in care traim distrandu-ne;-facem miscare / sport in aer liber, facem plaja, mergem la piscina;-vom indragi cititul;-povestim si reconstituim si astfel imbunatatim ceea ce stim;-facem mini-proiecte pe diverse teme;-efectuam temele de vacanta;-indragim limba engleza jucandu-ne;-bucatarim;-multe jocuri si iesiri in aer liber.Perioada: 1 iulie– 01.SeptembrieProgram L-V: 08.00-17.30Varsta +5 ani Inscrie-ti copilul pentru minim doua saptamani si primesti prima zi gratuita!Oferta speciala !!! Se ofera un discount de 20% la abonamentul lunar pentru copilasii inscrisi pana in 3 Iulie. Fratii au reducere! 10% discount suplimentar pentru al doilea copilas din familie.Locuri Limitate!!!Inscrierile se fac la sediul clubului #CreativeKidsCenter de pe Str. Murelor, Nr. 35-Chisoda (Com. Giroc).Informatii puteti obtine la numarul: 0758/240.177. Nu rapi nici o secunda din fericirea copilului tau!

Publicată de Creative Kids Center pe Marţi, 23 iunie 2020

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara – Cluj, online. Oportunități de dezvoltare a afacerilor

Publicat

pe

Şedința online, comună, bizz.club Timișoara-Cluj a avut 25 de participanți care au vorbit despre EFICIENȚĂ!
După schimbul de referințe între membrii, a urmat momentul de Spotlight, prezentat de Darius Boca de la BDV.Bestauto. El a împărtășit cum a influențat contextul din ultimele luni afacerea lui și cum a reușit să stabilizeze nivelul de lichiditate.

A urmat momentul de Training susținut de Ștefan Burchilă de la Enviso1. Acesta a vorbit despre eficiența personală a antreprenorilor.

Ștefan este pasionat de îmbunătățire continuă și a dezvăluit că mereu caută să lucreze într-un mod cât mai eficient. El a sugerat celorlalți antreprenori implementarea unui instrument foarte puternic – Metoda 5S.
O metodologie de organizare și păstrare a ordinii, curățeniei și clarității locului de muncă (și nu numai) în 5 pași: sortare, aranjare, curățenie, standardizare, susținere.

Pentru o implementare de succes a metodei 5S, Ştefan Burchilă a sugerat trei întrebări simple la care trebuie să răspundă antreprenorul: „ce ar trebui păstrat? unde ar trebui păstrat? cum ar trebui păstrat?”

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința online de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Elisei Profir

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite