Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Există bani europeni. Ghidul Surselor de Finanțare pentru Companii în timpul pandemiei

Publicat

pe

Think tank-ul INACO – Iniţiativa pentru Competitivitate a lansat Ghidul Surselor de Finanţare pentru Companii în Timpul Crizei COVID-19, dedicat tuturor antreprenorilor care vor să îşi menţină afacerile pe linia de plutire, să îşi păstreze angajaţii sau chiar să îşi dezvolte afacerea pe noile coordonate create de criza noului coronavirus.

Este cea de-a noua ediţie din seria Ghidurilor de finanţare pentru companii, realizată de comunitatea de profesionişti voluntari ai INACO.
Domeniile vizate de noul ghid INACO sunt: sănătatea, extinderea producţiei şi dezvoltare servicii, cercetare, dezvoltare, inovare, dezvoltarea resurselor umane, domeniul piscicol, agricol, pomicol, vitivinicol, dialog social, infrastructură mare în energie şi tehnologie, stimularea mediului de afaceri, a culturii şi a media, iniţiative de sprijin civice şi private.

„Bani există! Acest ghid adună ultimele noutăţi pentru salvarea companiilor, 48 de oportunităţi active acum pentru finanţare nerambursabilă, nebancară, publică şi private, naţională şi europene, în aceste vremuri delicate pentru sprijinirea întreprinderilor mici, mijlocii şi mari. Beneficiarii pot fi companiile inovatoare, cele capabile de reprofilare a liniilor de producţie la nevoile actuale, inclusiv cele care funcţionează în zonele cele mai defavorizate zone, dar nu numai. Am inclus alte şapte programe cu finanţare europeană amânate, dar pentru care e bine să ne pregătim”, a declarat Andreea Paul, preşedintele INACO şi coordonatorul acestui proiect.

La rândul ei, Ioana Enache, expert civic al INACO, a precizat că, prin acest ghid, „aducem în atenţia studenţilor, doctoranzilor şi cercetătorilor post-doctorali perspectiva lansării liniei de finanţare dedicate lor, Innotech Student 2020, care încurajează iniţiativele antreprenoriale încă din timpul facultăţii”.

Ghidul prezintă în sinteză şi ultimele modificări legate de ajutoarele de stat, acordarea şomajului tehnic, de acordare a certificatelor de urgenţă, şi alte aspecte importante pentru mediul de afaceri din legislaţia europeană şi naţională, adoptate în contextul pandemiei epiedmiologice COVID-19, precum şi măsurile comunicate de autorităţi cu impact asupra beneficiarilor finanţărilor europene.

„Nu excludem ca datele limită oficiale actuale pentru depunerea proiectelor cu finanţare nerambursabilă prezentate în Ghidul nostru să fie extinse de către oficialităţi, în funcţie de dinamica crizei COVID-19. S-a întâmplat în cazul altor linii de finanţare nerambursabilă. Aşa a procedat, de pildă, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, prin Autoritatea de Management a Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020, care a decis amânarea întregului calendar de lansare a apelurilor de proiecte pentru o serie de 12 Măsuri şi Submăsuri, cu fonduri totale estimate la aproape 211 milioane de euro. Considerăm necesară reevaluarea acestei decizii, aceste finanţări fiind mult aşteptate de către fermieri, ca o soluţie de injectare de capital la nivelul economiei”, a afirmat Ramona Rădulescu, consultant în absorbţia fondurilor europene şi voluntar INACO.

În condiţiile în care se previzionează că economia Romaniei va intra într-o contracţie severă, cu o scădere a produsului intern brut (PIB) de peste 4,7%, însoţită de un deficit bugetar de 7,3% şi de o rată a somajului de 11%, potrivit datelor revizuite publicate de BCR, antreprenorii sunt nevoiţi să caute surse alternative de finanţare, arată realizatorii ghidului. În acest context, continuă aceştia, ediţia a IX-a a Ghidului Surselor de Finanţare pentru Companii în contextul crizei actuale multiple este un instrument de referinţă care să îi susţină pe manageri şi pe antreprenori în procesul de redresare a companiilor lor.

Ghidul este realizat de Andreea Paul (fondatoare şi preşedintă INACO), Ramona Rădulescu (expertă accesare fonduri europene şi guvernamentale), Daniela Teodorescu (expert în comunicare) şi Ioana Enache (expert civic) şi poate fi accesat integral pe INACO. Realizatorii dau asigurări că acesta va fi actualizat în măsura apariţiei de noi oportunităţi de finanţare.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite