Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Findoo răspunde eficient nevoilor tale!

Publicat

pe

Fie că vorbim despre un start-up sau despre o companie cu o experiență de peste 20 de ani, indiferent de domeniu, susținem și valorificăm potențialul partenerilor noștri.

Cum facem acest lucru?

Știm cu toții că trăim într-un mediu predominat de viteză, de schimbare, de transformare. Aflați sub presiunea unor termene limită sau a costurilor, se întâmplă să alegem variante de servicii care nu ne satisfac nici măcar 50%. Mai mult, uneori renunțăm la anumite servicii. Fiecare dintre noi este un consumator, care își dorește calitate, siguranță, promptitudine.

La findoo, dorim să simplificăm viața oamenilor și în același timp să eficientizăm timpul dedicat găsirii unui prestator de servicii, care să corespundă nevoilor. Pornind de la respectarea și înțelegerea valorii factorului uman și a eticii în business, dăm un plus de încredere procesului de interacțiune. De asemenea, mediul este unul dinamic și inovator.

Cum funcționează findoo?

Disponibilă 24/7, bazată pe un concept simplu de folosit și în același timp foarte eficientă, prin platforma online findoo.ro căutarea unui prestator de servicii sau identificarea de noi posibili clienți devine foarte ușoară, în patru pași:

 

 

 

1. Consumatorul intră pe platforma findoo și cere o ofertă, simplu, rapid și sigur.

 

2. Toate companiile din domeniul cerut, înregistrate în platformă, sunt notificate instant cu privire la cererea înscrisă.

 

3. Consumatorul primește maxim 10 oferte de la primele companii care aleg să îl oferteze, într-un timp dat.

 

4. Consumatorul alege cu cine dorește să colaboreze, în funcție de ofertă și review-uri

 

 

 

Participanții la eveniment beneficiază de acces complimentary la platforma findoo.ro, pentru 12 luni.

 

 

 

Parteneri: Asociația Națională a Antreprenorilor, Creative Community, Ballon Rouge, BIO GREEN, Dulcegăria din Papazoglu, Cadou din suflet, Thessa, Domeniile Urlați, HTag PR, Even’Thor, Trupa ZUM.

 

 

14 martie 2017, Hotel Intercontinental București, sala Fortuna

Evenimentul va avea loc marți, 14 martie, începând cu ora 18.30, la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna (etaj 21).

Invitat special: Cristina Chiriac, Președinte Asociația Națională a Antreprenorilor din România

 

 

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite