Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Grupul MOL are peste 170 de posturi în 13 țări pentru tineri şi studenţi

Publicat

pe

Grupul MOL a anunțat lansarea noilor ediții ale Freshhh și Growww, programele sale de recrutare și dezvoltare, distinse cu premii internaționale, în conformitate cu strategia de a atrage cei mai talentați tineri din regiune pentru sediul central și companiile membre.

Growww este un program cu durata de un an, adresat tinerilor absolvenți, cărora le oferă oportunitatea de a-și începe cariera într-o companie de talie internațională și de a fi inițiați într-una dintre cele mai complexe industrii.

Tinerii interesați își pot depune candidaturile pentru poziții în cadrul Growww la adresa http://molgroup.info/en/growww, prin intermediul LinkedIn până la jumătatea lunii Aprilie. Echipe formate din câte trei studenți se vor putea înscrie în competiția online Freshhh, desfășurată sub forma unui joc cu elemente specifice acestei industrii. Înscrierile au loc la adresa www.freshhh.net până la 29 martie.

“Suntem încântați să continuăm atragerea de absolvenți tineri și ambițioși prin programele noastre de achiziție de talente, Growww și Freshhh. Pentru ediția din 2016, Grupul MOL este mândru să anunțe că membrii echipelor cel mai bine clasate la competiția Freshhh vor avea ocazia să se alăture companiei. Prin Growww, oferim absolvenților posibilitatea de a dobândi cunoștințe extinse și de a-și pune amprenta asupra unor procese industriale. Mentorii noștri vor ajuta tinerii talentați să devină specialiști iar sesiunile de pregătire îi vor ajuta să dobândească noi aptitudini. Growww nu este doar un program pentru proaspăt absolvenți, ci și o oportunitate de a dobândi experiență de lucru multi-disciplinară într-una dintre cele mai importante industrii”, a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vice Preşedinte pentru Resurse Umane în cadrul Grupului MOL.

Prin programul Growww sunt oferite absolvenților peste 170 de posturi specifice, în domenii cum ar fi inginerie, economie, IT, științe naturale și sociale, în operațiunile Grupului din 13 țări (Ungaria, Austria, Slovacia, Germania, Serbia, Slovenia, Pakistan, Croația, România, Bosnia & Herțegovina, Italia, Polonia și Republica Cehă). Tinerii profesioniști se pot înscrie în programul Groww până la jumătatea lunii aprilie pe pagina LinkedIn a Grupului MOL.

Freshhh, derulat sub forma unei simulări palpitante a unor situații din industria petrolului și gazelor, îi așteaptă pe studenți să își demonstreze cunoștințele în situații de afaceri bazate pe condiții reale. Competiția are trei runde; primele cinci echipe clasate vor intra în Finală, pe 25 Mai, unde vor concura pentru premii totale de 25.000 de euro și posibilitatea de a fi angajați în echipa internațională a Grupului MOL.

Tomáš Pavlík, inginer de sistem la Slovnaft, companie membră a Grupului MOL, a fost finalist al 2008 și a afirmat: “După ce m-am clasat pe unul dintre primele locuri în competiția Freshhh, mi s-a oferit o poziție în programul Growww al Grupului MOL. Growww a fost o experiență grozavă, în special atunci când am lucrat în ture de câteva luni – am aflat atunci cu adevărat cum funcționează o rafinărie”.

Puteți afla mai multe informații despre programul Growww la adresele: http://molgroup.info/en/growww și https://www.facebook.com/growww, iar despre competiția Freshhh la: www.freshhh.net  și https://www.facebook.com/molfreshhh .

Despre Growww 

 
Growww este un program care oferă tinerilor absolvenți talentați oportunitatea de a-și începe cariera într-o companie internațională de petrol și gaze, de a dobândi experiență de lucru sub îndrumare profesională, și de a-și dovedi abilitățile într-un mediu de lucru multi-cultural. Pe parcursul programului intensiv de un an, participând la Business Education Programme (BEP), studenţii vor căpăta cunoștințe despre industriei, vor stabili şi dezvolta relaţii profesionale. Fiecare tânăr participant are ca mentor un coleg senior. După terminarea programului, majoritatea participanţilor GROWWW îşi pot continua cariera în cadrul Grupului MOL, pe poziţii de expert sau specialist. Programul GROWWW încurajează femeile să îşi accelereze dezvoltarea profesională, astfel încât a atras un procent remarcabil de participanţi de sex feminin anul trecut (35%, peste media industriei de petrol şi gaze). 1.770 de candidaţi GROWWW au fost recrutaţi de la debutul programului în 2007, iar 40% din foştii participanţi la program au fost promovaţi în cadrul companiei.

Despre Freshhh

Freshhh este o competiție internațională online destinată studenților, în cadrul căreia echipe de câte trei membri înființează o companie petrolieră de la zero și iau decizii privind proiecte de cercetare și dezvoltare, administrează structura portofoliului de produse pentru a obține profit. Primele cinci echipe clasate vor intra în Finală, pe 25 Mai, unde vor concura pentru premii totale de 25.000 de euro și posibilitatea de a fi angajați în echipa internațională a Grupului MOL.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă din domeniul petrolului și gazelor naturale, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, o echipă dinamică de 27.000 de angajaţi în întreaga lume și o tradiție de peste 100 de ani în domeniul petrolier. Grupul are peste 75 de ani de experiență în explorarea și producția de hidrocarburi, cu operațiuni de producție în 8 țări și activități de explorare în 14 țări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de circa 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 țări, din care aproximativ 200 în România.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite