În luna decembrie românii acordă o importanță din ce în ce mai mare produselor tradiționale, atât atunci când vine vorba de pregătirea meselor de sărbători, cât și în alegerea cadourile pe care le oferă celor dragi, vânzările de pe acest segment crescând cu peste 50% în această perioadă, potrivit Prăvălia Mică, un nou concept de magazin online specializat în comercializarea de produse alimentare, terapeutice și cosmetice 100% românești.
Astfel, potrivit retailerului online, dacă în timpul anului valoarea medie a unui coș de cumpărături ce conține produse autohtone realizate în sistem de manufactură atinge suma de aproximativ 100-150 de lei, în perioada premergătoare Crăciunului se înregistrează o creștere semnificativă, atât în valoarea, cât și în volumul comenzilor, valoarea medie a coșului pentru astfel de specialități depășind, de cele mai multe ori, pragul de 300 de lei.
“Românii încă respectă cu sfințenie tradițiile, iar atunci când vine vorba de organizarea mesei festive de Crăciun sau de Revelion aceștia sunt foarte selectivi cu privire la alimentele pe care le aleg și nu scapă sub nicio formă din vedere produsele cu specific românesc din componența meniului”, a declarat Tudor Barbu, Managing Partner Prăvălia Mică.
Conform acestuia, pe lângă cumpărăturile obișnuite pe care și le fac din lanțurile de retail, de Sărbători românii acordă un interes deosebit și preparatelelor tradiționale din oferta magazinelor specializate, dulcețurile cu specific românesc (nuci verzi, cireșe amare, vișine, fructe de pădure), cozonacii de casă, preparatele tradiționale din carne, brânzeturile artizanale, siropurile din mugur de brad, cătină și specialitățile gourmet realizate în sistem de manufactură (duceață de ardei iute, uleiuri românești presate la rece) fiind la mare căutare în această perioadă.
Un nou concept de cadouri personalizate pentru pasionații de mâncare
De asemenea, potrivit reprezentantului Prăvălia Mică, odată cu apropierea sărbătorilor, crește foarte mult și interesul acordat coșurilor de cadouri pline cu specialități gourmet, dulciurile artizanale, siropurile, specialități din miere de albine, brânzeturile maturate, fursecurile de casă, vinurile și uleiurile presate la rece fiind ideale în acest sens.
“Deși pe parcursul anului nu aveam în oferta magazinului o varietate foarte mare în ceea ce privește cadourile, în perioada sărbătorilor încercăm să venim în întâmpinarea clienților noștri oferindu-le posibilitatea de a-și alege un coș cât mai personalizat, potrivit atât pentru persoanele dragi din familie, cât și pentru prieteni sau partenerii de afaceri”, a subliniat Tudor Barbu.
Astfel, potrivit acestuia, în luna decembrie, Prăvălia Mică va pune la dispoziția clienților, pe site, o secțiune specializată de cadouri, aceștia având posibilitatea de a-și personaliza 100% coșul de cadouri și de a alege dintr-o gamă variată de ambalaje, decorațiuni, mesaje, felicitări, la care vor putea adăuga produsele preferate din oferta magazinului.
Prăvălia Mică este un magazin online specializat care comercializează o gamă variată de produse alimentare, terapeutice și cosmetice atent selecționate.