Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Nokia 9.3 PureView poate avea cinci camere la spate dintre care una de 108MP

Publicat

pe

Lansarea smartphone-ului Nokia 9.3 PureView este încă la câteva luni distanță, va ajunge doar în trimestrul trei din acest an. Până atunci hardware-ul intern mai poate suferi unele modificări. Telefonul Nokia 9.3 PureView va fi lansat alături de modelul mai mic Nokia 7.3. Nokia 9.3 PureView are încorporată so cameră principală de 64MP cu OIS.

Este posibil ca lansarea smartphone-ului Nokia 9.3 PureView să întârzie din cauza pandemiei de coronavirus aflată în curs de desfășurare pe tot globul. Potrivit 91Mobiles, viitorul telefon Nokia 9.3 va păstra configurarea camerei penta și va renunța la tehnologia camerei Light găsită pe smartphone-ul original Nokia 9 PureView. Un alt lucru interesant, se pare că Nokia 9.3 PureView va avea o cameră de 108MP, dar va fi una cu unghi larg și nu camera principală.

Nokia 9.3 PureView se vrea un concurent pentru seria Samsung Galaxy S20, dar nu credem că se vor putea compara. În special modelele Galaxy S20+ și Galaxy S20 Ultra sunt cu adevărat de super-clasă și Nokia 9.3 PureView nu le va putea face față în niciun domeniu.

Se pare că HMD Global – compania care deține brandul Nokia – lucrează cu un nou partener pentru a regla sistemul de camere pe Nokia 9.3 PureView. Cu toate acestea, mai multe detalii nu sunt încă disponibile. Toate informațiile de până acum dau pe Nokia 9.3 PureView cu o cameră principală de 64MP cu OIS (optical image stabilizer – stabilizare optică a imaginii) și o cameră cu unghi larg de 108MP. Din păcate, detaliile referitoare la celelalte camere nu sunt disponibile momentan, dar ar putea fi o cameră cu teleobiectiv, una macro și una de adâncime. Deși nu este confirmat, Nokia 9.3 ar putea avea o cameră selfie de 48MP pe față. Întrucât suntem la câteva luni de lansare, aceste informații nu sunt momentan sigure, mai pot avea loc modificări.

Alte specificații pe Nokia 9.3 PureView include un afișaj Quad HD+ P-OLED cu diagonala de 6,29 inch (15,98 centimetri), o sticlă de protecție Corning Gorilla 6 și un senzor de amprentă în afișaj pentru securitate. Sunt zvonuri că va avea și un ecran cu rata de actualizare de 120Hz. Un astfel de ecran este și pe seria Samsung Galaxy S20. La bord este procesorul Qualcomm Snapdragon 865, asociat cu 6 sau 8GB RAM și stocare de 128 sau 256GB, care nu poate fi extinsă. Va veni cu sistemul de operare Android 10. Conform informațiilor Nokia 9.3 PureView împachetează o baterie de 4.500mAh și suportă încărcarea wireless Qi. Opțiunile de conectare ar putea include 5G, 4G LTE, WiFi 802.11 a / b / g / n / ac, Bluetooth 5.0, GPS,  GLONASS, BDS (BeiDou este un sistem chinezesc de navigație prin satelit), NFC, ANT+.

Sursa Foto: Nokia

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite