Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Ordinul de plată multiplu electronic, activ. Cum se depune

Publicat

pe

Ministerul Finanţelor Publice a anunţat miercuri că Ordinul de plată multiplu electronic (OPME) poate fi utilizat de instituţiile publice înregistrate în Registrul entităţilor publice şi de operatorii economici şi alte entităţi decât instituţii publice pentru efectuarea de plăţi din conturile deschise la unităţile Trezoreriei Statului prin care îşi desfăşoară activitatea proprie.

Scopul utilizării ordinului de plată multiplu electronic (OPME) este de a sprijini activitatea IMM-urilor şi a celorlalţi operatori economici prin înlesnirea comunicării prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Ministerul Finanţelor Publice/organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică.

OPME se completează şi se depune on-line prin Sistemul naţional de raportare Forexebug de către instituţiile publice şi, respectiv, prin intermediul serviciului „Depunere declaraţii” de operatorii economici şi alte entităţi decât instituţii publice, pentru efectuarea de plăţi din conturile deschise la unităţile Trezoreriei Statului prin care îşi desfăşoară activitatea proprie.

Persoanele din cadrul operatorilor economici şi ai altor entităţi decât instituţii publice care semnează ordinul de plată multiplu electronic (OPME) trebuie să fie înrolate în Spaţiul privat virtual (SPV) ca reprezentant legal, reprezentant desemnat sau împuternicit pentru aceştia şi să corespundă cu cele aprobate în fişa specimenelor de semnături depusă la unitatea Trezoreriei Statului prin care aceştia îşi desfăşoară activitatea.

Formularul OPME poate fi descărcat de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, Sistemul naţional de raportare https://forexepublic.mfinante.gov.ro/web/guest/formulare sau poate fi pus la dispoziţie de către unităţile teritoriale ale Trezoreriei statului.

Detalii cu privire la completarea, depunerea şi semnarea OPME se regăsesc în OMFP 1819/2020 publicat la rubrica Transparenţă decizională/Acte normative aprobate.

Pentru operatorii economici şi alte entităţi decât instituţiile publice, recipisele aferente depunerii şi validării/respingerii OMPE se vizualizează prin spaţiul virtual (SPV), secţiunea “Mesaje”.

Afaceri de succes in Timisoara

Bizz club Timișoara. Instrumente de digitalizare a proceselor de bussines cu Dorin Andreica

Publicat

pe

Articol de Olimpiu Bulzan

Sedinta de marți a Bizz Club Timişoara a debutat cu o prezentare a instrumentelor de digitalizare a proceselor în bussines, prezentată de Dorin Andreica, managing partener la Soft Net Consulting.

A continuat Călin Iepure, CEO al Bizz Club România, care a prezentat BIZZ.CONECT Game – un joc prin care participanții fac networking intenționat pentru a se cunoaşte mai bine şi a se sprijini reciproc.

Membrii Bizz.Club Timişoara vor avea parte şi săptămâna aceasta de două evenimente online.

Marți, de la ora 19.00, Mentorare: Cum să-ți remodelezi creierul pentru a face mai mulți bani, cu Monica Ion

Planificare, cashflow și profitabilitate

Vineri, 15 septembrie 2023, de la ora 18.00

Educație: Cum să folosesti profitabil facebook în afacerea ta?*, cu Paul Ardeleanu

Social Media For Brands

P.S. Inspirational Meeting Card of the week: Vezi lucrurile la timpul prezent, chiar dacă ele există în viitor – Larry Ellison, co-fondator

Citeste mai mult

Business

bizz.club Timișoara. „DE LA UN JOC LA VIAȚA REALĂ – Cele 5 abilități din BASCHET care se aplică în ANTREPRENORIAT”

Publicat

pe

Antreprenorii din Timișoara și nu numai sunt invitați la o întâlnire specială a BIZZ.CLUB Timișoara, în 4 iulie 2023, de la ora 8.00 la Banu Sport (Str. FC Ripensia, nr. 33)

La această întâlnire, invitat special este Pasca Sergiu, CLUB MANAGER & COACH Leii din Banat – Baschet SCM OHMA Mozzart Bet Timişoara, FIRST LEAGUE ROMANIAN BASKETBALL TEAM LA Baschet SCM Timisoara.

Tema antrenamentului și momentului educațional este „DE LA UN JOC LA VIAȚA REALĂ – Cele 5 abilități din BASCHET care se aplică în ANTREPRENORIAT”.

„Vom explora practic modul în care abilitățile dezvoltate în baschet pot fi transferate și aplicate în lumea antreprenorială, oferindu-vă o perspectivă unică asupra modului în care sportul și afacerile se pot completa reciproc.

Pentru moment special de Spotlight, Sergiu ne va împărtăși experiențele sale remarcabile în domeniu“, anunță organizatorii.

Sergiu va fi intervievat de Călin Iepure, CEO BIZZ.CLUB Romania.

Ținută recomandată pentru acest eveniment este cea adecvată pentru activități sportive, trening și adidași confortabili.

Parteneri media ai evenimentului TIMIS PRESS, Qub TV și Renasterea banateana.

Citeste mai mult

Business

bizz.club timișoara. Cum ne protejăm afacerea prin utilizarea serviciilor juridice cu Alin Tegzeș

Publicat

pe

Marți, 23 mai 2023, a avut loc o nouă ședință BIZZ.CLUB Timișoara, în cadrul căreia Alin Tegzeș, avocat, ne-a vorbit despre „Cum ne protejăm afacerea prin utilizarea serviciilor juridice”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Sergiu Maris, de la Sosetaria.ro. Sergiu a ajuns ownerul acestei afaceri prin cumpărarea ei, pe care a crescut-o pe partea de online. El ne-a povestit care sunt avantajele lor competitive și totodată faptul că se feresc de a comercializa marfă din China, alegând alternative mai calitative, un punct forte în acest business.

La finalul prezentării, membrii BIZZ.CLUB prezenți au primit un cod de reducere pe care îl pot folosi în achiziționarea produselor Sosetaria.ro.

La momentul de educație, Alin Tegzeș, Avocat, ne-a vorbit despre „Cum ne protejăm afacerea prin utilizarea serviciilor juridice” și de ce este foarte importantă educația juridică și antreprenorială la pachet.

De asemenea, el ne-a spus care sunt acele momente în care trebuie să apelăm la servicii legale și de ce merită să avem un avocat de business cu care să colaborăm și cum să comunicăm cu acesta.

Pe lângă aceste informații valoroase, ne-a împărtășit și câteva tips & tricks despre cum se pot reduce costurile cu avocații prin utilizarea de abonament sau prin colaborarea cu avocați care să fie specializați strict pe nevoia pe care o avem într-o anumită situație.

În concluzie, ne-a lăsat cu următorul gând: „Never lose money”, prima regulă a lui Warren Buffett. E important ca prin colaborarea cu avocatul să ne organizăm astfel încât să nu pierdem bani.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite