Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Noutăți

Ce reprezinta receptie de produse si cum automatizăm procesele într-un depozit

Publicat

pe

Receptia este operatia de identificarea si verificare a caracteristicilor marfurilor din punct de vedere cantitativ, calitativ, pentru a fi siguri ca acestea corespund cu cele de pe comanda.  Aceasta operatiune se face la intrarea marfurilor in depozit pe baza documentelor care insotesc produsele si care dovedesc proprietatea marfurilor. Dupa receptie si confirmare documentelor fac dovada transferului dreptului de proprietate al produselor de la furnizor la client.

Daca operatiunea va fi facuta manual,  aceasta situatie poate genera multe erori de natura umana si neconcordante grave intre stocul faptic si cel scriptic.

Utilizarea unui software ERP de gestionare a stocurilor permite executarea receptiilor cu ajutorul cititoarelor de coduri de bare. In WMS se va deschide o nota de receptie in care este cuprinsa toat marfa intrata in depozit. Rezultatul receptiilor se vor exporta mai apoi  in ERP, pentru a asigura corespondenta datelor din cele doua sisteme. In aceasta situatie, riscul de aparitie al erorilor este redus la minim si timpul dedicat efectuarii receptiilor scade semnificativ, iar in cazul neconcordantelor, acestea sunt semnalate imediat in sistem.

Care sunt documentele de receptie

Documentele cu care pot sosi produsele pentru receptie sunt: facturi sau avize de insotire.

Prin operatia de receptie se verifica da catre un om, denumit receptioner, daca produsele sosite fizic sunt aceleasi cu cele de pe documentul insotitor.
In procesul de receptie se vor verifica:
-denumirea produselor;
-codurile produselor;
-cantitatea produselor;
– starea fizica a produselor;
– ambalajele sa nu fie deteriorate;
-termenul de valablitate unde este cazul;
-lotul;
-certificate de conformitate, garantie etc.
In urma procesului de receptie se vor emite cele doua documente aferente operatiunii si anume: NIR-ul, adica nota in intrare recetie si nota de diferente. Nota de diferente arata diferentele dintre ceea ce s-a receptionat fizic si ceea ce era inregistrat pe documentele de insotire ale produselor.

Necesitatea de anticipare a nevoilor clientilor si reactia in timp util la cerintele acestora, determina companiile, care isi doresc eficienta, randament si pastrarea unui grad ridicat de competitivitate sa abordeze alternative din ce in ce mai inovatoar, oferite pe piata tehnologica. Clientii isi doresc ca produsele cerute sa fie livrate la timp si in cele mai bune conditii. In acest context, sistemele de gestionare a depozitelor (WMS) incep sa joace un rol din ce in ce mai important in cadrul unei companii, lipsa unor astfel de sisteme revolutionare, afectand atat performanta angajatilor din depozit, cat si a celorlalte departamente.

Sistemele de gestionare si automatizare a activitatilor din depozit sau WMS (Warehouse Management System) au rolul de a crea si controla fluxurile de lucru intr-un depozit. Utilizarea unei astfel de soluții integrata cu o soluție de gestiune și contabilitate, cum este WinMENTOR, contribuie la integrarea tuturor activităților într-o singura aplicație cu efecte benefice:

– reducerea erorilor de operare;
– informații actualizate permanent;
– rapoarte actuale și complete fără riscuri de erori de calcul;
– eliminarea activitaților care presupun operarea datelor in mai multe aplicații (ex. Recepții, facturi clienți, comenzi clienți, etc);

Utilizarea unor aplicații pentru gestiunea depozitului integrata cu un program ERP, personalizate conform domeniului vostru de activitate, contribuie la o mai   bună organizarea a întregului flux de lucru (pornind de la achiziție până la încasare), crește gradul de implicare și responsabilizare a personalor implicate în proces și asigură toate informațiile pentru fundamentarea deciziilor, atât de necesare  în activitatea noastră zilnică.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Noutăți

30 septembrie 2021 – termenul scadent pentru depunerea cererii de eșalonare la plată simplificată

Publicat

pe

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara reamintește contribuabililor că pot solicita eșalonarea la plată simplificată a obligațiilor fiscale, pe o perioadă de cel mult 12 luni, cu obligația depunerii unei cereri până la 30 septembrie 2021, inclusiv.

Astfel, orice categorie de contribuabil poate accesa eșalonarea la plată simplificată, pe o perioadă de cel mult 12 luni, pentru obligațiile fiscale principale și accesoriile datorate după data declarării stării de urgență.

Pentru a accesa eșalonarea la plată simplificată, nu este necesara constituirea de  garanții, însă trebuie îndeplinite, cumulativ, următoarele condiții:

  1. să depună o cerere până la data de 30 septembrie 2021 inclusiv, sub sancțiunea decăderii. La cerere, se poate anexa graficul de eșalonare cuprinzând cuantumul propus al ratelor de eșalonare;
  2. să nu înregistreze obligații fiscale restante la data declarării stării de urgență, nestinse la data eliberării certificatului de atestare fiscală. În cazul în care, la data stării de urgență se înregistrează astfel de obligații fiscale restante, acestea trebuie stinse până la data eliberării certificatului de atestare fiscală;
  3. să nu se afle în procedura falimentului;
  4. să ne se afle în dizolvare;
  5. să fie depuse toate declarațiile fiscale până la data eliberării certificatului de atestare fiscală;
  6. să nu se fi stabilit răspunderea potrivit legislației privind insolvența și/sau răspunderea solidară, potrivit prevederilor art. 25 și 26 din Codul de procedură fiscală. Prin excepție, dacă actele prin care s-a stabilit răspunderea sunt definitive în sistemul căilor administrative și judiciare de atac, iar suma pentru care a fost atrasă răspunderea a fost achitată, condiția se consideră îndeplinită.

De asemenea, reamintim contribuabililor că pot beneficia şi de anularea unor obligații bugetare accesorii, aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 martie 2020, dacă îndeplinesc cumulativ condițiile:

  1. toate obligațiile bugetare principale restante la 31 martie 2020, inclusiv, să fie stinse până la data de 31 ianuarie 2022, inclusiv, dată limită de depunere a cererii de anulare a accesoriilor;
  2. toate obligațiile bugetare principale şi accesorii cu termene de plată cuprinse între 1 aprilie 2020 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, inclusiv, să fie stinse până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, inclusiv.
  3. să fie depuse toate declarațiile fiscale, potrivit vectorului fiscal, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, inclusiv;
  4. să depună cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute mai sus, dar nu mai târziu de data de 31 ianuarie 2022, inclusiv, sub sancțiunea decăderii.

Atât cererea privind eșalonarea la plată simplificată, cât şi cererea de anulare a accesoriilor, se pot transmite organului fiscal şi electronic, prin Spațiul Privat Virtual.

Citeste mai mult

Noutăți

Leul se depreciază. Care au fost cotațiile la bănci

Publicat

pe

Euro a ajuns şi la 4,85 lei la băncile comerciale, după ce Banca Naţională a României (BNR) a anunţat un nou nivel record pentru euro. Pe piaţa interbancară, euro a avut un vârf de 4,7823 lei în ultimele 24 de ore.

NR a anunţat, marţi, un curs de referinţă de 4,7759 lei/euro, în creştere cu 0,06% faţă de valoarea atinsă luni, acesta fiind un nou nivel record.

Cele mai mari bănci comerciale din România vând euro, marţi, şi cu 4,85 lei.

BRD are afişat un curs valutar, la vânzare, la casa de schimb, de 4.8500 lei/euro.

BCR, parte din grupul austriac Erste, vinde un euro cu 4,8480 lei.

Banca Transilvania vinde un euro, la casa de schimb, cu 4.8250 lei.

Pe piaţa interbancară, euro a avut un vârf de 4,7823 lei în ultimele 24 de ore.

Citeste mai mult

Noutăți

Galaxy Note 10 și Note 10+ aproape de lansare, se știu aproape toate specificațiile

Publicat

pe

Pe data de 7 august în cadrul evenimentului „Samsung Galaxy Unpacked” seria Samsung Galaxy Note 10 va fi lansată la New York, la Barclays Center. Samsung va lansa patru modele, un Galaxy Note 10 și un Galaxy Note 10+, fiecare cu perechea sa ce va avea conectivitate 5G. Aproape toate specificațiile seriei Galaxy Note 10 au apărut deja online.

În timp ce multe zvonuri încă mai circulă în jurul specificațiilor tehnice pentru Galaxy Note 10 și Note 10+, două surse binecunoscute din industria telefoniei mobile, Roland Quandt de la site-ul german WinFuture și Evan Blass, și-au dat cu părerea despre aceste specificații. Conform PhonAndroid, cei doi specialiști sunt de acord cu toate specificațiile apărute online.

Să începem cu Samsung Galaxy Note 10. Întrucât vor exista două modele în acest an, versiunea standard este cea mai mică. Aceasta va avea un ecran cu diagonala de 6,3 inch, mai mică decât era de așteptat. Vă reamintim că Samsung Galaxy Note 9, lansat anul trecut, are o diagonală de 6,4 inch. Display-ul Super AMOLED Infinity-O are un orificiu central, pentru camera foto frontală. O baterie de 3.600 mAh asigură curentul electric necesar funcționării. Această baterie ar fi compatibilă cu încărcarea rapidă de 45W, dar încărcătorul furnizat de Samsung în cutie este posibil să fie de doar 25W. După ce a fost lansată cu seria Galaxy S10, încărcarea inversă fără fir PowerShare o vom regăsi și pe Galaxy Note 10. Prin aceasta se poate încărca wireless un alt smartphone compatibil de la Galaxy Note 10. Se poate încărca și un smartwatch Samsung sau setul de căști wireless Samsung Galaxy Buds.

Chiar dacă acest lucru nu ne privește pe noi în calitate de consumatori europeni, Galaxy Note 10 va avea procesorul Snapdragon 855 Plus anunțat de Qualcomm pentru unele piețe, inclusiv în Statele Unite. În Europa și în România, vom primi procesorul Samsung Exynos 9825. Este o îmbunătățire față de seria Galaxy S10 unde avem un procesor Exynos 9820. Procesorul va fi cuplat cu 8 GB de memorie RAM și 256 GB de spațiu de stocare. Pe partea de fotografie avem la spate triple-camera, cu o cameră principală de 12 MP + o cameră cu unghi larg de 16 MP + una de 12 MP cu zoom optic.

Samsung Galaxy Note 10+ are un ecran cu diagonala de 6,8 inch. De asemenea, ar beneficia de un câștig semnificativ în materie de baterie, o capacitate de 4.300 mAh este evocată de aproape toate sursele din mass-media de specialitate. Nu va exista nici o modificare față de Galaxy Note10 în ce privește procesorul, memoria RAM și capacitatea de stocare. Bineînțeles vor fi diferite variante de memorie RAM, până la 12 GB de RAM și diferite variante de stocare, până la 1TB. Triple-camera se va regăsi și pe Galaxy Note 10+, dar aici va exista un modul ToF (time-of-flight), o cameră 3D pentru adâncime.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite