Ne găsiți și pe:

Business

O nouă ediție a Programului Tezaur. Cetățenii pot investi în titluri de stat

Publicat

pe

Persoanele fizice pot investi de miercuri, 1 iulie 2020, în 4 noi emisiuni de titluri de stat în cadrul Programului Tezaur, cu scadenţe la 1, 2, 3 şi 5 ani, cu dobânzi de 3,5%, 4%, 4,25% şi 4,75%, potrivit unui comunicat al Ministerului Finanţelor Publice.

Instituţia menţionează că, prin randamentele oferite, aceste emisiuni reprezintă o variantă de economisire avantajoasă pentru români.

Titlurile de stat pot fi cumpărate: între 1-31 iulie de la unităţile Trezoreriei Statului; între 1-29 iulie prin Compania Naţională Poşta Română pentru mediul rural şi 1-30 iulie pentru mediul urban prin Compania Naţională Poşta Română.

Sunt eligibile persoanele fizice care au împlinit vârsta de 18 ani la data efectuării subscrierii. A fost eliminată plafonarea sumelor care pot fi investite de persoanele fizice în cadrul acestor emisiuni.

Investitorii au posibilitatea anulării subscrierilor deja efectuate prin depunerea unei cereri doar în perioada de subscriere.

Titlurile de stat lansate începând cu data de 1 iulie 2020 sunt în formă dematerializată şi au valoare nominală de 1 leu. Dobânda este plătită la termenele prevăzute în prospectul de emisiune. De asemenea, titlurile de stat emise în cadrul Programului Tezaur sunt transferabile şi se pot răscumpăra în avans.În cazul decesului, dreptul de proprietate asupra titlurilor de stat se transferă moştenitorilor, care prezintă documentele legale care le atestă calitatea.

Emiterea titlurilor de stat pentru populaţie va continua pe parcursul anului 2020, iar maturităţile pentru fiecare emisiune vor fi stabilite în funcţie interesul manifestat de investitori.

„Alternativa de economisire a Ministerului Finanţelor Publice se bucură de un interes crescut al românilor, având în vedere că veniturile provenite din dobânzi sunt neimpozabile”, precizează sursa citată.

Prospectul de emisiune şi eventuale modificări ale acestuia vor fi publicate pe www.mfinante.gov.ro, www.datoriepublica.mfinante.gov.ro, https://www.comunicatii.gov.ro, https://www.posta-romana.ro.

Afaceri de succes in Timisoara

Ședinta bizzclub Timișoara. Leadership Antreprenorial în Criză

Publicat

pe

 
Marți, 15 septembrie, a avut loc o nouă ședință HIBRID Timișoara-Cluj în care am vorbit despre LEADERSHIP!
La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

👨💼 La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Sorin Popa, Președinte John Maxwell Team Romania. Tema pe care a abordat-o a fost „Leadership-ul Antreprenorial în Criză”.

În deschidere, Sorin ne-a povestit cum o călătorie de 3 săptămâni în SUA s-a transformat în 4 luni datorită carantinei. În această perioadă a observat două lucru interesant: o mare nevoie de lideri și liderii adevărați au început să iasă la iveală.

Apoi a accentuat diferența dintre un manageri și un lider. Managerul lucrează pe bază de tipare și în funcție de experiențele avute în trecut. Liderul se bazează pe acțiune, apoi adaptare și îmbunătățire continuă.

Câteva trăsăturile esențiale ale unui lider pe care le-a subliniat Sorin sunt:

1. Viziunea – unde vreau să ajung, cum vreau să arate viitorul, păstrarea viziunii înaintea oamenilor

2. Exemplul personal – un lider acționează, fără acțiune nu există îmbunătățire

3. Conectarea cu cei din jur – unitatea ne ajută să trecem mai ușor prin crize

🤝 La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Cunoaște cel puțin trei persoane noi până la următoarea ședință bizz.club.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Citeste mai mult

Business

bizz.club.ro: Tribul. Soluția perfectă pentru B2C în pandemie

Publicat

pe

Marți, 8 septembrie, după un mic dejun la terasă în care am fost dornici să împărtășim noutățile din business-urile noastre, am reînceput ședințele bizz.club, însă nu oricum, ci cu o ședință HIBRID!

 La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

👨💼 La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Razvan Curcubata de la SELLification. Tema pe care a abordat-o a fost „Tribul. Soluția perfectă pentru B2C în pandemie”.

În deschidere Răzvan ne-a relatat „povestea unei certificări” și cum echipa SELLification a realizat în luna martie ceva ce la prima vedere era imposibil: training de vânzări experiențial ONLINE.

A urmat o perioadă de adaptare în care și-au pivotat activitatea spre cadre didactice și au susținut peste 15 cursuri online, au scris o carte și au lansat un Pachet – toate acestea având ca bază COMUNITATEA.

Cele 3 elemente cheie ale unei comunități puternice pe care ni le-a prezentat Răzvan sunt: Viziunea/ Scopul, Interesul comun (nevoi, apartenență, cunoaștere, exprimare) și Valoarea adăugată pentru membru.

La final ne-a condus pe traseul membrului și pașii pe care trebuie urmați pentru a transforma un vizitator în ambasador, plus o recomandare de carte: „Tribes” (de Seth Godin)!

Mai multe detalii aici despre Comunitatea Educatorilor SELLification aici: https://www.facebook.com/groups/EducatoriSellification/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța creării unei COMUNITĂȚI în jurul business-urilor și cât de mari pot fi beneficiile.

🤝 La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții/prietenii/cunoștințele tale.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

Momirov Cosmetics a lansat Gold Cream – crema antirid vitaminizantă

Publicat

pe

Momirov Cosmetics a lansat în 28 august cel de-al doilea produs marcă proprie, Gold Cream. După ce crearea serului Gold 24K s-a dovedit un succes real, cu mii de clienți mulțumiți, fondatorii afacerii au început cercetările pentru un nou produs care îl completează.

Brandul timișorean de cosmetice sărbătorește astăzi lansarea unui nou produs creat de de specialiștii Momirov, într-un laborator certificat, în Timișoara. Este vorba despre o cremă antirid vitaminizantă, cu acid hialuronic și aur coloidal, care hidratează intens pielea, făcând-o mai fermă și mai luminoasă. Crema a fost concepută din ingrediente asemănătoare cu cele ale serului Gold 24K și face parte din aceeași gamă. Aceasta se poate folosi împreună cu serul pentru rezultate mai rapide și mai vizibile. Ele sunt concepute pentru a menține pielea tânără cât mai mult timp.

„Pasiunea pentru industria de skin care și pentru minunatele lucrurile pe care le-am descoperit în călătorii, dar și la noi în țară ne-a făcut să punem bazele unui brand local, cu care ne dorim să descoperim cât mai multe ingrediente și tehnologii care ne ajută să ne menținem pielea sănătoasă. După ce produsul nostru Gold Serum 24K a avut parte de apreciere pe teritoriul întregii țări, am considerat că următorul pas firesc este lansarea celui de-al doilea produs, acesta fiind complementar și intensificând efectele serului. Crema este potrivită pentru orice tip de piele, iar ingredientele sale îi redau tenului fermitate și luminozitate. Echipa noastră de profesioniști te asigură: cu Gold Cream, rămâi mereu tânără!” a declarat Tiana Momirov, fondatoarea Momirov Cosmetics.

Brandul timișorean și-a propus să ofere clienților produse făcute doar din ingrediente de calitate, potrivite pentru fiecare tip de ten. Aceste sunt create într-un laborator certificat, în Timișoara, iar echipa cu care lucrează a avut parte de rezultate recunoscute internațional. Momirov Cosmetics este la cel de-al doilea produs lansat, deținătorii brandului propunându-și crearea cât mai multor produse proprii pe viitor.

Toată gama Momirov Cosmetics se pot comanda pe site-ul www.momirov.ro

Momirov Cosmetics este un brand local nou, din vestul țării, cu produse de îngrijire a tenului, făcute cu drag, din ingrediente de calitate. Ele sunt utile oricărui tip de ten, pentru că acordă atenție nevoilor acestuia și îl ajută să rămână tânăr cât mai mult timp. Brandul a fost înființat în anul 2018, la Timișoara și distribuie produse în toată țara.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite