O nouă ședință la bizz.club Timișoara a avut loc, marți, invitatul principal, Radu Homorogan, trainer, speaker și owner HGM Development, abordând tema „Conectarea cu Oamenii în Relațiile de Business”.
La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.
După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Laszlo Fodor de la IMOCON, importator de echipamente și utilaje pentru constructorii de rețele edilitare din Germania și Elveția. Și-au clădit renumele pe calitate, profesionalism și seriozitate.
Laszlo a povestit puțin cum și-a început cariera și cum educația primită în familie l-a ajutat să fie deschis spre creștere și dezvoltare. Apoi a prezentat ce reprezintă IMOCON, activitatea pe care o desfășoară și partenerii de afaceri, unii chiar și cu peste 100 de ani experiență.
Utilajele furnizat de IMOCON fac posibilă recuperarea investiției în cel mai scurt timp, deoarece prin eficiența și precizia lor, scurtează timpul de execuție, au rentabilitate maximă, cu un consum mic și costuri minime de întreținere, iar vasta experiență în vânzări de utilaje completată de personalul specializat este pusă la dispoziția clientului pentru a oferi consultanță gratuită în alegerea echipamentului.
La momentul de Training, invitatul special Radu Homorogan, trainer, speaker și owner HGM Development, a abordat tema„Conectarea cu Oamenii în Relațiile de Business”.
În introducere, Radu a prezentat cele 3 Creiere: (1) Reptilian (Instinct), (2) Mamifer (Emoție) și (3) Neocortex (Rațiune). Ceea ce este important este ca să privim aceste 3 creiere ca niște porți. De cele mai multe ori noi vrem să intrăm direct pe poarta 3, ignorând importanța creării unei conexiuni emoționale înainte.
Apoi, a arătat cum are loc comunicarea, ce conține un sistem de comunicare și care sunt modalitățile prin care comunicăm: 7% prin cuvinte (predicate, cuvinte cheie, experiențele și asocierile comune), 38% tonalitate (vocea, tonul, tempoul, timbrul, volumul) și 55% gesturi corporale (postura, gesturile, expresia facială, respirația).
La final, Radu a oferit câteva modalități prin care ne putem conecta cu oamenii:
(1) Să recunoaștem semnalele non-verbale ale interlocutorului prin calibrare;
(2) Să ritmăm aspectele non-verbale ale comunicării;
(3) Să folosim predicatele pentru a ne ritma;
(4) Să dezvoltăm acuitatea senzorială;
(5) Să stabilim raportul, să folosim sistemul de reprezentare astfel încât să ne punem în acord cu oamenii.
Dacă vreți să participați la astfel de sesiuni valoroase, puteți să vă înscrieți acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare!
De ce să faceți asta?
✅ Veți afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Vă veți putea prezenta pe voi și afacerea voastră (Networking);
✅ Veți putea cere recomandări exact pe nevoile voastre (Sprijin reciproc).
Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii voastre și a afacerii pe care o conduceți s-ar putea să ve surprindă permanent, iar drumul vostru spre succes va fi mai scurt!