Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

O nouă ședință bizz.club Timișoara. Conectarea cu oamenii în Relațiile de Business

Publicat

pe

O nouă ședință la bizz.club Timișoara a avut loc, marți, invitatul principal, Radu Homorogan, trainer, speaker și owner HGM Development, abordând tema „Conectarea cu Oamenii în Relațiile de Business”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Laszlo Fodor de la IMOCON, importator de echipamente și utilaje pentru constructorii de rețele edilitare din Germania și Elveția. Și-au clădit renumele pe calitate, profesionalism și seriozitate.

Laszlo a povestit puțin cum și-a început cariera și cum educația primită în familie l-a ajutat să fie deschis spre creștere și dezvoltare. Apoi a prezentat ce reprezintă IMOCON, activitatea pe care o desfășoară și partenerii de afaceri, unii chiar și cu peste 100 de ani experiență.

Utilajele furnizat de IMOCON fac posibilă recuperarea investiției în cel mai scurt timp, deoarece prin eficiența și precizia lor, scurtează timpul de execuție, au rentabilitate maximă, cu un consum mic și costuri minime de întreținere, iar vasta experiență în vânzări de utilaje completată de personalul specializat este pusă la dispoziția clientului pentru a oferi consultanță gratuită în alegerea echipamentului.

La momentul de Training, invitatul special Radu Homorogan, trainer, speaker și owner HGM Development, a abordat tema„Conectarea cu Oamenii în Relațiile de Business”.

În introducere, Radu a prezentat cele 3 Creiere: (1) Reptilian (Instinct), (2) Mamifer (Emoție) și (3) Neocortex (Rațiune). Ceea ce este important este ca să privim aceste 3 creiere ca niște porți. De cele mai multe ori noi vrem să intrăm direct pe poarta 3, ignorând importanța creării unei conexiuni emoționale înainte.

Apoi, a arătat cum are loc comunicarea, ce conține un sistem de comunicare și care sunt modalitățile prin care comunicăm: 7% prin cuvinte (predicate, cuvinte cheie, experiențele și asocierile comune), 38% tonalitate (vocea, tonul, tempoul, timbrul, volumul) și 55% gesturi corporale (postura, gesturile, expresia facială, respirația).

La final, Radu a oferit câteva modalități prin care ne putem conecta cu oamenii:

(1) Să recunoaștem semnalele non-verbale ale interlocutorului prin calibrare;

(2) Să ritmăm aspectele non-verbale ale comunicării;

(3) Să folosim predicatele pentru a ne ritma;

(4) Să dezvoltăm acuitatea senzorială;

(5) Să stabilim raportul, să folosim sistemul de reprezentare astfel încât să ne punem în acord cu oamenii.

Dacă vreți să participați la astfel de sesiuni valoroase, puteți să vă înscrieți acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare!

De ce să faceți asta?

✅ Veți afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Vă veți putea prezenta pe voi și afacerea voastră (Networking);

✅ Veți putea cere recomandări exact pe nevoile voastre (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii voastre și a afacerii pe care o conduceți s-ar putea să ve surprindă permanent, iar drumul vostru spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite