Ne găsiți și pe:

Business

PROIECT. ACADEMIA ACSELL susține antreprenorii cu soluții inovatoare și de impact

Publicat

pe

Antreprenorii din Timiș sunt așteptați să se înscrie în primul program de vouchere de inovare lansat de Consiliul Județean Timiș în parteneriat cu Universitatea de Vest din Timișoara, Universitatea Politehnica Timișoara, Universitatea de Medicină și Farmacie „Victor Babeș” din Timișoara, Universitatea de Științele Vieții „Regele Mihai I” din Timișoara, Agenţia pentru Dezvoltare Regională a Regiunii Vest, Cowork Timișoara S.R.L., Helixconnect Europe S.R.L.

ACADEMIA ACSELL se adresează startup-urilor, IMM-urilor, spin-off-urilor și studenților care doresc să dezvolte un produs, serviciu sau model de afaceri inovator în sectorul sănătății și calității vieții. Academia ACSELL își propune pregătirea beneficiarilor în cadrul unui program gratuit de accelerare modern și dinamic, cu un design de învățare inovator și un parcurs itinerant personalizat, alături de mentori și experți regionali.

Cei interesați sunt invitați să aplice pentru voucher, completând următorul chestionar https://forms.gle/ChGi4zpdTsP8PZS2A până în 11 decembrie 2022.

Selecția participanților se va face până în 15 decembrie 2022.

Sesiunile de training, mentorat antreprenorial și suport în accesare de fonduri se vor desfășura la începutul anului 2023, vor fi adaptate la nevoile participanților și vor permite interacțiunea one-to-one cu mentori cu o vastă experiență. Mai multe informații privind serviciile oferite prin voucher-ul de inovare se regăsesc în Acordul de Parteneriat, disponibil aici.

APLICĂ PENTRU VOUCHER

Inițiativa face parte din planul de acțiune elaborat în cadrul proiectului ACSELL, finanțat din fonduri europene prin programul Interreg Europe și implementat de Consiliul Județean Timiș alături de alți 7 parteneri din Europa. Obiectivul proiectului este de a îmbunătăți politicile locale pentru stimularea inovării și a competitivității și de a accelera capacitatea inovativă în rândul IMM-urilor, prin facilitarea schimbului de bune practici, a transferului de cunoștințe și informarea asupra beneficiilor utilizării abordării de tip Living Lab în procesul de creare și dezvoltare de produse și servicii.

Website-ul oficial al proiectului ACSELL: https://www.interregeurope.eu/acsell/

Mai multe informații, se pot solicita la adresa de email acsell@cjtimis.ro.

Business

bizz.club Timișoara. „Cum mă pregătesc pentru accesarea de fonduri nerambursabile?” cu Giana Bălan

Publicat

pe

Marți, 7 februarie 2023, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Giana Bălan, Consultant, Trainer și Mentor pentru consultanți, ne-a vorbit despre „Cum mă pregătesc pentru accesarea de fonduri nerambursabile?”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

Apoi Giana ne-a vorbit despre fonduri nerambursabile și cum să ne maximizăm șansele să le obținem, împărtășindu-ne câteva sfaturi privind subiectele:

  1. Top 3 provocări în accesarea de fonduri nerambursabile;
  2. Ce nu ni se spune despre fonduri nerambursabile;
  3. Vorba dulce mult aduce – despre comunicarea eficientă și interpretabilitatea textelor scrise;
  4. Imaginea nu mai contează – despre brandul afacerii, profitabilitate, despre grilele de punctaj;
  5. Banii aduc fericirea, doar în anumite condiții – despre efort și satisfacții, perioadă de sustenabilitate și monitorizări.

De asemenea, a subliniat faptul că garantarea aprobării 100% a proiectului nu este niciodată sigură, trebuie făcut fiecare pas cu profesionalism în cel mai mic detaliu.

Sursele oficiale de informații sunt:

https://oportunitati-ue.cov.ro/

www.afir.ro

www.ampeste.ro

https://proiecte.pnrr.gov.ro/#/home

www.adrvest.ro

La final, Giana a răspuns la întrebările adresate de cei prezenți privind acest subiect.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?

Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

Bizz.club Timișoara. „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”

Publicat

pe

Vineri, 3 februarie 2023, am avut o nouă sesiune de mentoring bizz.club, împreună cu mentorul nostru pe Managementul Echipelor, Ovidiu Toader, care a ne-a vorbit despre provocarea „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”.

În introducere, Ovidiu a ridicat problema inflației și a creșterii salariului minim pe economie. Dacă anul trecut în ianuarie făceai vânzări de 1 milion de lei, anul acesta datorită inflației trebuie să faci cu cel puțin 15% mai mult ca să rămâi la aceeași valoare. Iar în ceea ce privește creșterea salariului minim, practic antreprenorii sunt nevoiți să crească salariile la cei mai neperformanți oameni, și în consecință, și la cei performanți deoarece nici ei nu pot fi trecuți cu vederea.

Apoi ne-a oferit câteva soluții în privința acestor provocări. Una dintre ele ar fi să profităm de ocazia în care angajații cer mărire de salariu. Este semn că ei vor performanță, ar trebui să ne bucurăm și să fructificăm discuția spre: cum putem crește performanța echipei ca să facem mai mulți bani și să vă pot crește salariul?

O altă modalitate complementară cu cea de mai sus, este legată de principiul Pareto 80-20. Cu toții știm că 20% din efort ne aduc 80% din rezultate, însă ce uităm este că și 80% din efort ne aduc restul de 20% din rezultate. O greșeală pe care nu trebuie s-o mai facem este să îmbunătățim acele lucruri și procese de lucru care ne aduc doar 20% din rezultate, ci să ne concentrăm pe acele 20% din lucruri care ne aduc 80% din rezultate și să căutăm să facem cât mai multe din acelea, iar creșterea va fi cu adevărat vizibilă.

Așadar, atunci când membrii echipei vin la tine pentru creștere, (atenție!) bucurați-vă, deoarece ei sunt deja motivați, și profitați de oportunitatea de a prelua acele 20% proiecte care aduc 80% din rezultate și vă veți bucura de performanță în echipele voastre.

La final, a urmat o sesiune generoasă de întrebări la care Ovidiu ne-a oferit răspunsuri și soluții clare și practice, pe care le putem aplica imediat astfel încât performanța echipelor noastre să crească, mai ales în aceste vremuri de criză.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi, cu Anca Jurj

Publicat

pe

Marți, 31 ianuarie 2023, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Anca Jurj, Trainer și proprietar de franciză bizz.club Sibiu, ne-a vorbit despre „Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi”.

Această întâlnire a fost una deosebită deoarece am avut bucuria să-i avem alături de noi pe proprietarii de francize bizz.club din Sibiu și Baia Mare. Ședința a fost moderată de Mihaela Dărăban – co-proprietar de franciză bizz.club Baia Mare.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Călin Herta, avocat și co-proprietar al francizei bizz.club Baia Mare. El ne-a vorbit despre câteva principii ale lui în business, despre cum funcționează atunci când vine vorba de etica de business în meseria de avocat, și totodată, ne-a povestit care a fost parcursul lui antreprenorial, prezentându-ne și câteva dintre proiectele minunate din care face parte.

La momentul de educație, Anca Jurj, Trainer și proprietar de franciză bizz.club Sibiu, ne-a vorbit despre „Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi”.

Datorită prezentării ei am înțeles clar ce înseamnă Pâlnia Vânzărilor și momentele călătoriei clientului prin Pâlnia de Vânzări.

De asemenea, am aflat cât de important este să facem follow-up atunci când vine vorba de vânzări și cum să ne îmbunătățim procesul de vânzare ținând cont de emoțiile pe care le simte clientul în fiecare moment în care interacționează cu tine și cu brandul tău.

La final, colegii și-au asumat unele lucruri pe care le vor aplica în business-ul lor după această prezentare minunată.

Te așteptăm săptămâna viitoare pentru a putea discuta împreună despre Fonduri Europene.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite