Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

PROPUNERE. Șomajul tehnic, plătit și după starea de urgență

Publicat

pe

Guvernul va prelungi măsura plăţii şomajului tehnic de către stat cu o perioadă de două săptămâni sau de o lună, după încetarea stării de urgenţă, a anunţat, miercuri, ministrul Muncii şi Protecţiei Sociale, Violeta Alexandru, în cadrul unei discuţii cu antreprenorii organizată de Clubul Oamenilor de Afaceri Liberali.

„Foarte probabil vom prelungi măsura şomajului tehnic. Nu ne-am hotărât dacă pentru două săptămâni, până la începutul lui iunie, sau pentru încă o lună, dar cu siguranţă o vom prelungi, şi zilele acestea, până la sfârşitul săptămânii, o să luăm o decizie, funcţie şi de setul de decizii primare care trebuie luate, şi anume care sunt sectoarele despre care, conform evoluţiei pandemiei şi a deciziilor autorităţilor, estimăm că nu se va putea relua activitatea imediat. Pe acestea vrem să continuăm să le sprijinim, pentru că nu au activitate şi noi le cerem să rămână închise. (…). Deci asta este de fapt provocarea de bază, să facem o listă cu cele care rămân închise încă o perioadă, cel mai probabil cele care presupun public numeros – spectacole, activităţi cu public, ceea ce sper să nu însemne restaurante, pentru că aici avem în vedere o măsură tip distanţare”, a afirmat Violeta Alexandru.

Ministrul Muncii a explicat că măsura plăţii şomajului tehnic de către stat va fi înlocuită cu acoperirea de Guvern a unei părţi din costurile salariale ale angajaţilor reveniţi la muncă, măsură care va avea însă în vedere un cuantum mai mic decât cel oferit prin şomajul tehnic.

„Deci în funcţie de decizia primită de aceste domenii, şi măsurile vor fi printre următoarele: continuarea şomajului tehnic, acoperirea unei părţi din costurile salariale, atât pentru contractele cu normă întreagă, cât şi pentru cele cu normă parţială de lucru. Nu cred că vom merge pe reducerea programului de lucru, ci vom folosi cele două variante din legislaţia de astăzi, şi anume contract cu normă întreagă şi contract parţial. O parte din costurile salariale vor fi suportate de stat, adică transformăm şomajul tehnic tot într-o formă de sprijin, în sensul în care o parte din costul salarial, rămâne să decidem procentul, nu va fi nici ridicol de mic, dar nu va fi nici 75%, cum este şomajul tehnic.

O parte din costul salarial îl acoperă statul, posibil pe un număr de câteva luni – până la trei luni, în aceeaşi sumă, după care va descreşte, perspectiva este de la multe luni, adică nu de trei, ci de cinci-şase, în primele luni în sumă fixă, după care descreşte, începem să descreştem din luna a patra şi tot aşa până în luna a şasea, dacă acesta va fi decizia finală. Aici urmează să ne consultăm cu dumneavoastră (cu antreprenorii, n.r.), varianta la care noi ne gândim este sub formă de rambursare, rămâne să discutăm în ce măsură vă creează probleme acest lucru. Văd că (în alte ţări, n.r.) se lucrează pe rambursare, adică pe rambursarea banilor de către angajator şi după aceea pe prezentarea documentelor la decont. Române să ne consultăm să ne daţi şi dumneavoastră un feed-back”, a precizat Violeta Alexandru.

Ministrul Muncii a subliniat că este posibil ca aceste măsuri să sufere schimbări înainte de a fi adoptate.

„Trebuie să ştiţi că ceea ce vă spun e o formă incipientă de lucru, în sensul în care noi (Guvernul, n.r.) am avut nişte discuţii interne şi eu mi le-am sintetizat pe partea mea de muncă, dar nu este un document final, pentru că ne consultăm cu sindicate, cu dumneavoastră, nu vreau să credeţi că mâine intru în Guvern, că am terminat, nu! Suntem la începutul acestui proces, dar luaţi cu o uşoară rezervă – sunt totuşi afirmaţii pe care vi le face cineva din echipa guvernamentală, dar e posibil să apară schimbări”, le-a transmis Violeta Alexandru antreprenorilor.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite