Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Smartwatch-ul Honor MagicWatch 2 prezentat, are cu o baterie ce durează 14 zile!

Publicat

pe

Honor, un brand din China deținut de Huawei Technologies, și-a prezentat ceasul inteligent MagicWatch 2. Conform companiei Honor, este un smartwatch în care bateria durează până la 14 zile de viață!

Pe lângă acest lucru, Honor MagicWatch 2 se concentrează pe sănătate și fitness. Rezistența la apă 5ATM este, de asemenea, un avantaj, astfel încât să vă puteți urmări bătăile inimii în timp ce vă aflați în piscină sau în orice alte locuri în care telefonul conectat nu poate ajunge.

Ce poate urmări smartwatch-ul Honor MagicWatch 2? Ceasul inteligent Honor poate monitoriza bătăile inimii, viteza și distanța parcursă și o estimare a caloriilor arse în același timp. Dacă sunteți un amator de înot, sigur vă place punctul următor. MagicWatch 2 vă va calcula, de asemenea, scorul SWOLF, o unitate de măsură pentru eficiența înotului. Dacă nu știți, scorul SWOLF este suma numărului de curse efectuate în bazin raportată la timpul necesar pentru acest lucru. Cu cât scorul este mai mic, cu atât înotătorul este mai bun / mai eficient. Scorul SWOLF este deja folosit în multe ceasuri inteligente și trackere de fitness.

Există 15 moduri de fitness pentru a urmări antrenamentul. Pe lângă acest lucru, smartwatch-ul vă va anunța atunci când ritmul cardiac este prea scăzut sau prea mare. Dacă prezentați semne că sunteți stresat, MagicWatch 2 vă va oferi câteva ghiduri de respirație. Iar după întreaga zi de muncă, vei avea un smartwatch de încredere care îți urmărește somnul. Când te trezești, ceasul îți va oferi mai multe modalități de a-ți îmbunătăți somnul, chiar vă poate diagnostica cu cele șase tipuri comune de tulburări ale somnului.

Smartwatch-ul este realizat din oțel inoxidabil 361L. De asemenea, vine în două dimensiuni – 46 mm și 42 mm, cu ecrane de 1,4 și respectiv 1,2 inch. Ambele dimensiuni au ecrane AMOLED. Honor MagicWatch 2 are 4 GB de stocare și conectivitate Bluetooth avansată. Cu Bluetooth, îl puteți utiliza pentru a răspunde la apeluri chiar dacă telefonul conectat este la 150 de metri, conform site-lui IotGadgets.

Bateria este unul din punctele forte. Din păcate, doar smartwatch-ul cu versiunea de 46 mm este anunțat cu o durată de viață a bateriei de 14 zile. Conform Honor, versiunea de 42 mm durează o săptămână. Este un smartwatch cu multe specificații bune dar este departe de un Samsung Galaxy Watch Active 2 sau un Apple Watch 5.

Smartwatch-ul Honor MagicWatch 2 va fi disponibil pe mai multe piețe începând cu 12 decembrie. Prețul începe de la 155 USD pentru versiunea Agate Black de 42 mm. Versiunea Charcoal Black de 46 mm costă 170 $. Atât versiunea Flax Brown de 46 mm cât și Sakura Gold de 42 mm au un preț de 200 USD.

Sursa Foto: via androidpit.com

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite