Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Huawei a lansat MatePad Pro, prima tabletă Android cu o gaură în ecran

Publicat

pe

Huawei tocmai a dezvăluit MatePad Pro, prima tabletă Android cu un ecran cu gaură, așa cum se găsește azi pe mai multe smartphone-uri. Tableta se remarcă prin fișa sa tehnică destul de musculoasă, bazată pe procesorul Kirin 990. Și, se mai remarcă prin ceva Huawei MatePad Pro: prin absența aplicațiilor și serviciilor de la Google.

Luni, 25 noiembrie 2019, Huawei a introdus în cele din urmă MatePad Pro. Tableta producătorului chinez este compatibilă cu 4G sau 5G (în funcție de versiune). Conform PhonAndroid, MatePad Pro are un ecran LCD cu o diagonală de 10,8 inch (27,432 centimetri), ecran cu rezoluție de 1600 x 2560 pixeli) și un raport de de aspect de 16: 10.

O gaură în ecran în colțul din stânga sus include o cameră frontală de 8 MP. Primul smartphone cu o gaură în ecran a fost lansat de Samsung cu așa-numitul ecran Infinity-O, apărut prima dată pe Samsung Galaxy A8s. Ecranul este înconjurat de margini destul subțiri (4,9 mm). Pe partea din spate, producătorul a plasat o cameră foto de 13 MP. Huawei MatePad Pro are dimensiunile de 246 x 159 x 7,2 mm și o greutate de 460 grame.

În interior, există un procesor Kirin 990, același procesor aflat pe Huawei Mate 30, însoțit de 6 sau 8 GB e memorie RAM. Huawei oferă stocare internă de 128, 256 GB sau 512 GB, expandabilă printr-un card Huawei NM (Nano Memory) până la 1 TB. Tableta este echipată cu o baterie de 7.250 mAh cu încărcare rapidă de 40 W și încărcare wireless inversă, pentru a încărca un smartphone sau căști wireless.

În cele din urmă, tableta este însoțită de o tastatură wireless și un stilou M-Pen (ca cel al lui Mate 20X). Pixul seamănă foarte mult cu cel al companiei Apple și ar trebui să permită însemnări și desene foarte precise. Prin designul său cu margini foarte înguste și caracteristici foarte bune, Huawei MatePad Pro încearcă să atenteze la cota de piață a lui Apple iPad Pro. Din păcate, tableta Huawei pleacă cu un handicap major: nu are Play Store sau servicii Google.

În urma sancțiunilor impuse de administrația Trump, Huawei nu are voie să instaleze servicii și aplicații Google, inclusiv Play Store, pe noile sale dispozitive. De aceea, Huawei Mate 30 și Mate 30 Pro au venit fără Google Mobile Services. Tableta este echipată cu EMUI 10, cea mai recentă versiune a sistemului de operare Huawei bazat pe Android.

Fără serviciile Google preinstalate, MatePad Pro poate atrage greu utilizatorii, cel puțin pe cei din Europa. Cu toate acestea, tableta va fi comercializată în China începând cu 12 decembrie, la un preț de pornire de 3.299 de yuani, sau aproximativ 430 €. Nu se știe dacă tableta va fi disponibilă în Europa până la ridicarea embargoului american impus lui Huawei.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite