Ne găsiți și pe:

Business

Stocurile si avantajele utilizarii sistemului de gestiune

Publicat

pe

Stocurile sunt poate cele mai discutate si aduse in prim plan in orice afacere de distributie sau productie, iar asta, deoarece indiferent cum ai vorbi despre ele sau ce ai spune, sunt niste „mofturoase” in ideea ca este rau ca le ai, rau si daca nu le ai, dar important sa le ai exact cam cat ar fi necesar sa fie ca afacerea sa fie profitabila. Mai concret, sunt un rau necesar in care bagam bani, ca sa facem bani.

Managementul stocurilor este o operatiune importanta pentru majoritatea companiilor si critica pentru sectorul distributie retail. La modul ideal, stocurile trebuie sa fie disponibile pentru vanzare atunci cand clientii au nevoie de ele. Scribsoftware oferă soluții ERP si programe CRM care sa asigure un management eficient al stocului si o gestionare mai buna a comenzilor si livrarilor catre clienti.

Managementul stocurilor ajuta inventarierea strategica si gestionarea structurilor de depozitare si a stocului fizic al companiei. Mentine ierarhii in depozit care sa fie gestionate usor si care sa urmareasca materialele prime, produsele finite, materiale de subcontractare, piesele de schimb si materiale auxiliare si operationale pentru optimizarea productivitatii eficienta costurilor.

O reprezentare clara a depozitelor si a locurilor de depozitare ajuta echipa de logistica sa proceseze mai rapid incasarile, sa accelereze comenzile de vanzari si sa imbunatateasca programarea si planificarea.

Dar cum stocurile sunt, in general, o gaura neagra care inghite mult cash in asteptarea momentului vanzarii, este necesara o strategie coerenta care sa tina stocurile (produse finite, materii prime etc) in depozit cat mai putin posibil. Aceasta strategie, aparent simpla, se dovedeste a fi in realitate mult mai apasatoare pentru companii, iar stocurile din depozitele proprii sau ale marilor retaileri genereaza cheltuieli pe masura. Un element important pentru reducerea stocurilor este intelegerea ciclului de vanzare/utilizare a produselor/materiilor prime, a perioadei dintre momentul intrarii si iesirii din depozit sau gestiune.

Datorita concurentei acerbe in comert si asteptarilor crescande ale clientilor privind livrarea la timp a comenzilor, viteza de realizare a comenzilor, precum si reducerea costurilor de inventariere si de exploatare sunt componente critice atat in depozite, cat si in centrele de distributie. De aceea, pentru o getionare cat mai eficienta este impetuos necesar implementarea unei solutii ERP, una dintre soluțiile noastre fiind WinMENTOR, care sa vă ajute în gestionarea cat mai eficienta a comenzilor de la clienti.

Nevoia unui software WMS se resimte mai ales atunci cand companiile isi extind operatiunile si devine necesar un nou sistem care sa poata gestiona mai bine complexitatea ce vine odata cu gestionarea mai multor locatii de depozitare. Un alt caz este cel in care companiile incep sa se confrunte cu experiente omnichannel, iar sistemul de management este depasit si trebuie inlocuit cu unul care sa asigure clientilor experiente solide.

Pentru a putea sa faceti fata la tot ce se intampla in depozitul dumneavoastra si sa corelati informatiile cu alte departamente, veti avea nevoie de un sistem de gestiune al depozitelor.

Avantajele utilizarii sistemului de gestiune a depozitelor constau in:

  • Inregistrarea automata a tuturor miscarilor din depozit prin intermediul dispozitivelor mobile pe care ruleaza o aplicatie de colectare de date
  • Reguli personalizate si utilizarea optima a spatiului de depozitare
  • Reducerea timpilor de manipulare a marfii si cresterea gradului de onorare a comenzilor
  • Inventariere rapida a produselor aflate in depozit
  • Cresterea productivitatii prin stabilirea unor rute de picking pentru operatori

Pentru atragerea acestor avantaje în companie, se impune implementarea unei soluții ERP WinMENTOR ENTERPRISE care include si un modul de management a depozitului.

Obiectivul unui sistem de management al depozitelor ramane acelasi, indiferent de complexitatea aplicatiei – cel de a oferi managementului informatiile necesare pentru a controla eficient miscarea materialelor in cadrul unui depozit.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Ședința bizz.club Timișoara-Cluj. LA NOI (nu) SE POATE! – Raluca Hera

Publicat

pe

Marți, 21 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 14 de participanți și am vorbit despre CULTURA POPORULUI ROMÂN!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, plus o recomandare de carte. Apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat special pe @Cristian Radu, de la noua franciză bizz.club ce va fi înființată în MADRID. Cristian ne-a împărtășit cum a luat această decizie și care sunt țintele lui pe viitor. El își dorește să creeze un context de învățare și colaborare atât pentru antreprenorii din Madrid și Spania, cât și între antreprenorii români și cei spanioli. Toate acestea cu scopul final de a participa activ la creșterea mediului antreprenorial spaniol.

Apoi a urmat momentul de Training susținut de @Raluca Hera de la @Consulting for Performance. Tema pe care a abordat-o a fost „La noi (nu) se poate!”.

În deschidere Raluca ne-a exemplificat elemente din educația formală și informală care transmit mai degrabă non-valori decât valori, ce rămân întipărite indirect în mintea copiilor și tinerilor. Astfel, progresul culturii românești este îngreunat de aceste elemente transmise prin literatură, proverbe și credințe sociale.

Apoi Raluca ne-a arătat un studiu realizat de Geert Hofstede în ceea ce privește cele 6 dimensiuni culturale ale României (pe o scară de la 1 la 100):

  1. Distanța față de putere (90) – gradul în care oamenii percep inegalitatea socială
  2. Individualism (30) – măsura în care o cultură încurajează independența și libertatea individului față de grupul căruia îi aparține
  3. Masculinitate (42) – preferința pentru competitivitate și promovare în detrimentul cooperării și armoniei
  4. Evitarea incertitudinii (90) – ușurința cu care cultura face față la nou și își asumă riscuri
  5. Orientarea pe termen lung (52) – perioada de timp pentru care oamenii își fac planuri
  6. Indulgența (20) – nivelul de acceptare a unui anumit grad de libertate pentru îndeplinirea plăcerilor vieții

Mai multe detalii aici: https://www.hofstede-insights.com/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța influenței culturii românești asupra progresului afacerilor noastre, cum ne putem adapta la ea și care sunt minusurile ce merită îmbunătățite prin cultura organizațiilor noastre. Dar despre aceste lucruri, Raluca va reveni la bizz.club cu partea a doua în care va accentua cum aceste caracteristici pot fi transformate în atuuri atunci cand vine vorba despre afacerea ta.

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Invită unul dintre colegi la o cafea și descoperiți ariile în care puteți colabora (one-to-one).

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Te așteptăm cu drag!

LA NOI (nu) SE POATE! – Raluca Hera

Marți, 21 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 14 de participanți și am vorbit despre CULTURA POPORULUI ROMÂN!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, plus o recomandare de carte. Apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat special pe @Cristian Radu, de la noua franciză bizz.club ce va fi înființată în MADRID. Cristian ne-a împărtășit cum a luat această decizie și care sunt țintele lui pe viitor. El își dorește să creeze un context de învățare și colaborare atât pentru antreprenorii din Madrid și Spania, cât și între antreprenorii români și cei spanioli. Toate acestea cu scopul final de a participa activ la creșterea mediului antreprenorial spaniol.

‍ Apoi a urmat momentul de Training susținut de @Raluca Hera de la @Consulting for Performance. Tema pe care a abordat-o a fost „La noi (nu) se poate!”.

În deschidere Raluca ne-a exemplificat elemente din educația formală și informală care transmit mai degrabă non-valori decât valori, ce rămân întipărite indirect în mintea copiilor și tinerilor. Astfel, progresul culturii românești este îngreunat de aceste elemente transmise prin literatură, proverbe și credințe sociale.

Apoi Raluca ne-a arătat un studiu realizat de Geert Hofstede în ceea ce privește cele 6 dimensiuni culturale ale României (pe o scară de la 1 la 100):

  1. Distanța față de putere (90) – gradul în care oamenii percep inegalitatea socială
  2. Individualism (30) – măsura în care o cultură încurajează independența și libertatea individului față de grupul căruia îi aparține
  3. Masculinitate (42) – preferința pentru competitivitate și promovare în detrimentul cooperării și armoniei
  4. Evitarea incertitudinii (90) – ușurința cu care cultura face față la nou și își asumă riscuri
  5. Orientarea pe termen lung (52) – perioada de timp pentru care oamenii își fac planuri
  6. Indulgența (20) – nivelul de acceptare a unui anumit grad de libertate pentru îndeplinirea plăcerilor vieții

Mai multe detalii aici: https://www.hofstede-insights.com/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța influenței culturii românești asupra progresului afacerilor noastre, cum ne putem adapta la ea și care sunt minusurile ce merită îmbunătățite prin cultura organizațiilor noastre. Dar despre aceste lucruri, Raluca va reveni la bizz.club cu partea a doua în care va accentua cum aceste caracteristici pot fi transformate în atuuri atunci cand vine vorba despre afacerea ta.

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Invită unul dintre colegi la o cafea și descoperiți ariile în care puteți colabora (one-to-one).

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Te așteptăm cu drag!

Citeste mai mult

Business

Fonduri europene pentru fermierii care se întorc acasă din străinătate

Publicat

pe

În 15 iulie a fost lansată măsura privind sprijinul acordat pentru instalarea tinerilor fermieri cu o alocare distinctă de 20 de milioane de euro pentru cetăţenii români din afara graniţelor ţării, care se instalează pentru prima dată ca şefi de exploataţie.

Sprijinul este 100% nerambursabil și este în valoare de 40.000 de euro sau de 50.000 de euro, în funcţie de dimensiunea exploataţiei agricole.

Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) a lansat miercuri sesiunea de primire a solicitărilor de finanţare pentru submăsura 6.1 „Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri“ din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020 (PNDR 2020). Sesiunea se desfăşoară în intervalul 15 iulie – 15 octombrie 2020 sau până la epuizarea fondurilor alocate acestei sesiuni. Fondurile totale disponibile pentru sesiunea din acest an sunt în valoare de 43 milioane euro, din care 20.000.000 euro reprezintă alocarea pentru tinerii fermieri din diasporă. Este prima dată în acest exerciţiu financiar, 2014-2020, când există o alocare distinctă pentru tinerii fermieri din afara graniţelor ţării.

„Astăzi, 15 iulie, lansăm măsura «Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri». Această măsură s-a derulat pe perioada 2014-2020 tocmai pentru a revigora agricultura în zone care sunt depopulate sau care au constrângeri naturale şi pentru a preîntâmpina fenomenul de îmbătrânire. Vreau să vă spun că, până acum, au aplicat 10.230 de beneficiari, dintre care 7.520 au încheiat măsura, iar restul sunt în proceduri. Tocmai de aceea am suplimentat, fiind o măsură accesată, banii s-au consumat, am notificat Comisia şi am mutat bani de la alte măsuri neaccesate, încă 43 de milioane de euro pentru acest an. De data aceasta am împărţit alocarea în modul următor: 20 de milioane de euro pentru tineri fermieri, cetăţeni români din afara graniţelor ţării, care se instalează pentru prima dată ca şefi de exploataţie. O să vedeţi în ghid aceleaşi criterii legate de cursurile pe care le-au absolvit în domeniul agricol, dar şi dacă au avut un loc de muncă în ţări membre UE sau ţări terţe în domeniul agricol“, a spus ministrul agriculturii, Adrian Oros, într-o conferinţă de presă.

Sprijinul acordat este de 50.000 de euro pentru exploataţiile între 30.000 şi 50.000 de euro valoare producţie standard şi de 40.000 de euro pentru exploataţiile între 12.000 şi 29.999 valoare producţie standard.

„Este o sumă forfetară în două tranşe: 75% la semnarea contractului de finanţare şi încă 25% la finalul implementării proiectului care durează între 3 şi 5 ani, cum îşi fac dânşii planul de dezvoltare“, a adăugat Oros.

Dimensiunea exploataţiei agricole se poate calcula şi prin noua aplicaţie disponibilă pe pagina de internet a AFIR – http://so.afir.info/.

Citeste mai mult

Business

Prima ședință bizz.club Timișoara LIVE după multă vreme

Publicat

pe

Ne bucurăm că ne-am putut revedea față în față la Hotel Boavista pentru a petrecem timp de calitate împreună!

Momentul educațional din această ocazie a fost susținut de Laszlo Fodor și Călin Iepure, sub formă de Mastermind. Subiectul ales a fost ridicat la fileu de colegul nostru Gigi Honcaș: „Cum pornim afacerile accelerat din PANDEMIE?”

Acest mastermind a făcut ca fiecare participant să-și antreneze gândirea pentru a ieși din zona de confort astfel încât redresarea afacerilor să se facă într-un mod cât mai accelerat în această perioadă!

Ei au propus modelul bizz.storming pentru realizarea acestui mastermind, constituit din 4 etape:
1. Prezentarea provocării
2. Clarificarea ei prin întrebări
3. Găsirea de idei practice ce pot fi implementate pentru depășirea provocării
4. Cine, ce și până când va implementa

Acest mastermind ne-a arătat din nou puterea colaborării și a muncii în echipă. Ideile cu care am rămas cu siguranță ne vor fi de folos în repornirea afacerilor noastre!

Dacă nu ai putut participa cu noi la această ședință, te așteptăm cu drag la cea de săptămâna viitoare! De ce să participi?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite