Ne găsiți și pe:

Business

Stocurile si avantajele utilizarii sistemului de gestiune

Publicat

pe

Stocurile sunt poate cele mai discutate si aduse in prim plan in orice afacere de distributie sau productie, iar asta, deoarece indiferent cum ai vorbi despre ele sau ce ai spune, sunt niste „mofturoase” in ideea ca este rau ca le ai, rau si daca nu le ai, dar important sa le ai exact cam cat ar fi necesar sa fie ca afacerea sa fie profitabila. Mai concret, sunt un rau necesar in care bagam bani, ca sa facem bani.

Managementul stocurilor este o operatiune importanta pentru majoritatea companiilor si critica pentru sectorul distributie retail. La modul ideal, stocurile trebuie sa fie disponibile pentru vanzare atunci cand clientii au nevoie de ele. Scribsoftware oferă soluții ERP si programe CRM care sa asigure un management eficient al stocului si o gestionare mai buna a comenzilor si livrarilor catre clienti.

Managementul stocurilor ajuta inventarierea strategica si gestionarea structurilor de depozitare si a stocului fizic al companiei. Mentine ierarhii in depozit care sa fie gestionate usor si care sa urmareasca materialele prime, produsele finite, materiale de subcontractare, piesele de schimb si materiale auxiliare si operationale pentru optimizarea productivitatii eficienta costurilor.

O reprezentare clara a depozitelor si a locurilor de depozitare ajuta echipa de logistica sa proceseze mai rapid incasarile, sa accelereze comenzile de vanzari si sa imbunatateasca programarea si planificarea.

Dar cum stocurile sunt, in general, o gaura neagra care inghite mult cash in asteptarea momentului vanzarii, este necesara o strategie coerenta care sa tina stocurile (produse finite, materii prime etc) in depozit cat mai putin posibil. Aceasta strategie, aparent simpla, se dovedeste a fi in realitate mult mai apasatoare pentru companii, iar stocurile din depozitele proprii sau ale marilor retaileri genereaza cheltuieli pe masura. Un element important pentru reducerea stocurilor este intelegerea ciclului de vanzare/utilizare a produselor/materiilor prime, a perioadei dintre momentul intrarii si iesirii din depozit sau gestiune.

Datorita concurentei acerbe in comert si asteptarilor crescande ale clientilor privind livrarea la timp a comenzilor, viteza de realizare a comenzilor, precum si reducerea costurilor de inventariere si de exploatare sunt componente critice atat in depozite, cat si in centrele de distributie. De aceea, pentru o getionare cat mai eficienta este impetuos necesar implementarea unei solutii ERP, una dintre soluțiile noastre fiind WinMENTOR, care sa vă ajute în gestionarea cat mai eficienta a comenzilor de la clienti.

Nevoia unui software WMS se resimte mai ales atunci cand companiile isi extind operatiunile si devine necesar un nou sistem care sa poata gestiona mai bine complexitatea ce vine odata cu gestionarea mai multor locatii de depozitare. Un alt caz este cel in care companiile incep sa se confrunte cu experiente omnichannel, iar sistemul de management este depasit si trebuie inlocuit cu unul care sa asigure clientilor experiente solide.

Pentru a putea sa faceti fata la tot ce se intampla in depozitul dumneavoastra si sa corelati informatiile cu alte departamente, veti avea nevoie de un sistem de gestiune al depozitelor.

Avantajele utilizarii sistemului de gestiune a depozitelor constau in:

  • Inregistrarea automata a tuturor miscarilor din depozit prin intermediul dispozitivelor mobile pe care ruleaza o aplicatie de colectare de date
  • Reguli personalizate si utilizarea optima a spatiului de depozitare
  • Reducerea timpilor de manipulare a marfii si cresterea gradului de onorare a comenzilor
  • Inventariere rapida a produselor aflate in depozit
  • Cresterea productivitatii prin stabilirea unor rute de picking pentru operatori

Pentru atragerea acestor avantaje în companie, se impune implementarea unei soluții ERP WinMENTOR ENTERPRISE care include si un modul de management a depozitului.

Obiectivul unui sistem de management al depozitelor ramane acelasi, indiferent de complexitatea aplicatiei – cel de a oferi managementului informatiile necesare pentru a controla eficient miscarea materialelor in cadrul unui depozit.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Noutăți

Leul se depreciază. Care au fost cotațiile la bănci

Publicat

pe

Euro a ajuns şi la 4,85 lei la băncile comerciale, după ce Banca Naţională a României (BNR) a anunţat un nou nivel record pentru euro. Pe piaţa interbancară, euro a avut un vârf de 4,7823 lei în ultimele 24 de ore.

NR a anunţat, marţi, un curs de referinţă de 4,7759 lei/euro, în creştere cu 0,06% faţă de valoarea atinsă luni, acesta fiind un nou nivel record.

Cele mai mari bănci comerciale din România vând euro, marţi, şi cu 4,85 lei.

BRD are afişat un curs valutar, la vânzare, la casa de schimb, de 4.8500 lei/euro.

BCR, parte din grupul austriac Erste, vinde un euro cu 4,8480 lei.

Banca Transilvania vinde un euro, la casa de schimb, cu 4.8250 lei.

Pe piaţa interbancară, euro a avut un vârf de 4,7823 lei în ultimele 24 de ore.

Citeste mai mult

Business

Cum să economisiți bateria și să creșteți autonomia unui smartphone Android

Publicat

pe

Toată lume dorește o capacitate cât mai mare a bateriei telefonului și o viață cât mai lungă a acesteia. Dar putem face unele lucruri care prelungesc durata de viață a bateriei. Deși smartphone-urile sunt deja foarte bine optimizate din punct de vedere al consumului de energie, unii parametri vă pot permite să economisiți până la câteva ore de utilizare.

Vă prezentăm câteva sfaturi pentru a reuși să câștigați câteva ore suplimentare de autonomie pentru smartphone-ul dvs. Android. Iată cum:

Activați modul de economisire a energiei. Cele mai simple soluții sunt adesea cele mai bune: toate smartphone-urile de pe piață au o funcție de economisire a bateriei. Această caracteristică optimizează funcționarea Android, astfel încât telefonul necesită un consum mai mic de energie. Când acest mod este activ de obicei aplicațiile își actualizează conținutul doar atunci când le vizitați. De asemenea, serviciile de locație sunt inactive atunci când ecranul este oprit. În acest mod de economisire a energiei aplicațiile nu mai pot efectua activități de fundal (decât dacă permiteți acest lucru în mod specific). Tot aici modul întunecat se activează (este disponibil doar pe telefoanele cu sistemul de operare Android 9 și 10.

Alte funcții pot avea o funcționalitate limitată atunci când modul de economisire este activ, în funcție de marca și modelul smartphone-ului. Dar, în general, în afară de pictograma care trădează prezența acestei funcții, experiența utilizatorului nu este schimbată. Așadar, dacă autonomia este cea mai importantă pentru dvs., vă sfătuim să activați economizorul cât mai repede posibil.

Limitați serviciile de localizare. Localizarea este una dintre sarcinile de bază care consumă cel mai mult din bateria telefonului. Mai ales pe versiunile recente de Android: funcția de determinare a locului unde vă aflați consumă multă energie, la fel și Wi-Fi sau Bluetooth. Acestea nu sunt întotdeauna necesare. Deși nu este neapărat recomandabil să dezactivați pur și simplu locația pe smartphone-ul dvs., vă sfătuim să modificați unii parametri:

Accesați Setări > Securitate > Poziție

Atingeți Îmbunătățirea preciziei

Dezactivați analiza Wi-Fi și scanarea Bluetooth

Acum locația unde vă aflați va fi mai puțin precisă, dar este încă suficient pentru a utiliza aplicații precum Google Maps.

Ecran OLED? Treceți la modul întunecat. Sigur că toată lume este încântată de ecranele OLED, mai ales la smartphone-urile Samsung cu ecran mare cum ar fi Samsung Galaxy S10, Galaxy S9 sau Note 10 și Note 9. Dar aceste ecrane și consumă mai repede bateria. Ecranele OLED au particularitatea de a emite direct lumină la nivelul substratului organic al fiecărui pixel. Spre deosebire de LCD-urile, care se bazează pe o matrice cu cristale lichide, iluminată de un sistem de iluminare din spate. Diferența? Pe un ecran OLED, un pixel alb consumă mai multă energie, în timp ce un pixel negru nu consumă nimic. În timp ce pe un ecran LCD consumul rămâne același indiferent de culoarea pixelului, potrivit site-ului PhonAndroid.

Dintr-o dată, modul întunecat este foarte important din punct de vedere al autonomiei – și vă poate permite o economie de energie a ecranului până la 58%. Având în vedere că ecranul este, alături de procesor, principalul consumator de smartphone-uri este important trecerea pe modul întunecat.

Dezactivează o parte din pixeli (OLED). În același sens ca și modul întunecat, este posibil, datorită aplicațiilor precum Pixoff, să dezactivați o parte din pixelii ecranului. Rezultatul? Ecranul este mai puțin luminos, dar experiența utilizatorului rămâne aceeași. În ciuda unei scăderi puternice a consumului bateriei.

Dezactivați rețelele WiFi, Bluetooth și / sau celulare, după cum este necesar. Suntem obișnuiți să lăsăm permanent active Wi-Fi, Bluetooth și datele celulare. Nu e bine pentru baterie, se descarcă mai repede! Cu toate acestea, acest acces la aceste rețele este foarte folosit, de exemplu atunci când sunteți acasă sau într-un loc cu Wi-Fi. Cât se poate opriți conexiunile Wi-Fi, Bluetooth și / sau date celulare pentru a obține economii semnificative pentru baterie. Căutarea acestor rețele de către smartphone consumă mult din baterie.

Împiedicați aplicațiile lacome de energie să facă activități de fundal. Vă sfătuim, de asemenea, să limitați sarcinile de fundal ale celor mai solicitante aplicații. Ce puteți face în cele mai recente versiuni de Android:

Accesați Setări > Întreținere > Baterie

Atingeți fiecare aplicație din lista celor mai lacome aplicații

Consultați, de asemenea, permisiunile pentru aplicații în Setări > Aplicații – inclusiv localizarea și utilizarea datelor atunci când acestea nu sunt necesare.

Sursa foto: via Phonandroid

Citeste mai mult

Business

STUDIU. Piața de restaurante și cafenele, în creștere

Publicat

pe

Sectorul de restaurante şi cafenele (Food & Beverage) din România a evoluat constant în ultimii ani, atât datorită creşterii salariilor şi a puterii de cumpărare, cât şi datorită numărului mai mare de străini care vizitează România pentru afaceri sau turism, arată un raport Cushman & Wakefield Echinox, potrivit căruia piaţa de restaurante şi cafenele va ajunge la 5 miliarde de euro.

Această evoluţie se traduce şi printr-o competiţie tot mai acerbă a conceptelor, operatorii căutând să îşi atragă clienţii atât prin design, cât şi printr-o experienţă culinară memorabilă, se arată în raport.

Toate cele şase categorii analizate –  fast-food, cafenele, patiserii, resto-club-uri, fast casual şi fine dining – au înregistrat evoluţii pozitive în perioada 2014-2018, creşterile medii anuale variind între 15,2% în cazul operatorilor de fine dining şi 32,7% în cazul cafenelelor, fapt ce demonstrează trendul eminamente crescător al pieţei de F&B la nivel naţional.

„Ne aşteptăm ca acest segment să îşi continue dezvoltarea în următorii ani, o creştere medie anuală de 10% ducând veniturile din industria de F&B dincolo de pragul de 5 miliarde euro până în 2022-2023”, spune Vlad Săftoiu, research analyst, Cushman & Wakefield Echinox, într-un comunicat.

Cheltuielile de consum din România aferente sectoarelor de F&B şi ospitalitate înregistrează cele mai scăzute valori ca procent din consumul total per familie din Uniunea Europeană. Conform datelor Eurostat, doar 3,1% din totalul cheltuielilor populaţiei au fost destinate hotelurilor, restaurantelor şi barurilor în 2018, comparativ cu o medie de 8,8% în UE, 9,2% în Ungaria sau 9% în Cehia.

Cererea este în creştere atât în Bucureşti, cât şi în marile oraşe regionale, dezvoltarea având loc atât în centre comerciale, cât şi în locaţii stradale.

„Apariţia şi succesul restaurantelor fast-casual cu preţuri medii creează, de asemenea, baza pentru dezvoltarea altor proiecte de food hall, care vor cuprinde 10-15 operatori de restaurante în locaţiile de dimensiuni medii (3.000-5.000 mp GLA). Nu în ultimul rând, unităţile de F&B din centrele comerciale vor continua să prospere, pe baza cererii actuale. Viitoarele centre comerciale se bazează pe componenta de petrecere a timpului liber care urmăreşte să răspundă nevoii unei experienţe de shopping”, spune Bogdan Marcu, partener retail agency la Cushman & Wakefield Echinox. (…)

Un alt factor determinant în dezvoltarea industriei îl reprezintă şi platformele de comenzi online, care se vor extinde puternic în aproape toate judeţele. Progresul tehnologic şi lipsa de timp a tinerilor angajaţi au stimulat semnificativ dezvoltarea segmentului de food delivery. Operatori precum Uber Eats, Foodpanda sau Glovo au o prezenţă puternică în Bucureşti şi în marile oraşe regionale.

Cushman & Wakefield Echinox a analizat evoluţia şi tendinţele pieţei de profil în raportul „Food and Beverage: Romania Market Report”, împărţind industria în şase segmente distincte: fast-food, cafenele, patiserii, resto-club-uri, fast casual şi fine dining.

Raportul analizează 73 de operatori ce deţin aproximativ 700 de unităţi la nivel naţional şi au înregistrat o cifră de afaceri de 650 milioane euro în 2018, având o cotă de piaţă de circa 20% din piaţa de F&B din România, conform datelor Ministerului de Finanţe.

Cushman & Wakefield Echinox este afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deţinut şi operat independent, cu o echipă de peste 60 de oameni.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite