Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Tinerii fermieri pot concesiona până la 50 de hectare de teren agricol, în județul Timiș

Publicat

pe

A doua sesiune de concesionare a terenurilor cu destinaţie agricolă către tinerii fermieri a demarat luni, iar depunerea solicitărilor poate fi făcută până la 29 ianuarie 2021, a anunţat ministrul agriculturii.

În prima sesiune de contractare, care s-a încheiat în noiembrie 2020, au trecut de evaluare 61 de tineri din 6 judeţe ale ţării, dintr-un total de 125 care au solicitat terenuri în acest program.

Loturile de până la 50 ha de teren agricol care pot fi concesionate de către tinerii fermieri se află în opt județe: Alba, Gorj, Ialomiţa, Neamţ, Satu Mare, Timiş, Teleorman şi Vâlcea.

„Tinerii agricultori au nevoie, mai mult ca niciodată, de sprijinul nostru pentru a dezvolta ferme performante la standarde europene. Aşa cum am promis, am demarat, luni, 18 ianuarie 2021, a doua sesiune de concesionare a terenurilor cu destinaţie agricolă aflate în administrarea Agenţiei Domeniilor Statului (ADS), în suprafaţă de până la 50 ha, către tinerii cu vârsta de maximum 40 de ani. Perioada de depunere a solicitărilor de către tinerii fermieri este 18.01.2021 – 29.01.2021, iar judeţele pe raza cărora se găsesc terenurile ofertate sunt: Alba, Gorj, Ialomiţa, Neamţ, Satu Mare, Timiş, Teleorman şi Vâlcea”, a scris ministrul agriculturii, Adrian Oros, pe pagina sa de socializare.

Persoanele interesate care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege, adică sunt tineri cu vârsta de maximum 40 de ani, absolvenţi cu studii de specialitate în domeniul agricol, pot depune cererile la sediul ADS sau pe adresa de e-mail a instituţiei.

Alte detalii, precum suprafeţele de teren disponibile pentru contractare şi modul de desfăşurare a procedurii, se regăsesc pe site-ul Agenţiei Domeniilor Statului, www.domeniilestatului.ro, arată și un comunicat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).

În prima sesiune de contractare, care s-a desfășurat în perioada 26 octombrie – 6 noiembrie 2020, au fost scoase la concesiune pentru tinerii agricultori, terenuri aflate în județele Călăraşi, Dolj, Dâmboviţa, Galaţi, Satu Mare şi Hunedoara. Din 125 de tineri care au depus solicitări la ADS, au fost declaraţi eligibili 61.

Primul contract de concesionare de terenuri cu destinaţie agricolă aflate în exploatarea societăţilor comerciale din portofoliul ADS, libere de contract, în suprafaţă maximă de 50 ha, a fost semnat la 27 noiembrie 2020 de un tânăr fermier, absolvent al învăţământului de profil.

În iulie anul trecut, MADR anunţa că o suprafaţă de 50.655 de hectare de teren agricol este disponibilă pentru tineri, în baza Legii nr. 226/2016. Potrivit datelor ministerului, Agenţia Domeniilor Statului administrează o suprafaţă de 319.390,873 hectare, din care doar o treime – 111.643,820 hectare – este cadastrată.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite