Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

URGENȚĂ HORA. Se cere redeschiderea restaurantelor în interior cu respectarea măsurilor de siguranță

Publicat

pe

Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA) cere Guvernului redeschiderea urgentă a restaurantelor la interior, cu implementarea măsurilor de siguranţă sanitară, precum şi scoaterea restaurantelor de sub incidenţa procentului de 3/1000 de pe lista activităţilor cu risc de răspândire a COVID-19 şi, astfel, permiterea funcţionării fără sincope, cu un set de măsuri agreate în prealabil cu reprezentanţii industriei şi respectate de către toţi operatorii.

Scrisoarea deschisă este semnată de Daniel Mischie, preşedintele Organizaţiei Patronale a Hotelurilor şi Restaurantelor din România, şi este în atenţia premierului Florin Cîţu, ministrului Sănătăţii, Vlad Voiculescu, şi a ministrului Economiei, Claudiu Năsui.

„Având în vedere pierderile înregistrate de acest sector şi riscul de faliment ce ameninţă mai bine de jumătate dintre operatorii din domeniu, solicităm în regim de urgenţă următoarele măsuri: 1. Redeschiderea urgentă a restaurantelor la interior, cu implementarea măsurilor de siguranţă sanitară. 2. Scoaterea restaurantelor de sub incidenţa procentului de 3/1000 de pe lista activităţilor cu risc de răspândire a COVID-19 şi, astfel, permiterea funcţionării fără sincope, cu un set de măsuri agreate în prealabil cu reprezentanţii industriei şi respectate de către toţi operatorii”, arată HORA în scrisoarea deschisă adresată autorităților.

Organizaţia precizează că solicită redeschiderea restaurantelor la interior luând în considerare menţinerea în activitate a 40.000 de operatori şi a 400.000 de angajaţi, dar şi faptul că estimările cu privire la închiderea business-urilor şi şomajul din industrie sunt ”îngrijorătoare în contextual actual”.

HORA menţionează că vrea astfel să evite un colaps general pe întreaga ramură economică, deoarece 10.000 de antreprenori nu vor mai redeschide afacerile.

„Nu există vârfuri în analizele referitoare la numărul de persoane infectate cu COVID care să poată fi corelat cuînchiderea/redeschiderea restaurantelor”, mai arată organizaţia, care subliniază că operatorii vor respecta cu stricteţe regulile de către în perioada de restricţii.

Un alt motiv invocat este lipsa clarităţii în ceea ce priveşte populaţia oraşelor, de exemplu Bucureşti.

„În vederea unui dialog care să clarifice toate aspectele menţionate, vă solicităm o întâlnire în regim de urgenţă, asigurându-vă de disponibilitate şi flexibilitate”, spun reprezentanţii HORA.

Organizaţia patronală HORA este autoritatea reprezentativă a industriei ospitalităţii româneşti, ce are misiunea de a susţine şi de a promova interesele şi valorile comune ale membrilor săi, pe plan naţional şi internaţional.

Înainte de criza COVID-19, in industria HORECA activau 40.000 de societăţi comerciale cu capital 100% românesc având o cifră de afaceri de 5 miliarde euro şi aproximativ 190.000 de angajati reprezentând 10% din numarul total al angajaţilor care activează in sectorul privat.

„Urmare a crizei datorată pandemiei şi a măsurilor restrictive instaurate de autorităţi, industria noastră este în prezent cea mai afectată, înregistrând un declin brusc care a dus astăzi la scăderea cifrei de afaceri cu aproximativ 70% pe primele şase luni de zile, din anul 2020, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi a determinat suspendarea activităţii în cazul a peste 40% dintre operatori. Organizaţia patronală HORA îşi exprimă public îngrijorarea cu privire la efectele dezastruoase create de răspândirea virusului COVID-19 în industria ospitalităţii, efecte care se resimt în toată industria turismului la nivel mondial”, precizează organizaţia.

Potrivit studiului comandat de HORA, împreună cu organizaţiile membre în Alianţa Pentru Turism, efectuat pe o perioadă de 5 ani, organizaţia spune că aportul HORECA la PIB este de aproximativ 5,07% după cum urmează: impact financiar direct (valoare adăugată) – 3,42%; impact social (salarii angajaţi şi aport consum) – 0,91%; impact financiar indirect (furnizori si investiţii) – 0,74%.

„Lipsa predictibilităţii din industria HORECA în climatul economic actual nu face decât să împingă pe marginea prăpastiei antreprenorii care astăzi au în derulare investiţii, responsabilităţi majore faţă de angajaţi, contracte de închiriere şi leasing, contracte cu clienţii externi, contracte de prestări servicii, contracte de servicii auxiliare, etc. Luând în considerare faptul că redeschiderea teraselor la 1 iunie 2020 nu a atras o creştere a numărului de persoane infectate, putem concluziona că redeschiderea completă a restaurantelor se poate face in siguranţă, în unităţile în care se respectă reglementările. În lipsa unor reglementări clare, restaurantele au întâmpinat dificultăţi iar incapacitatea autorităţii centrale şi locale de a urmări respectarea regulilor a dus la suprareglementări şi controale abuzive, multe dintre ele fără a avea legătură cu situaţia pandemică în care ne aflăm”, adaugă reprezentanții HORA.

foto: Restaurant Colosseum Timișoara

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

bizz.club Timișoara. Soluții revoluționare pentru sănătate prin SCIO, oferite de Healthy Vibe

Publicat

pe

Şedința săptămânală a Bizz Club Timişoara a fost deschisă de dr. Oana Codruța Miloicov Băcean, care a prezentat metode de vindecare complementare pe care le oferă la clinica sa.

„Healthy Vibe este un concept inovator prin care îi sprijinim pe cei preocupați de starea lor de sănatate să își optimizeze funcționalitatea organelor, să evite apariția unor eventuale riscuri aplicand o abordare holistică. Obținem acest lucru folosind aparatura de ultimă generație în domeniu, două dintre dispozitive fiind chiar singurele de acest tip în România. La Healthy Vibe ne dorim ca oamenii să se conecteze la nevoile propriului corp și să atingă starea de armonie între funcționalitatea organelor, AURA, Chakre, emoții și subconștient”, a precizat dr. Oana Codruța Băcean Miloicov.

Ea a prezentat un aparat SCIO, un dispozitiv cu o tehnologie de varf care asista terapeutul si-l ajuta sa identifice si sa corecteze dezechilibrele energetice si problemele de sanatate din organism. Este considerată cea mai avansata formă de analiză energetică posibilă şi cel mai avansat sistem de biorezonanta existent în lume la ora actuala. Aparatul identifică fiecare dezechilibru energetic existent în organism.

Aparatul de biorezonanta iti ofera sansa de a privi in interiorul propriului corp in numai 30 de minute. Este creat pentru detectarea si reducerea factorilor de stres. Un dispozitiv electrofiziologic universal creat dupa principiile fizicii cuantice. Sistemul SCIO trebuie folosit ca un sistem multimedia de biofeedback. SCIO este folosit de NASA pentru testarea astronauților şi detectează semnele de boală încă din stadiile incipiente, înainte ca pacientul să îşi dea seama că ceva este în neregulă cu el. Aparatele SCIO sunt foarte apreciate la nivel mondial.

A urmat un moment de educație, susținut de Gabriel Pleşa, CEO la „Sunt fabulos”.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite