Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Apple lucrează la două iPhone-uri pliabile, sunt deja în teste

Publicat

pe

Apple a pierdut startul la telefoanele 5G, dar și la cele pliabile. În domeniul 5G Apple a recuperat anul trecut cu ultima sa serie Apple iPhone 12, lansată în toamnă. Acum gigantul american de tehnologie vrea să facă același lucru și în domeniul telefoanelor pliabile. Se așteaptă ca Apple să lanseze primul său iPhone pliabil la sfârșitul anului 2022 sau chiar în 2023.

Două prototipuri iPhone pliabile au fost testate cu succes în fabrica Foxconn din China, acolo unde Apple produce iPhone-uri, iPad-uri și iPod-uri. Dintre cele două modele unul se pliază orizontal ca Samsung Galaxy Z Fold 2, în timp ce celălalt se pliază vertical ca Samsung Galaxy Z Flip. Doar unul dintre aceste modele pliabile va fi lansat comercial.

Adaptarea pe scară largă a smartphone-urilor pliabile este încă la câțiva ani distanță, deoarece tehnologia este încă în stadiile incipiente. Doar o mână de producători precum Samsung, Motorola și Huawei le  produc în acest moment, iar ofertele nu sunt tocmai ieftine. Desigur, cea mai mare absență în acest spațiu este Apple.

Deși există o mulțime de brevete care au dezvăluit modul în care Apple intenționează să implementeze tehnologia implicată în realizarea unui iPhone pliabil, dar cele mai multe sunt în stadiu de brevet. Acum, potrivit site-ului 91Mobile, care citează surse din Taiwan, Apple lucrează nu la unul, ci la două prototipuri pliabile pentru iPhone. Unul dintre prototipurile iPhone pliabile se pliază orizontal ca o carte, în timp ce celălalt se pliază vertical ca Galaxy Z Flip și Motorola Razr.

Trebuie remarcat faptul că prototipurile iPhone pliabile nu sunt telefoane cu toate dotările complete, au doar un cadru pliabil cu un afișaj flexibil. Ambele prototipuri au trecut testul de durabilitate la Foxconn. Informația susține, de asemenea, că doar un model de iPhone pliabil este destinat producției în serie, cel mai performant, iar celălalt va fi probabil abandonat.

Ambele prototipuri folosesc ecrane OLED flexibile produse de Samsung Display, la fel ca cele utilizate pe Galaxy Z Fold 2 și Galaxy Z Flip. IPhone-ul pliabil se află încă în stadii foarte timpurii de producție, prin urmare este greu să speculăm exact ceea ce Apple ne rezervă. Specificațiile sale pot varia destul de semnificativ în funcție de prototipul selectat.

Este puțin probabil ca iPhone-urile pliabile să vadă lumina zilei până la sfârșitul anului 2022, dar este posibil. De fapt, 2023 pare un an mai plauzibil, deoarece Apple este destul de răbdător când vine vorba de adoptarea tendințelor stabilite de concurenți (încă nu are un telefon de 120Hz!). În mod separat, noua generație de cipuri Apple A16 Bionic de 3nm (nume provizoriu) urmează să intre în producția de masă în 2022. Ne putem aștepta ca Apple să dezvăluie împreună ambele tehnologii în anul următor.

Sursa Foto: via 91mobiles.com

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite