Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Volvo XC90 – O capodoperă în materie de tehnologie auto

Publicat

pe

Volvo XC90 este mașina perfectă în materie de siguranță auto, o mașină în care nimeni nu și-a pierdut viața într-un accident auto. Cu o istorie care se apropie de 100 de ani, Volvo nu se oprește în a uimi lumea și a revoluționa industria auto. Încă din 1927, anul înființării, cei de la Volvo au venit mereu cu inovații.

Deși sunt producători și de utilaje agricole și camioane, când auzi numele Volvo îl asimilezi cu domeniul autoturismelor, dar mai ales al siguranței. De fapt numele Volvo este sinonim cu siguranța și calitatea.

Volvo este unul din producătorii auto care au patentat cele mai multe elemente de siguranță în domeniu, amintim aici sticla laminată (parbrizele securizate), centura de siguranță în 3 puncte (prezente pe orice autoturism), asistența la impact lateral, senzori pentru unghiul mort sau airbag-urile la nivelul capului.

De-a lungul timpului, Volvo, ca mulți alți producători auto au avut suișuri și coborâșuri. În 1999 a fost achiziționată de Ford, până în 2010, când a trecut sub patronatul chinezilor de la Geely. Deși toată lumea le vedea sfârșitul, la fel cum s-a întâmplat cu SAAB, Volvo a reușit să renască. Compania Geely propune o revoluție și anume electrificarea modelelor Volvo, în paralel cu renumele de mașină sigură. Pentru prima dată în istorie, Volvo reușește să vândă peste o jumătate de milion de mașini, ceea ce a infirmat zvonurile că Volvo va falimenta sub conducerea asiatică.

Compania a anunțat că până în 2025 vor înceta să producă autoturisme cu motoare termice iar din 2030 vor produce exclusiv mașini electrice sau hibrid. De asemenea, partea de siguranță rămâne Nr. 1 în filozofia Volvo, compania asigurând că nimeni nu va muri într-o mașină produsă de ei, în cazul unui accident!

Volvo XC90 este cea mai cunoscută și vândută mașină din gamă. Este un SUV (sport utility vehicle) de aproape 5 m lungime, poziționându-se în clasa SUV-urilor de top, având concurenți pe BMW X5, Mercedes GLE sau Audi Q7.

Introdus pe piață prima dată în 2002, este una din cele mai longevive mașini care nu au suferit mari modificări de design (facelift). Din 2002 până în 2014 mașina arată aproape identic și asta în condițiile în care producătorii nemți veneau tot la 4 ani cu facelift-uri. Cu toate acestea Volvo XC90 a rămas un jucător puternic pe piață. Dar totul s-a schimbat în 2015 când a fost prezentat noul model, care a uimit lumea. A câștigat numeroase premii, precum Yahoo Autos- Best Tech ride 2015, Motor Trend Best SUV of the year 2016, North American best SUV of the year 2016 la Salonul auto Detroit, etc.

XC90 vine cu o singură motorizare, de 2.000cm³, însă cu diferite puteri, de la 190 CP până la 408 CP, în versiunea electrică.

Modelul testat este versiunea plug-in hibrid, T8 Recharge, care dispune de un motor termic pe benzină, dar și de o autonomie de până în 50 km full electric. Accelerația până la 100 km/h este destul de rapidă pentru un SUV de mari dimensiuni și anume 5,8 secunde. Mașina vine standard cu tracțiune integrală și o cutie de viteze în 8 trepte, dezvoltată de Volvo.

La exterior elementul care face mașina imediat recunoscută este semnătura farurilor de zi LED, care au fost denumite „ciocanul lui Thor„, zeul tunetului în mitologia suedeză. Full LED avem în faruri și stopuri. În centrul grilei radiatorului se afla siglă Volvo, care ascunde camerele și senzorii de siguranță. Senzori de parcare se regăsesc și în față, în lateral, în oglinzi și în spate.

Frumusețea modelului de la exterior trece în interior, unde designul simplist, minimalist, tipic scandinavian își face simțită prezența. Materialele de calitate se îmbină perfect cu rafinamentul și senzația de liniște și relaxare. Fiind un Volvo, are în ADN siguranța. La acest capitol, mașina dispune de absolut orice sistem de siguranță. Amintim aici Cross Traffic Alert care îți oferă informații despre potențialii participanți la trafic aflați în spatele mașinii atunci când ieși cu spatele dintr-o parcare. Poate detecta bicicliștii, pietonii și vehiculele, ajutându-te să manevrezi în siguranță – chiar și atunci când vizibilitatea în spatele mașinii este limitată. Intersection Support este funcția de prevenire a coliziunilor în intersecții. Aceasta frânează automat când în intersecție apare neașteptat o altă mașină care devine un pericol real. În această situație, sistemul va frâna automat pentru a evita o eventuală coliziune.

Un sistem infotainment cu ecran tactil de 9,0 inch (22,86 centimetri), frumos, sub formă de tabletă este standard în toate XC90-urile, iar funcționarea sa este foarte intuitivă. Fiecare model are capacitatea Apple CarPlay și Android Auto; un hotspot mobil Wi-Fi este opțional.

Toate acestea vin cu un preț pe măsură, 57.500 €. Dar când vine vorba de siguranță, nimic nu e mai presus decât viața, iar Volvo pare a fi singurul producător care asigură că nimeni nu e în pericol într-un autoturism produs de companie. Până acum au dreptate, deoarece din 2002, în UK nici o persoană nu și-a pierdut viața într-un XC90. Vedeți un clip video cu Volvo XC90 la: https://youtu.be/0RTCRb-2SNs

Sursa foto: Volvo

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite