Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

În perioada Sărbătorilor de Iarnă cresc vânzările de produse tradiționale de manufactură cu peste 50%

Publicat

pe

În luna decembrie românii  acordă o importanță din ce în ce mai mare produselor tradiționale, atât atunci când vine vorba de pregătirea meselor de sărbători, cât și în alegerea cadourile pe care le oferă celor dragi, vânzările de pe acest segment crescând cu peste 50% în această perioadă, potrivit Prăvălia Mică,  un nou concept de magazin online specializat în comercializarea de produse alimentare, terapeutice și cosmetice 100% românești.

Astfel, potrivit retailerului online, dacă în timpul anului valoarea medie a unui coș de cumpărături ce conține produse autohtone realizate în sistem de manufactură atinge suma de aproximativ 100-150 de lei, în perioada premergătoare Crăciunului se înregistrează o creștere semnificativă, atât în valoarea, cât și în volumul comenzilor, valoarea medie a coșului pentru astfel de specialități depășind, de cele mai multe ori, pragul de 300 de lei.

“Românii încă respectă cu sfințenie tradițiile, iar atunci când vine vorba de organizarea mesei festive de Crăciun sau de Revelion aceștia sunt foarte selectivi cu privire la alimentele pe care le aleg și nu scapă sub nicio formă din vedere produsele cu specific românesc din componența meniului”, a declarat Tudor Barbu, Managing Partner Prăvălia Mică.

Conform acestuia, pe lângă cumpărăturile obișnuite pe care și le fac din lanțurile de retail, de Sărbători românii acordă un interes deosebit și preparatelelor tradiționale din oferta magazinelor specializate, dulcețurile cu specific românesc (nuci verzi, cireșe amare, vișine, fructe de pădure), cozonacii de casă, preparatele tradiționale din carne, brânzeturile artizanale, siropurile din mugur de brad, cătină și specialitățile gourmet realizate în sistem de manufactură (duceață de ardei iute, uleiuri românești presate la rece) fiind la mare căutare în această perioadă.

Un nou concept de cadouri personalizate pentru pasionații de mâncare

De asemenea, potrivit reprezentantului Prăvălia Mică, odată cu apropierea sărbătorilor, crește foarte mult și interesul acordat coșurilor de cadouri pline cu specialități gourmet, dulciurile artizanale, siropurile, specialități din miere de albine, brânzeturile maturate, fursecurile de casă, vinurile și uleiurile presate la rece fiind ideale în acest sens.

“Deși pe parcursul anului nu aveam în oferta magazinului o varietate foarte mare în ceea ce privește cadourile, în perioada sărbătorilor încercăm să venim în întâmpinarea clienților noștri oferindu-le posibilitatea de a-și alege un coș cât mai personalizat, potrivit atât pentru persoanele dragi din familie, cât și pentru prieteni sau partenerii de afaceri”, a subliniat Tudor Barbu.

Astfel, potrivit acestuia,  în luna decembrie, Prăvălia Mică va pune la dispoziția clienților, pe site, o secțiune specializată de cadouri, aceștia având posibilitatea de a-și personaliza 100% coșul de cadouri și de a alege dintr-o gamă variată de ambalaje, decorațiuni, mesaje, felicitări, la care vor putea adăuga produsele preferate din oferta magazinului.

Prăvălia Mică este un magazin online specializat care comercializează o gamă variată de produse alimentare, terapeutice și cosmetice atent selecționate.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite