Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Cultură

Pregătiri pentru un nou an școlar la Școala de Arte din Timișoara. Ce cursuri se organizează

Publicat

pe

Școala de Artă oferă în noul an  specializări în 19 domenii și pune la dispoziție cursuri cu predare colectivă, cursuri cu predare individuală, precum și cursuri care necesită un corepetitor.
Cursurile se vor desfășura în conformitate cu măsurile impuse de autorități pentru prevenirea și evitarea răspândirii îmbolnăvirii cu coronavirus.

Pentru anul de studii 2020/2021, Școala de Arte a lansat oferta înscrierii celor interesați la un număr de 19 specializări, din care:

  • Cursuri cu predare colectivă:
  • Muzică religioasă, cantori bisericești;
  • Maestru sunet, DJ;
  • Pictură, grafică, pictură pentru copii;
  • Sculptură (gips, piatră, lemn)
  • Pictură, artă decorativă, tehnici în pictură, iconografie;
  • Design vestimentar și de interior;
  • Cine-foto;
  • Dans modern, balet pentru copii;
  • Instructor dans popular-dansuri populare;
  • Curs meșteșugari (cioplitori în lemn, olărit, artă decorativă)
  • Cursuri cu predare individuală:
  • Vioară;
  • Pian;
  • Acordeon/armonică sârbească;
  • Saxofon – sopran, taragot, saxofon alto, clarinet;
  • Orgă electronică;
  • Chitară.
  • Cursuri care beneficiază de corepetiție:
  • Canto muzică ușoară;
  • Canto muzică populară;
  • Canto muzică clasică.

Cursanții au obligația:

  1. să poarte mască de protecție în timpul cursurilor cu predare colectivă;
  2. să păstreze distanța de minim 2 m între persoanele aflate în aceeași sală de curs;
  3. să-și dezinfecteze mâinile frecvent;
  4. să nu participe la cursuri dacă prezintă simptome de gripă, răceală, tuse, febră, rinoree,

Formatorii de artă, respectiv instructorii și experții au obligația:

  1. să poarte mască de protecție în timpul cursurilor;
  2. să se asigure că masca de protecție este purtată pe parcursul orelor de curs și de către cursanți (acolo unde este posibil);
  3. să se asigure că se păstrează distanța de minim 2 m între persoanele aflate în aceeași sală de curs;
  4. să nu permită intrarea la clasă a cursanților care au simptome de gripă, răceală, tuse, febră, rinoree, etc;
  5. să-și dezinfecteze mâinile frecvent;
  6. să se asigure că și cursanții își dezinfectează mâinile la intrarea în clasă;
  7. la cursurile cu predare colectivă coordonatorii au obligația să se asigure că se păstrează distanța de minim 2 m între cursanți;
  8. la cursurile cu predare individuală să nu permită prezența a mai mult de 3 persoane (1 cursant +1 profesor + 1 corepetitor);
  9. să dezinfecteze obiectele de uz curent din dotare (instrumente, microfon, unelte, pensule, aparate, etc) după fiecare folosire, și să aerisească sala de curs între ore;
  10. să anunțe conducerea instituției de orice suspiciune de încălcare a regulilor stabilite prin prezenta decizie;
  11. să nu permită vizitatori în incinta instituției (membri ai familiei, cunoscuti etc);
  12. să preia de la poartă cursanții minori și să se asigure că respectă normele de protecție;
  13. să-și organizeze cursurile în așa fel încât între fiecare cursant să fie o pauză de minim 10 minute;

Școala de Arte din cadrul Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș, organizează înscrieri, în 1 – 30 septembrie 2020, respectiv 4 ianuarie – 22 ianuarie 2021, la toate specialitățile, puse la dispoziția publicului doritor, enunțată la capitolul II – Specializări.

Condiții de înscriere:

a) pentru clasa de canto muzică populară, muzică clasică, muzică ușoară solicitanții trebuie să aibă minimum 14 ani împliniți la data înscrierii;

b) pentru clasele de instrumente (orgă electronică, pian, chitara, vioară, etc) altele decât cele de suflat nu se solicită o vârstă minimă.

c) pentru clasele de instrumente de suflat solicitanții trebuie să aibă minimum 10 ani împliniți la data înscrierii.

d) pentru solicitanții cu vârste mai mici de 10 ani respectiv 14 ani, Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș oferă posibilitatea înscrierii la cercurile artistice specializate;

e) pentru instructor dansuri populare solicitanții trebuie să aibă minimum 18 ani împliniți la data înscrierii. Cursanții vor prezenta o adeverință care să ateste experiența necesară în domeniu.

Documente necesare la înscriere:

  1. fișa de înscriere – Formular TIP (se solicită la secretariatul instituției);
  2. copie după CI sau, după caz, alt document de identificare care să aibă în conținut CNP-ul solicitantului (ex. certificat de naștere, pașaport etc);
  3. adeverință medicală eliberată de medicul de familie care să ateste faptul că solicitantul este apt medical și clinic sănătos;
  4. chitanță taxă de înscriere (copie);
  5. declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal a cursantului major sau, după caz, declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal semnată de către părinte/tutore/reprezentantul legal pentru cursantul minor (formularul tip se solicită la secretariatul instituției);

Taxe

a) se achită o taxă de înscriere de 30 lei;

b) taxele aferente cursului/cursurilor se achită după declararea ”admis” a fiecărui solicitant și repartizarea la curs. Termenul de achitare a taxei de școlarizare este de 30 de zile calendaristice, calculat de la data începerii anului școlar în 2 tranșe, după cum sunt specificate ca punctul VIII ”Reglementări cu privire la taxele școlare”.

c) NU se percep taxe extrașcolare (taxe pentru spectacole, DVD-uri, protocol, examene, sonorizare, lumini, etc) în afara celor menționate mai sus.

Etape de admitere

Se completează fișa de înscriere, anexându-se documentele menționate la pct. IV, și se depune la secretariatul instituției.

Evaluarea solicitanților se va face în perioada 21.09.2020 -25.09.2020 de către fiecare formator (instructor sau expert) în parte, în conformitate cu opțiunile exprimate în formularul de înscriere. Programarea evaluărilor va fi comunicată solicitanților de către formatori.

Urmare a susținerii probei de aptitudini, respectiv a interviului, solicitantul va primi calificativul ”admis” sau ”respins”.

Rezultatele probei se vor afișa în termen de 5 zile lucrătoare de la data examinării, la avizier și pe site-ul instituției.

Deciziile examinatorilor (pentru probele de aptitudini specifice și cele de interviu) sunt definitive și nu se admit contestații.

  1. PROCEDURA REPARTIZĂRII CANDIDAȚILOR ADMIȘI

Solicitanții declarați admiși vor fi repartizați în limita locurilor disponibile, la clasa de curs a fiecărui formator (expert, instructor).

Norma didactică este de 27 de cursanți/formator, pentru cursurile cu predare individuală, fără posibilitatea depășirii acestui număr. Pentru cursurile cu predare colectivă, numărul cursanților este nelimitat. În procesul de repartizare a cursanților se va avea în vedere opțiunea acestora pentru un anumit formator, doar în limita locurilor disponibile pentru fiecare clasă în parte.  În cazul în care pentru opțiunea solicitată nu mai sunt locuri disponibile, repartiția se va face prioritar pentru formatorii angajați, obligațiile cursantului urmând a se păstra în privința îndrumătorului căruia i-a fost repartizat.

Cursurile Școlii de Arte încep în data de 1 octombrie, instructorii și experții au obligația de a lua legătura cu solicitanții pentru  stabilirea orarului.

Școala de Arte își rezervă dreptul de a substitui un formator prin numirea unui înlocuitor, pe parcusul anului școlar, atunci când desfășurarea cursului cu formatorul inițial nu mai este posibilă, astfel încât continuitatea cursului să nu fie afectată.

REGLEMENTĂRI CU PRIVIRE LA TAXELE ȘCOLARE

Pentru anul de studiu 2020-2021, se vor aplica următoarele TAXE:

  1. taxă de înscriere – 30 lei;
  2. taxă/an de studiu/cursant – pentru cursurile cu predare colectivă – 850 lei;
  3. taxă/an de studiu/cursant – pentru cursurile cu predare individuală – 900 lei;
  4. taxă/an de studiu/cursant – pentru cursurile cu predare individuală (canto muzică populară, canto muzică clasică și muzică ușoară) – 950 lei.

PLATA TAXELOR aferente anului de studiu, se face în 2 tranșe astfel:

  • Sesiunea I: 01.10.2020-31.10.2020

11.01.2021-08.02.2021

  • Sesiunea a II-a: 25.02.2021-25.03.2021

01.10.2021-01.11.2021

În cazul neachitării taxelor la termenele stabilite, pe baza referatului casierului, șeful serviciului Școala de Arte va face propuneri spre aprobare Consiliului administrativ al Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș și mai apoi managerului, în vederea exmatriculării.

Cursanții, care din motive temeinice, nu pot face plata până la termenul scadent, vor face o cerere motivată de amânare a plății, supusă aprobării Consiliului administrativ al Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș și duse la îndeplinire de către manager.

Formatorii, indiferent de forma de angajare, au obligația de a întocmi lunar, fișa de activitate și, odată cu aceasta, situația prezenței cursanților. În cazul în care cursanții acumulează cel mult 10 absențe nemotivate pe semestru, nu vor fi acceptați la examenul de promovare.

În termen de 30 de zile de la expirarea contractului cu PFA, acesta își va exprima dorința/disponibilitatea în scris, printr-o cerere depusă la secretariatul instituției, de a continua colaborarea pentru următorul an școlar.

Cererile depuse vor fi soluționate în termen de 30 zile, rezoluția acestora fiindu-le comunicată ulterior.

SUSPENDAREA CURSULUI operează în baza unei cereri aprobate de conducerea Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș pentru o durată de maxim 2 ani de la data încheierii ultimului an de studiu.

TRANSFERUL unui cursant al Școlii de Arte, din cadrul Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș la o școală similară este permisă. Se va accepta de către conducerea instituției transferul solicitantului la sfârșitul anului, numai în urma unei motivații justificate și formulate în scris de către solicitant. Taxele școlare achitate către Școala de Arte Timișoara, la momentul cererii de transfer, nu se restituie. Pentru a putea opera transferul, este necesar ca la momentul cererii, cursantul să fie cu taxele școlare achitate la zi.

În cazul în care o persoană solicită transferul de la o școală similară la Școala de Arte din cadrul Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș, acesta va fi aprobat doar în limita normei didactice, respectiv 27 de cursanți/formator. Solicitantul va trebui să achite integral taxa prevazută pentru anul de studiu în care operează transferul și să  depună următoarele documente:

  1. Cerere de transfer;
  2. Foaia matricolă – în copie certificată eliberată de școala de la care se transferă;
  3. Copie dupa CI sau BI sau alt document ce conține CNP;
  4. Adeverință medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de medicul de familie sau specialist, unde este cazul.
  5. Declarația de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal a cursantului major sau, după caz, declarația de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal, semnată de către părinte/tutore/reprezentantul legal pentru cursantul minor.

Transferul în cadrul instituției este admis numai după finalizarea anului școlar și se poate realiza în cadrul aceleiași specializări.

REDUCERILE DE TAXE sunt o facilitate acordată de instituție în cazul unor situații determinate si limitative, conform procesului – verbal încheiat cu ocazia întrunirii Consiliului administrativ al Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș din data de 05 septembrie 2019, după cum urmează:

a) dacă un cursant urmează două sau mai multe specializări, primul curs se plătește integral iar următoarele sunt reduse cu 25%;

b) dacă sunt 2 cursanți, membri ai aceleiași familii, primul cursant plătește taxa integral iar cel de al doilea plătește taxa redusă cu 25%;

c) dacă sunt 3 cursanți, membri ai aceleiași familii, primul cursant plătește taxa integral și ceilalți membri vor plăti taxa redusă cu 25%.

d) beneficiază de gratuitate: angajații CCAJT sau PFA- colaboratori sau copiii acestora, pentru înscrierea la un singur curs. Pentru al doilea curs sau pentru a doua persoană din familie se aplică regimul de reducere a taxelor.

Între Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș și cursant (sau reprezentantul legal, în cazul minorilor) se va încheia un contract de școlarizare pus la dispoziție de instituție. Ora de curs are o durată de 40 de minute. Această structură a orei de curs este obligatorie.

În situația în care cursurile se anulează datorită apariției unor dispoziții sau acte normative care prevăd suspendarea/anularea/interzicerea desfășurării de activități în spații închise sau a apariției cazurilor de COVID -19 la nivel de cursanți și formatori, se vor lua măsuri de organizare a activității în mediul online.

În cazul în care situația o impune, modul de organizare al cursurilor va fi modificat și comunicat în cel mai scurt timp cursanților și formatorilor, online.

La propunerea formatorilor coordonatori, un cursant cu merite și aptitudini deosebite poate cumula doi ani de curs într-unul singur, cu condiția achitării integrale a taxei de școlarizare aferente tuturor anilor de studiu prevăzuți în tabelul de la punctul II – Specializări și cu aprobarea managerului.

În cazul neprezentării la examenele de final de an, cursantul are posibilitatea de a fi examinat în cadrul sesiunii din luna septembrie a anului current sau în luna ianuarie, în cazul celor înscriși în sesiunea a II-a. Cursanții care nu au situația școlară încheiată și nu au solicitat examinarea sau reexaminarea prin cerere scrisă  și înregistrată la secretariatul CCAJT, până la data de 15 septembrie 2020, vor fi exmatriculați.

În cazul în care cursantul are peste 10 absențe nemotivate, nu va fi acceptat la examenul de promovare, riscând chiar exmatricularea, cu înștiințarea prealabilă și la propunerea formatorului.

Prezentul regulament se completează de drept cu actele normative în vigoare, în condițiile legii, cu Regulamentul intern și cu Regulamentul de Organizare și Functionare al Centrului de Cultură și Artă al Județului Timiș.

Orice propuneri de modificare şi completare a prezentului regulament, formulate de către persoane autorizate, vor fi analizate de către Consiliul administrativ și supuse aprobării.

Cultură

Bastion by Merlin. Programul concertelor în luna iulie

Publicat

pe

Weekendurile cu muzică live continuă în luna iulie, în cadrul seriei de evenimente „Bastion by Merlin”, ce transformă centrul Timișoarei, la fiecare final de săptămână, într-un spațiu dedicat muzicii.

Publicul este invitat să se bucure de un repertoriu divers, ce îmbină stiluri moderne, într-un cadru istoric, la Bastionul Theresia din Timișoara.

Prima sâmbătă din luna iulie aduce în fața timișenilor un concert special susținut de 3 Sud Est, trupa care a scris istorie în muzica românească și care promite o seară plină de nostalgie.

Duminică, 6 iulie, în Bastionul Maria Theresia vor răsuna acorduri de rock progresiv al trupei Abra, care revine pe scenă cu un stil inconfundabil și o experiență de peste 40 de ani, alături de Horea Crișovan și Florin Cvasa.

Programul complet al concertelor din luna iulie:

5 iulie – 3 Sud Est

6 iulie – Abra

12 iulie – Magnetical Muse

13 iulie – Bruno and the Blues

19 iulie – MCS United

20 – Amphitrio

26 iulie – Alone at Parties

27 iulie – Mircea Baniciu & Țapinarii

Accesul la concerte este gratuit. Bastion By Merlin este o serie de evenimente finanțată de Consiliul Județean Timiș și implementată de Teatrul Merlin, cu scopul de a revitaliza Bastionul Theresia din Timișoara.

Citeste mai mult

Cultură

Universitatea de Vest din Timișoara, expoziție în Parcul Internațional de Sculptură din Mericourt – Franța

Publicat

pe

Facultatea de Arte și Design din cadrul Universității de Vest din Timișoara continuă un parteneriat artistic internațional remarcabil cu Primăria orașului Mericourt (Franța), demarat în anul 2013 de către Prof. univ. dr. Cristian Sida. Acest protocol de colaborare a fost posibil cu sprijinul autorităților franceze, în special al domnului Serge Ternisien, director financiar în cadrul Primăriei Mericourt, și al reputatului artist plastic Richard Marcziniak, activ în regiunea Nord-Pas de Calais.

Colaborarea a debutat încă din anul 2012 ca idee de proiect și s-a concretizat prin organizarea a nouă rezidențe artistice internaționale, desfășurate după cum urmează:

2013 – Rezidență de pictură și grafică „Maudite soit la guerre”, Centrul Cultural Max Pol Fouchet, Mericourt

2014 – Două rezidențe: gravură (aprilie) și sculptură (septembrie)

2016 – Rezidență de tapiserie, în Aubusson – capitala mondială a tapiseriei – și în Mericourt

2017 – Rezidență de pictură „Des arbres, des Arts”

2018 – Rezidență de gravură și pictură

2019 – Rezidență de pictură

2022 – Rezidență de pictură

2025 – Inițierea Parcului Internațional de Sculptură în cartierul ecologic Arboretum-La Gare, Mericourt

Cel mai recent proiect, Parcul Internațional de Sculptură, a fost inițiat în 2024 de Prof. univ. dr. Cristian Sida, în colaborare cu domnul Serge Ternisien. În luna noiembrie a anului trecut, o echipă a vizitat Mericourt pentru a identifica locația și posibili sponsori. Cu sprijinul întreprinderii de confecții metalice Rovis et Vasseur și al Primarului orașului Mericourt, domnul Bernard Baude, proiectul a fost lansat oficial în luna iunie 2025.

Echipa artistică este formată din:

Lector univ. dr. Dan Visovan

Doctorand Toma Libotyan

Prof. univ. dr. Cristian Sida – organizator și traducător

Inaugurarea oficială a Parcului va avea loc săptămâna viitoare, prin amplasarea primelor două lucrări de sculptură realizate de artiștii români. Această inițiativă consolidează poziția internațională a Universității de Vest din Timișoara și a Facultății de Arte și Design, în contextul unei colaborări culturale europene de succes. Orașul Mericourt este situat în apropierea orașului Lens, unde se află celebrul Louvre-Lens, al doilea muzeu Luvru ca importanță în lume, ceea ce conferă proiectului un cadru de vizibilitate internațională sporită.

Citeste mai mult

Cultură

„Festivalul Inimilor“, ediția XXXIV, la Timișoara. Aflați programul complet

Publicat

pe

35 de ansambluri, din 14 țări, de pe 4 continente, participă, în acest an, la sărbătoarea coregrafiei folclorice mondiale de la Timișoara.

Pentru câteva zile, Timișoara devine gazdă a patrimoniului cultural universal, reafirmându-și identitatea de capitală a culturii și construind punți între trecut și prezent, între comunități, generații și continente.

Eveniment cu o semnificație aparte, Festivalul Inimilor este primul festival internațional organizat în România după Revoluția din 1989 și cel mai important festival de coregrafie folclorică din Europa. Născut din dorința de a promova pacea, prietenia între culturi și redescoperirea valorilor culturale autentice, festivalul a devenit, în timp, un simbol al libertății de expresie și al reconectării României la scena internațională a culturii tradiționale.

De-a lungul celor peste trei decenii de existență, Festivalul Inimilor a crescut constant în amploare, prestigiu și relevanță, devenind cel mai important proiect din calendarul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara și unul dintre cele mai așteptate evenimente culturale de către publicul timișorean.

Ce aduce anul acesta, Festivalul Inimilor?

Spectacole în Parcul Rozelor, performance-uri în alte puncte ale orașului – Piața Unirii, cartiere, Bastionul Theresia – o expoziție senzorială de costume populare, destinată persoanelor nevăzătoare fac din Festivalul Inimilor un eveniment extrem de apreciat și așteptat, care îmbrățișează întreaga Timișoară.

PROGRAM

18:30, Catedrală – Parada costumelor

MIERCURI, 2 IULIE 2025, PARCUL ROZELOR

20:30, Deschiderea Festivalului. Spectacol de gală

Participă:
Grupul „Art Association for youths”, Thailanda

Ansamblul „KUD Panče Pešev”, Macedonia de Nord

Grupul „Municipality of Agrinio folk dance”, Grecia

Grupul „Zamorra”, Spania

Ansamblul „Compañía Folklorica Danzantes”, Argentina

Ansamblul „Slowianki”, Polonia

Grupul „KUD Oton Župančič”, Slovenia

Grupul „Alma Guarani”, Paraguai

Ansamblul „Kapanski Razgrad”, Bulgaria

Ansamblul „Jurošík”, Slovacia

Ansamnlul „ORO Niš”, Serbia

Grupul „Flying Georgians”, Georgia

Grupul „Beinjing Academy”, China

Ansamblul „Timișul” Tineret, Casa de Cultură a Municipiului Timișoara
Ansamblul Folcloric „Maria Tănase”, Craiova

JOI, 3 IULIE, ORA 19:00, PARCUL ROZELOR

Participă:
Grupul „Municipality of Agrinio folk dance”, Grecia

Grupul „Art Association for youths”, Thailanda

Ansamblul „Zestrea Gugulanilor”, Caransebeș

Grupul „Zamorra”, Spania

Ansamblul „Cununa Timișului”, Ghiroda

Ansamblul „Kapanski Razgrad”, Bulgaria

Ansamblul Folcloric „Crișana”, Oradea

Grupul „KUD Oton Župančič”, Slovenia

Ansamblul Profesionist „Banatul”, Timișoara

Ansamblul „Slowianki”, Polonia

Ansamnlul „ORO Niš”, Serbia

Ansamblul „KUD Panče Pešev”, Macedonia de Nord

Ansamblul Folcloric Național „Transilvania”, Baia Mare

Ansamblul „Compañía Folklorica Danzantes”, Argentina

Ansamblul Folcloric „Izvorașul”, Drobeta Turnu-Severin

VINERI, 4 IULIE , ORA 19:00 , PARCUL ROZELOR

Participă:
Ansamblul Folcloric „Lugojana”, Lugoj

Ansamnlul „ORO Niš”, Serbia

Ansamblul „Doina Timișului”, Casa Studenților Timișoara

Grupul „Zamorra”, Spania

Ansamblul „Jurošík”, Slovacia

Ansamblul „Timișul”, Casa de Cultură a Municipiului Timișoara

Grupul „Alma Guarani”, Paraguai

Ansamblul „Kapanski Razgrad”, Bulgaria

Ansamblul Artistic Profesionist „Constantin Arvinte”, Iași

Grupul „Flying Georgians”, Georgia

SÂMBĂTĂ,  5 IULIE , ORA 19:00 , PARCUL ROZELOR

Participă:
Ansamblul „Dor călător” Graz

Ansamblul „Eszterlanc”

Societatea Academică de promovarea muzicii „Gusle”, Kikinda

Ansamblul Academic „Mladost” al Uniunii Sârbilor din România

Ansamblul „Jurošík”, Slovacia

Ansamblul „Kapanski Razgrad”, Bulgaria

Grupul „KUD Oton Župančič”, Slovenia

Ansamblul „Compañía Folklorica Danzantes”, Argentina

Grupul „Municipality of Agrinio folk dance”, Grecia

Grupul „Alma Guarani”, Paraguai

Grupul „Flying Georgians”, Georgia

Ansamblul „Slowianki”, Polonia

Grupul „Art Association for youths”, Thailanda

DUMINICĂ, 6 IULIE , ORA 19:00, PARCUL ROZELOR

Spectacol de închidere

Participă:
Școala de dans popular „Maria și Marius Ursu”

Ansamblul „Pusta Banatului”

Ansamblul sârbesc „Sveti Sava”, Sânicolau Mare

Grupul „Flying Georgians”, Georgia

Grupul „Zamorra”, Spania

Ansamblul „Jurošík”, Slovacia

Ansamblul „Slowianki”, Polonia

Grupul „Art Association for youths”, Thailanda

Grupul „Alma Guarani”, Paraguay

Ansamblul „Compañía Folklorica Danzantes”, Argentina

Ansamblul „KUD Panče Pešev”, Macedonia de Nord

Ansamblul „Kapanski Razgrad”, Bulgaria

Grupul „KUD Oton Župančič”, Slovenia

Grupul „Municipality of Agrinio folk dance”, Grecia

Ansamblul „ORO Niš”, Serbia

Ce se mai întâmplă la festivalul inimilor?

2-6 IULIE 2025, ORA 21:00, PIAȚA UNIRII

MIERCURI, 2 IULIE 2025, ORA 21:00

Din Bihor, în America Latină

Invitați: Ansamblul „Crișana” și Fabricio Alma Delgado (percuție)

JOI, 3 IULIE 2025 | ORA 21:00

Performance coregrafic Paraguay, Georgia, Slovacia

VINERI, 4 IULIE 2025 | ORA 21:00

Performance coregrafic Tailanda, Polonia, Argentina

SÂMBĂTĂ, 5 IULIE 2025 | ORA 21:00

Performance coregrafic Serbia, Spania, Macedonia

DUMINICĂ, 6 IULIE 2025 | ORA 21:00

Performance coregrafic Bulgaria, Slovenia, Grecia

SÂMBĂTĂ, 5 IULIE 2025 , ORA 17:00 , ATRIUM, IULIUS MALL

Performance coregrafic Georgia și Slovenia

DUMINICĂ , 6 IULIE 2025 , ORA 12:00 , FLASHMOB

Biserica Ucraineană – Paraguay, Georgia, Slovacia

Biserica Calea Aradului – Serbia, Spania, Macedonia

Biserica Dacia – Tailanda, Polonia, Argentina

5-6 IULIE 2025, 19:00 – 21:00, PARCUL ROZELOR

Expoziție de costume din patrimoniul ansamblurilor participante

Acțiune accesibilizată persoanelor nevăzătoare

INTRAREA ESTE LIBERĂ

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite