Ne găsiți și pe:

Internațional

Razer Blade: noi laptopuri pentru jocuri, cu afișaje de 360​​Hz și RTX 3000

Publicat

pe

Compania Razer a folosit anunțul pentru lansarea plăcilor grafice mobile Nvidia GeForce RTX 30 pentru a-și prezenta noile notebook-uri de jocuri la CES 2021. Modelele Blade 15 și Blade 17 Pro sunt acum disponibile cu mai multă putere pentru jocuri și afișaje de până la 360Hz.

În plus față de producători precum Lenovo, Samsung, Acer și Asus, compania specialistă în jocuri Razer sare și ea pe noua placă grafică Ampere pentru notebook-uri și va oferi în viitor modelele sale mobile Nvidia GeForce RTX 3080, RTX 3070 și RTX 3060 în așa-numitul Max-Q -Proiecta. Aspectul carcasei metalice rămâne neschimbat cu Blade 17 Pro, Razer poate plasa în continuare unul dintre cele mai mici laptopuri de gaming de 17 inch (43,18 centimetri) de pe piață, cu o înălțime mai mică de 20 de milimetri. Producătorul american acceptă deja precomenzi, dar livrarea nu va avea loc decât în ​​martie 2021.

Pe lângă plăcile grafice Nvidia GeForce RTX 30 pentru notebook-uri, noile Razer Blade 15 și Blade 17 Pro sunt echipate cu procesoare Intel Core i7 de a 10-a generație. Modelele cu diagonala de 15 inch (38,1 centimetri) pot alege între Core i7-10750 cu șase nuclee sau Core i7-10875H cu opt nuclee cu până la 5,1 GHz. Acesta din urmă este, de asemenea, utilizat standard în modelul mare de 17 inch, conform WinFuture. În funcție de configurație, ambele laptopuri de jocuri pot fi echipate cu până la 32GB RAM DDR4 și SSD-uri PCIe NVMe de 1TB.

În același timp, Razer extinde gama de opțiuni de afișare pe Blade 15 și Blade 17 Pro. Rezoluțiile în Full HD (144 Hz) și QHD (165Hz) sunt disponibile pentru versiunea de bază a modelului de 15 inch, în timp ce versiunea mai mare are rate de reîmprospătare în Full HD (360Hz) și QHD (240Hz) sau alternativ, oferă un ecran tactil cu rezoluție 4K UHD (60Hz) și tehnologie OLED. Încă nu știm dacă este un ecran OLED produs de Samsung Display sau nu. Compania sud-coreeană livrează ecrane OLED pentru laptopurile comercializate de HP, Dell, Lenovo și Asus. Un ecran IPS 4K este, de asemenea, disponibil pentru Razer Blade 17 Pro, care funcționează cu 120 Hz și acoperă spațiul de culoare Adobe RGB 100%.

Noile laptopuri Razer Blade 15 și Blade 17 Pro au, de asemenea, caracteristici precum Wi-Fi 6 (ax WLAN), Bluetooth 5.2, porturi USB-A clasice și porturi USB-C, inclusiv Thunderbolt 3, cititor de card SD, HDMI 2.1 și LAN gigabit. În funcție de model, sunt instalate și baterii de 65 și 80Wh, pentru care Razer specifică durata de funcționare a bateriei de până la 7 ore cel puțin pentru modelul de 15 inch. Modelul Razer Blade 15 începe de la 1.800 de euro, iar Razer Blade Pro 17 de la 2.400 de euro.

Sursa foto: Razer

Internațional

ACTUALIZARE. Lista statelor cu risc epidemiologic crescut

Publicat

pe

Comitetul Naţionale pentru Situaţii de Urgenţă a actualizat, vineri seară, lista statelor şi zonelor considerate ca fiind cu risc crescut epidemiologic. Bulgaria, Kosovo, Palstina şi Paraguay au fost introduse pe listă, iar Marea Britanie şi Africa de Sud au fost păstrate pe listă din cauza noilor tulpini, considerate mai periculoase.

CNSU a adoptat, vineri seară, Hotărârea numărul 15, în care a fost actualizată lista statelor şi zonelor considerate ca fiind cu risc crescut epidemiologic.

Au fost introduse Bulgaria, Kosovo, Palstina şi Paraguay şi au ieşit elveţia şi Portugalia.

Marea Britanie şi Africa de Sud au fost păstrate pe listă din cauza noilor tulpini, considerate mai periculoase. Chiar vineri autorităţile au confirmat în România primele două cazuri de infectare cu noua tulpină din Africa de Sud, iar numărul czurilor cu tulpina din Marea Britanie a ajuns la 200.

Citeste mai mult

Internațional

Viitoarele căști wireless Sony WF-1000XM4 cu un design inedit

Publicat

pe

Sony a lansat căștile WH-1000XM4 anul trecut. Compania lucrează acum la o nouă versiune wireless a căștilor numită WF-1000XM4. Înainte de lansare, designul căștilor Sony WF-1000XM4 a apărut online și este diferit de predecesorul său. Conform imaginii WF-1000XM4 va veni cu un inel circular auriu în exteriorul căștilor, nu este clar dacă este sau nu un buton funcțional sau nu.

Conform MySmartPrice, viitoarele căști WF-1000XM4 de la Sony arată o continuare frumoasă a modelului anterior, cu un design mai subțire și mai elegant. Noul design este diferit de designul mare care iese din urechea utilizatorului și, în schimb, merge cu un stil mai modern de căști care se potrivesc mai bine în ureche – similar cu Galaxy Buds Pro de la Samsung. Designul general al căștilor este, de asemenea, mai rotunjit și mai compact în comparație cu Sony WF-1000XM3.

Imaginea scursă prezintă un inel cu accente de auriu, cum am scris mai sus.. Probabil va trebui să așteptăm un anunț oficial Sony pentru a afla scopul său – fie că este vorba despre un port de încărcare, un set de microfoane pentru anularea activă a zgomotului sau complet altceva. Din ce vedem în fotografiile apărute, totul este o îmbunătățire considerabilă față de vechile căști.

Sursa citată mai precizează că viitoarele căști wireless Sony WF-1000XM4 vor avea anularea activă a zgomotului (ANC) mai bună în comparație cu modelul WF-1000XM3. Setul Sony WF-1000XM4 va veni echipat cu un nou procesor de reducere a zgomotului. În plus, va veni și cu tehnologia Bluetooth 5.1 / 5.2.

Sunt informații și despre o durată de viață îmbunătățită a bateriei și o calitate superioară a sunetului. În ceea ce privește autonomia, căștile ar trebui să garanteze până la 6 ore de ascultare, pe lângă cele 18 ore de baterie ale carcasei.

În acest moment, nu există informații despre data lansării noilor căști wireless Sony WF-1000XM4. Compania niponă nu a anunța nimic până în acest moment despre acest set audio. Tot ce putem face este să facem o predicție pe baza lansărilor anterioare Sony. Ne amintim că WF-1000XM3 a ajuns la vânzare în 5 august 2019. În acest fel estimăm o fereastră de lansare tot în august pentru noile căști Sony. Rețineți că WF-1000XM4 ar putea avea, de asemenea, întârzieri de fabricație din cauza COVID-19, care a afectat deja mai multe alte lansări, inclusiv Apple AirPods 3.

Nu se știe cât va costa Sony WF-1000XM4, dar am fi surprinși dacă compania s-ar abate prea mult de la prețul modelului precedent. Când a fost lansat Sony WF-1000XM3 costă în jur de 260 de euro, deși prețurile au mai scăzut de atunci. Ne așteptăm ca Sony să vizeze un preț similar pentru WF-1000XM4.

Sursa foto: mysmartprice.com

Citeste mai mult

Internațional

Peste 100 de milioane de oameni la nivel global poartă un smartwatch Apple

Publicat

pe

Peste 100 de milioane de oameni la nivel global dețin acum un Apple Watch. Cifra de 100 de milioane de utilizatori a fost atinsă în luna decembrie 2020. Acum sigur a fost deja depășită. Datele au fost publicate de Neil Cybart de la Above Avalon. Above Avalon este o companie care se concentrează pe analiza Apple din perspectiva Wall Street și Silicon Valley. A fost fondată de Neil Cybart.

Apple și-a lansat ceasul inteligent în aprilie 2015. De atunci, datele analizate de Neil Cybart sugerează că traiectoria de creștere a bazei de utilizatori a fost constantă, cu o mare creștere în 2020. Cei peste 30 de milioane de oameni noi care au început să poarte un Apple Watch în 2020 aproape depășind rata de adoptare a utilizatorilor în perioada 2015-2017.

Neil Cybart a privit, de asemenea, Apple Watch ca un procent din baza de utilizatori iPhone, pe care l-a considerat un proxy bun pentru dimensiunea potențială de piață pentru Apple Watch. Trebuie avut în vedere că este necesar un „iPhone” pentru a utiliza ceasul Apple. Pe baza datelor sale, via Universmartphone, Cybart consideră că aproximativ 10% dintre utilizatorii ‌iPhone‌ din întreaga lume purtau un Apple Watch până la sfârșitul anului 2020.

Întrucât SUA a fost și este o cetate Apple Watch de ani de zile, adoptarea în Statele Unite a smartwatch-urilor Apple a fost mai mare în comparație cu cifrele globale. La sfârșitul anului 2020, aproximativ 35% dintre utilizatorii ‌iPhone‌ din SUA purtau un Apple Watch. Aceasta este o rată de adopție șocant de puternică, care ar trebui să servească drept apel de trezire pentru concurenții Apple interesați de spațiul purtabil. Samsung este cel care vine puternic din urmă, are mute smartwatch-uri excelente și a lansat în toamnă un foarte bun Samsung Galaxy Watch 3. Trebuie luat în considerare și baza foarte mare de utilizatori de smartphone-uri Samsung Galaxy.

În ansamblu, Neil Cybart consideră că cifrele arată că ceasurile inteligente Apple Watch este a patra forță Apple după ‌iPhone‌, iPad și Mac, iar la traiectoria actuală a vânzărilor va depăși utilizatorii de Apple MacBook în 2022. Privind în perspectivă, Cybart consideră că „nimic nu oprește adoptarea la scară mult mai mare în timp” și prezice că 35% dintre utilizatorii de ‌iPhone‌ din întreaga lume vor purta într-o zi un Apple Watch.

Fondatorul Above Avalon sugerează că Apple Watch ar putea progresa și mai mult dacă Apple l-ar deschide utilizatorilor care nu sunt iPhone. Neil Cybart sugerează că funcțiile viitoare ale smartwatch-urilor ar putea include: autentificarea extinsă a identității utilizează dincolo de Mac-uri și, cel mai recent, iPhone-uri; progrese în monitorizarea sănătății; și ca o locație ideală pe corp pentru a descărca resursele legate de tehnologii bazate pe față, cum ar fi ochelarii inteligenți.

Apple nu a dezvăluit niciodată cifrele oficiale de vânzări pentru Apple Watch și, în schimb, încorporează dispozitivul în categoria Wearables, Home și Accessories (cunoscută anterior ca categoria „Altele”), care include și HomePod mini și toate modelele AirPods , inclusiv Max AirPods.

Cu toate acestea, pe baza ultimului raport al câștigului Apple, categoria a adus venituri record în primul trimestru fiscal din 2021 (al patrulea trimestru calendaristic), atingând 13 miliarde de dolari. Este o creștere față de 10 miliarde de dolari în trimestrul trecut, reflectând o creștere în procente de 30%.

Sursa foto: Apple

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite