Ne găsiți și pe:

Social

Cursuri de programare și robotică pentru elevi, la Timișoara

Publicat

pe

Logiscool România începe un nou semestru în Timișoara pentru copiii și adolescenții care își doresc să învețe programare și robotică. Află cum va decurge noul an școlar, care sunt costurile și cum reușește Logiscool să îi învețe pe copii programare și robotică prin joacă.

După ce anul 2018 a adus succesul primelor școli Logiscool din România aflate în: București, Cluj Napoca și Ploiești, școala de programare s-a extins rapid și a ajuns în Timișoara. Începând cu februarie 2019, copiii și adolescenții vor putea începe cursurile de programare și robotică la una dintre noile școli deschise în zonă. Prima școală din Timișoara este situată pe Strada Alexandru Odobescu, nr.12, Parter.

Structura cursurilor
Primele cursuri încep în februarie 2019. O dată pe săptămână, elevii vor face un curs de 90 de minute în grupe potrivite intereselor și vârstelor.
Orarul școlii este afișat pe pagina școlii: https://www.logiscool.com/ro/schools/timisoara . Cursurile de programare se întind pe durata mai multor module de câte un semestru, pentru cel puțin doi ani școlari, de la nivelul de începător la cel de avansat, în funcție de vârsta la care elevii încep cursurile.

Program de Lecții Demonstrative gratuite
Înainte de începerea cursurilor, părinții și copiii pot participa gratuit la Lecții demonstrative, pentru a înțelege mai bine activitățile viitoare.
Copiii care participă la lecțiile demonstrative vor experimenta cu un instructor metoda și platforma educațională a Logiscool, pentru a putea decide ei înșiși dacă le place și dacă ar dori să se înscrie la curs.
Pentru părinți, lecția demonstrativă este un prilej pentru a afla totul despre Logiscool și despre metoda de învățare aplicată, dar și momentul unde pot afla răspunsuri la toate întrebările.

Cât costă cursurile la Logiscool Timișoara
Cursurile costă 290 de lei pe lună, iar cei înscriși pot beneficia de diferite reduceri. Părinții care achită integral semestrul la început beneficiază de reduceri. De asemenea, Logiscool oferă reduceri pentru grupuri, dar și pentru frați și surori.

Logiscool oferă o platformă educațională proprie, pe care copiii o pot accesa și acasă. Pe lângă propriul curriculum, Logiscool are și o platformă educațională proprie pe care orice elev al școlii o poate accesa chiar și de acasă. Astfel, copiii sunt mereu conectați cu ceea ce se întâmplă la școală și pot reveni asupra cursurilor ori de câte ori simt nevoia.

Cine sunt elevii Logiscool România

Cursurile sunt dedicate copiilor cu vârste de peste 7 ani, care își doresc să afle mai multe despre programare și robotică, dar și pentru cei care acum sunt la început de drum în acest domeniu. Cursanții sunt împărțiți în grupe de câte 6-12 copii, pentru a crea un mediu prietenos și pentru a primi toată atenția de care au nevoie în timpul orelor de curs.

Cine este partenerul Logiscool România care aduce acest concept în Timișoara?

„Consider că viitorul este al celor care vor gândi profund și analitic, vor fi educați și, cum totul tranzitează spre tehnologie și ultra-tehnologie cu o viteză uimitoare, nu există tehnologie fără programare. Văd o mare necesitate în direcția pregătirii pe programare și întâlnirea cu Logiscool prin intermediul mediului online a fost exact ce căutam. Iar ceea ce m-a motivat în primul rând și m-a făcut să cred că Logiscool este ceea ce îmi doresc este faptul că întotdeauna mi-a plăcut munca minunată cu copii! Chiar dacă acum voi coordona școala și nu voi fi persoana care predă cursurile, totuși interacțiunea cu copiii, gândul că participăm la educația acestora este ceea ce îmi place în mod deosebit.

Consider că e o oportunitate pentru zona noastră să existe o asemenea școală în oraș și îmi doresc ca toți împreună, copii, părinți, traineri, coordonatori să formăm noi o comunitate”, ne spune Dana Ogrean, manager Logiscool Timisoara.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Social

Primăria Timișoara donează Arhiepiscopiei o clădire pentru amenajarea unui adăpost pentru cazuri sociale

Publicat

pe

Primăria Timișoara și Arhiepiscopia Timișoara pregătesc un proiect comun de ajutorare a persoanelor aflate în situații dificile și care au rămas fără locuință.

„Am identificat în zona Aeroport un teren care are o centrală termică dezafectată și vom propune Consiliului Local cedarea lor cu titlu gratuit către Arhiepiscopie pe o perioadă de 15 ani. Arhiepiscopia se angajează să amenajeze clădirea în locuințe unde vor fi cazate familii care au nevoie urgentă de ajutor. Este un tip de serviciu social pe care noi ca administrație nu îl putem oferi singuri și de aceea ne bucură acest parteneriat cu Arhiepiscopia Ortodoxă. Este important să găsim modalități de colaborare cu diferiți parteneri sociali pentru a crește oferta de servicii pe care le oferim persoanelor care trec prin momente dificile și au nevoie de ajutorul comunității,” transmite primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Terenul cu suprafața de 685 mp se află în cartierului Aeroport, pe str. Teodor Garnet, nr.7.

Sunt persoane care se află în dificultate care se află într-o zonă gri – nu se încadrează ca și condiții în zona serviciilor cu care poate răspunde Primăria prin Direcția de Asistență Socială, și care vin către mitropolie pentru ajutor – sunt evacuați, nu mai au venituri să-și plătească o chirie și cer adăpost până își găsesc un loc de muncă. Primăria ne-a propus acest imobil, care are conexiunile cu orașul – este transport public care asigură legătura cu restul orașului. S-a făcut o minimă expertiză tehnică din care rezultă că spațiul va putea fi amenajat. Odată ce darea în folosință va fi aprobată de către Consiliul Local, noi putem începe – avem deja o rezervă de fonduri pentru amenajarea spațiului. Intenția noastră este să asigurăm spații de cazare în regim de urgență, precum și spațiile comune necesare – bucătărie, grupuri sanitare,“ declară reprezentanții din Sectorul social al Arhiepiscopiei Timișoarei.

Dreptul de folosință gratuită se va acorda pe o perioadă de 15 ani, începând cu data intrării în vigoare a hotărârii de consiliu local. Conform prevederilor legale, preluate și în contractul de dare în folosință gratuită, cheltuielile de întreținere și răspunderea asupra bunului atribuit cad în sarcina Arhiepiscopiei Timișoarei pe parcursul acestei perioade, iar la încetarea folosinței Arhiepiscopia are obligația să restituie bunul în stare corespunzătoare folosinței și liber de orice sarcini.

Citeste mai mult

Social

Se face plata suplimentului pentru încălzire cu lemne, pentru luna mai

Publicat

pe

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara efectuează plata suplimentului pentru energie cu combustibili solizi și/sau lichizi,  acordat în baza  Legii nr. 226 din 16 septembrie 2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie.

Plata suplimentului se face doar titularilor cererii, cu prezentarea actului de identitate în original sau cu împuternicire notarială, la sediul situat in B-dul Regele Carol I nr. 10 după cum urmeaza:

Luni, 18 iulie 2022 între orele 1230-15 00

Marți, 19 iulie 2022 între orele 0800-1500

Miercuri, 20 iulie 2022, între orele 0800-1500

Plata suplimentului pentru consumul de combustibili solizi şi/sau petrolieri este aferentă lunii mai 2022.

Citeste mai mult

Social

Primăria Timișoara va distribui pachetele cu produse alimentare din fonduri europene

Publicat

pe

Începând din  30 iunie 2022,  se distribuie pachetele cu produse alimentare către persoanele înscrise pe listele suplimentare  în cadrul POAD 2021-2022, în conformitate cu programul derulat în baza H.G. nr.84/2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate.

Primăria Municipiului Timişoara prin Direcţia de Asistenţă Socială distribuie pe listele suplimentare pachetele cu produse alimentare provenite  din stocurile de intervenţie comunitară, către beneficiarii finali în perioada 30 iunie – 14 iulie 2022, de luni până vineri intre orele 8,00 – 16,00.

Distribuirea pachetelor cu produse alimentare se va face în limita stocului disponibil din locația situată pe str.Lorena nr.35.Toți beneficiarii care ridică produse alimentare trebuie să prezinte actul de identitate în original.

Beneficiarii cu handicap grav şi accentuat trebuie sa aibă original şi copie după certificatul de încadrare în grad de handicap şi după actul de identitate.(Certificatul de handicap trebuie să fie în termen de valabilitate).

Pot beneficia de pachetele cu produse alimentare următoarele categorii:

persoanele/familiile aflate temporar în situaţii critice de viaţă, respectiv victime ale calamităţilor, persoane dependente, definite conform prezentei ordonanţe de urgenţă, şi în alte situaţii asemănătoare stabilite prin anchetele sociale şi care se află în situaţii deosebite de vulnerabilitate, precum şi persoanele care locuiesc în aşezările informale.

Pachetul cu produse alimentare  conține următoarele:

Produs Cantitate Greutate (Kg sau litri)
Faină albă de grâu 5 buc. 5,00
Mălai 4 buc 4,00
Paste făinoase 2 buc 0,80
Ulei 4 buc 4,00
Zahăr 2 buc 2,00
Orez 4 buc 4,00
Conservă carne de vită 5 buc 1,5
Conservă carne de porc 3 buc 0,90
Conservă pateu de ficat de porc 5 buc 1,00
Compot de fructe 2 buc 1,44
Gem de fructe 1 buc 0,36
Gem de fructe dietetic 1 buc 0,36

Persoanele care fac parte din mai multe dintre categoriile prevăzute la alin. (2) beneficiază de ajutoare alimentare o singură dată în cadrul programului anual şi pentru o singură categorie de persoane defavorizate căreia îi aparţin la data distribuirii ajutoarelor.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite