Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Vino la cel mai mare seminar de dezvoltare personală al anului 2016 din Timișoara! Este gratuit

Publicat

pe

“Cam 95% din comportamentul nostru, din sentimente şi reacţii au la bază obiceiurile.” – Maxwell Maltz

 

Destinul vieții tale e ascuns în „agenda” ta zilnică. În obiceiurile tale! Vino să descoperi cum să faci și să desfaci obiceiurile care îți vor defini  viitorul vieții tale, la cel mai mare seminar GRATUIT dedicat resetării obiceiurilor – Habit Reset:

 

http://www.beniaminmuj.ro/habit_reset

 

Vei pleca de la seminar cu idei și metode clare despre:

 

✔ Cum să rupi lanțul obiceiurilor nepotrivite.

✔ Cum să consolidezi și să fii consecvent obiceiurile bune.

✔ Ce se întâmplă la nivelul minții și corpului tău.

✔ Bune obiceiuri ale oamenilor de succes în domeniile:

– sistem de gândire

– financiar

-sănătate

– comunicare și relații

– organizare

– îngrijirea mediului

 

Acum ai ocazia să înveți principii și metode pentru a deprinde obiceiuri care să te conducă la destinația dorită de tine!

 

Pe 20 iulie, la ora 18:00, la Hotel Lido – în Timișoara – ai ocazia unică de a participa GRATUIT la un seminar de 3 ore în care vei învăța într-o manieră interactivă despre cum obiceiurile fac diferența între o viață trăită la întâmplare și una trăită intenționat!

 

DESPRE SPEAKERI:

 

Beniamin Muj este antreprenor, speaker, trainer și coach, expert în comunicare, dezvoltare personală și leadership, cu o experiență de peste 15 ani în antreprenoriat și leadership în diverse organizații. Pasionat de potențialul pe care omul îl are ca ființă creatoare – creată în mod desăvârșit de Dumnezeu, misiunea lui este de a ajuta oamenii să facă din viața lor o capodoperă trăită creând și împărtășind semenilor valoare.

 

Călin Iepure este Professional Public Speaker, Trainer și Antreprenor. Misiunea lui Călin este aceea de a-i ajuta pe oamenii de business să aibă un impact real asuprea celor din jur. Face acest lucru atât prin discursurile, trainingurile, workshopurile, team-buildingurile, evenimentele, sesiunile de mentorare și consultanță pe care le organizează, cât și ca antreprenor în patru companii și asociat în zeci de proiecte.

 

Gina Benyo este expert Lean, cu o vastă experiență în organizarea și optimizarea proceselor. Misiunea ei este să implementeze obiceiuri de ordine la locul de muncă astfel încât productivitatea să fie maximă.

 

Sarah Harvat este absolventă a Ingineriei Mediului, foarte dinamică și cu un mare bagaj de voluntariat! Pasiunea ei cea mai mare este mediul înconjurător și animalele. Sarah consideră comunicarea cea mai importantă armă pentru a schimba lumea de aceea își dorește să învețe și pe cei din jurul ei că printr-o bună comunicare se pot rezolva multe conflicte.

 

 

Locurile disponibile la acest seminar sunt limitate (doar 300!).

 

Rezervă-ți locul aici: http://www.beniaminmuj.ro/habit_reset

 

 

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Pregătiri pentru Târgul de Paști. Cum pot să se înscrie comercianții

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara organizează, prin Casa de Cultură a Municipiului, în perioada 23 martie – 23 aprilie 2025, cea de-a XVI-a ediție a Târgului de Paști.

În vederea derulării activităților comerciale, cei interesați pot depune dosarele de înscriere la sediul Casei de Cultură din Timișoara (str. Miron Costin nr. 2), în perioada 12-18 februarie 2025, între orele 10:00-13:00, sau le pot trimite pe adresa de e-mail: boe@ccmt.ro.

Pot participa:

Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse nealimentare, cu specific pascal

Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse alimentare (cozonac, kürtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri de casă, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food, brânzeturi și produse tradiționale din carne, ciocolată, bomboane, zacuscă, conserve de casă etc.)

Artiști plastici meșteșugari (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI)

Activități recreative

Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului se pot descărca de pe site-ul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara (www.casadeculturatm.ro), precum și de pe pagina noastră de Facebook, începând de miercuri, 12 februarie 2025.

Pentru detalii și pentru orice informații suplimentare vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0711 056 054.

Citeste mai mult

Din țară

Klaus Iohanis predă mandatul de președinte al României lui Ilie Bolojan

Publicat

pe

Preşedintele Klaus Iohannis îşi încheie miercuri, la Palatul Cotroceni, cei zece ani de mandat în fruntea statului, cu prelungirea în urma anulării turului doi de scrutin, în urma unei demisii care reprezintă o decizie fără precedent până acum în politica românească, pentru un şef al statului.

Ceremonia de final de mandat va avea loc începând cu ora 12.00, când preşedintele îl va primi pe Ilie Bolojan, cel care va asigura interimatul funcţiei, până la alegerile prezidenţiale din luna mai.

Klaus Iohannis îl va întâmpina pe preşedintele care preia interimatul la Palatul Cotroceni, Ilie Bolojan, la Palatul Cotroceni, iar cei doi vor avea o discuţie.

Ulterior, Klaus Iohannis va merge pe Platoul Marinescu, unde sunt întâmpinaţi şefii de stat, în cadrul vizitelor oficiale, unde va avea loc ceremonia de final de mandat. Se va intona imnul naţional, preşedintele va saluta garda de onoare şi va părăsi Palatul Cotroceni.

La ceremonia de la Palatul Cotroceni nu va participa şi soţia preşedintelui, Carmen Iohannis.

Preşedintele Klaus Iohannis şi-a anunţat luni demisia din funcţia de preşedinte al României.

El a declarat, la Palatul Cotroceni, imediat după ce s-a pus în mişcare procedura de suspendare a Preşedintelui, că pentru a scuti România şi pe cetăţenii români de această criză, de această evoluţie inutilă şi negativă, demisionează din funcţie şi va pleca din funcţie pe 12 februarie.

Iohannis a mai spus că demersul de suspendare este nefondat, pentru că niciodată nu a încălcat Constituţia şi este un demers păgubos, pentru că toată lumea pierde, nimeni nu câştigă.

Citeste mai mult

Locale

FONDURI EUROPENE. Laboratoare moderne pentru studenții Universității de Vest din Timișoara

Publicat

pe

Aproape 15.000 de studenți ai celei mai mari universități din Regiunea Vest vor beneficia de condiții de studiu la cele mai înalte standarde, în urma unor investiții realizate cu ajutorul fondurilor europene, prin Programul Regional Vest. Reprezentanții UVT și cei ai Agenției pentru Dezvoltare Regională Vest au semnat contractul de finanțare pentru proiectul „Educație superioară de calitate: Dotarea, modernizarea și reabilitarea infrastructurii Universității de Vest din Timișoara”, în valoare totală de peste 5 milioane de euro.

Peste 40 de săli de studiu de la toate cele 11 facultăți ale instituției de învățământ superior urmează să fie modernizate și dotate cu echipamente de ultimă generație, astfel încât programele de studii să poată acoperi cât mai bine nevoile pieței muncii regionale.

Cea mai mare facultate a universității – cea de Economie și Administrare a Afacerilor va beneficia de investiții importante în infrastructură și dotări. Nu mai puțin de 32 de spații de învățare ale acesteia vor fi modernizate. Tot aici va fi creat un laborator hi-tech dedicat viitorilor economiști. El va fi dotat cu calculatoare All-in-One, display interactiv de mari dimensiuni și software performant.

Facultatea de Fizică va avea un laborator în domeniul Astronomiei și Astrofizicii, ce va fi dotat cu echipamente și tehnologii similare cu cele din industrie, ceea ce va facilita colaborarea cu alte laboratoare internaționale și va crește angajabilitatea studenților în domeniul astrofizicii.

Studenții Facultății de Matematică și Informatică vor beneficia de dotări care să îi pregătească pentru provocările viitorului tehnologic. Două dintre laboratoare vor fi dotate cu sisteme de realitate virtuală (VR) și echipamente de realitate augmentată (AR), computere de înaltă performanță, ecrane interactive, panouri smart, instrumente colaborative și software modern.

La facultatea de Științe ale Guvernării și ale Comunicării va fi amenajat și dotat un laborator de jurnalism, unde studenții vor beneficia de oportunități practice și experiențe reale care îi vor pregăti pentru provocările profesionale dintr-o industrie în continuă schimbare. Dotările din laborator le vor permite studenților să se familiarizeze cu instrumentele și tehnologiile folosite în jurnalismul modern, iar echipamentele din laborator îi vor ajuta la demonstrații practice, activități atractive și relevante.

Tot prin intermediul acestui proiect, Aula Magna va fi dotată cu VideoWall și sistem profesional de  sonorizare, iar alte patru amfiteatre în care învață elevi de la Facultățile de Economie și Administrare a Afacerilor; Litere, Istorie și Teologie; Matematică și Informatică; Sociologie și Psihologie; respectiv Educație Fizică și Sport vor fi modernizate și dotate cu echipamente sau mobilier.

Noile dotări de la nivelul universității vor permite actualizarea programelor de studiu, astfel încât acestea să răspundă nevoilor reale ale pieței muncii, iar absolvenții să facă mai ușor trecerea spre aceasta. În plus, vor fi dezvoltate două noi programe de masterat: „Sustainable Finance”, în cadrul Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor, ce va oferi 50 de locuri pentru studenți; respectiv „Comunicare publicitară în medii digitale”, în cadrul Facultății de Științe ale Guvernării și ale Comunicării, unde absolvenții ciclului licență vor avea la dispoziție 75 de locuri pentru a se specializa în domeniul amintit.

Investițiile în educație sunt esențiale pentru dezvoltarea regiunii noastre, iar acest proiect este un exemplu clar al modului în care fondurile europene pot sprijini formarea viitorilor specialiști. Noile dotări și modernizările din cadrul Universității de Vest din Timișoara vor îmbunătăți experiența de învățare a studenților și vor contribui la crearea unui mediu academic de nivel european, aliniat cerințelor pieței muncii. Ne dorim ca, prin astfel de proiecte, să oferim tinerilor resursele necesare pentru a deveni profesioniști bine pregătiți și competitivi, gata să aducă plusvaloare economiei regionale”, a declarat Georgiana Radac, Director, Direcția Generală Autoritate de Management PR Vest 2021-2027.

Aproape 5,1 milioane de euro vor fi investiți în proiect, prin Programul Regional Vest. Din această sumă, 4,4 milioane de euro sunt fonduri nerambursabile. Proiectul ar urma să fie implementat în următorii doi ani.

În total, ADR Vest va investi 21 de milioane de euro în universitățile din Regiunea Vest, prin PR Vest. Alte peste 90 de milioane de euro vor ajunge la grădinițele, școlile și liceele din regiune.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite