Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Au început lucrările la cea de-a treia clădire de birouri din ansamblul Openville de lângă Iulius Mall

Publicat

pe

Compania IULIUS a demarat, la Timişoara, lucrările la o nouă clădire de birouri clasa A care face parte din ansamblul Openville, cea mai mare dezvoltare cu destinaţie mixtă din vestul ţării. Acesta este cel de-al treilea imobil office dezvoltat sub brandul United Business Center (UBC) din totalul de şapte clădiri prevăzute în proiect. Cu o suprafaţă totală de peste 130.000 mp, componenta de birouri a ansamblului Openville va deveni un pol regional de business.

Clădirea UBC 3 va avea aproximativ 18.000 mp, 14 etaje şi va fi certificată LEED, urmând să beneficieze de implementarea unor politici sustenabile de operare, cu scopul de a crește eficienţa costurilor la utilităţi şi confortul chiriaşilor. Pe baza experienţei dezvoltării celorlalte două imobile office din Openville, termenul estimat de livrare pe piaţă pentru UBC 3 este de aproximativ 12 luni.

În prezent, se lucrează la consolidarea terenului pe care se va înălţa clădirea de birouri. În paralel, în Openville continuă lucrările de construcţie la UBC 1, imobilul de 13.000 mp care va fi finalizat în vară, precum şi la parcarea supraetajată cu peste 900 de locuri, care va deveni funcţională în toamnă. În curând, alte două noi imobile de birouri vor intra în construcţie. În luna ianuarie, IULIUS a inaugurat prima clădire de birouri, de 18.000 mp, închiriată integral de companii din IT şi automotive.

UBC 3 se va remarca prin silueta arhitecturală deosebită, dar mai ales prin poziţionarea sa, în imediata apropiere a parcului de 55.000 mp, care va fi amenajat integral de compania IULIUS. Clădirea va beneficia de două intrări principale: de la nivel pietonal şi de la nivelul parcului suspendat, care va fi creat în totalitate peste o dală urbană, deasupra parcării subterane a ansamblului. Astfel, cei care vor lucra în UBC 3 vor avea parte de o panoramă deosebită asupra zonelor verzi şi vor beneficia de acces imediat la cafenelele şi restaurantele amenajate în aer liber, în parcul Openville.

Clădirea are prevăzute 14 etaje şi un nivel tehnic, iar demisolul şi parterul vor fi rezervate spaţiilor de retail. Suprafeţele generoase pe fiecare nivel, care vor ajunge până la 2.000 mp, spaţiile ample fără coloane interioare şi faţada integral din sticlă, cu un aport sporit de lumină naturală, se vor adăuga celor mai noi tehnologii disponibile şi soluţiilor eficiente din punct de vedere energetic.

Ca şi în cazul celorlalte clădiri de birouri din proiectul mixt, UBC 3 vine în întâmpinarea companiilor care doresc să le ofere angajaţilor cele mai moderne condiţii şi acces rapid la facilităţi şi servicii utile, în timpul programului de lucru şi după.  Acestea vor fi disponibile la doi paşi, în Iulius Mall Timişoara: zonă de food court, restaurante şi cafenele pentru pauzele de masă, centru de fitness, sute de magazine, cinema multiplex, grădiniţă, cabinete medicale, curăţătorie, spălătorie, agenţii de turism şi birouri ale instituţiilor publice.

 

 

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite