Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Case care se asamblează. Făcute în România şi exportate în Vest

Publicat

pe

Un băcăuan face în fabrica sa din Moineşti case care se asamblează în două zile. Sunt pe structură din lemn, eficiente energetic, sigure la cutremur şi costă între 450 şi 600 de euro/mp. Răzvan Cazacu, patronul Honeywood, le propune românilor acest tip de locuinţe pe care de 10 ani le exportă în ţări precum Franţa, Italia, Olanda sau Norvegia.

Fabrica de la Moineşti, la 40 de km de Bacău, a fost construită în 2007 pentru producţia de case destinate iniţial exportului. În 2013, Cazacu a lansat brandul Honeywood în România.

“Am luat hotărârea să intrăm pe piaţa din România pentru că şi clienţii de la noi din ţară au început să caute soluţii economice, eficiente şi ecologice atunci când vor să îşi construiască o locuinţa. Casele pe structură de lemn oferă astfel de soluţii”, declară acesta, citat de wall-street.ro.

Izolaţia termică superioară ce asigură reducerea consumului de energie de până la cinci ori, pereţi mai subţiri şi camere mai mari, rezistenţă la cutremure de 9 grade Richter sunt printre principalele beneficii ale acestor case care se asamblează pe structura din lemn.

În caz de incendiu, pereţii rezistă minim 30 de minute la flacără deschisă. În plus, lemnul este tratat împotriva dăunătorilor (mucegai, ciuperci, insecte) şi a degradării în timp.

Durata de viaţă a unei astfel de case este de minim 100 de ani.

Aceste locuinţe sunt şi ecologice, deoarece sunt eficiente energetic, iar construcţia lor are un impact redus asupra mediului.

Lemnul este adus din Germania, plăcile OSB din Polonia, iar benzile de etanşare din Elveţia şi toate elementele casei sunt realizate la Moineşti.

Costul unei case se încadrează între 450-600 euro/mp, în funcţie de complexitate.

Asamblarea casei durează două zile, după care se fac finisajele în 30 – 45 de zile. Proprietarul se poate muta în casă nouă în 3 luni de la semnarea contractului.

Capacitatea de producţie a fabricii de la Moineşti este de 50 de case pe an.

 

Surse: honeywood.ro, wall-street.ro

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite