Ne găsiți și pe:

Business

bizz.club.ro: Tribul. Soluția perfectă pentru B2C în pandemie

Publicat

pe

Marți, 8 septembrie, după un mic dejun la terasă în care am fost dornici să împărtășim noutățile din business-urile noastre, am reînceput ședințele bizz.club, însă nu oricum, ci cu o ședință HIBRID!

 La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

👨💼 La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Razvan Curcubata de la SELLification. Tema pe care a abordat-o a fost „Tribul. Soluția perfectă pentru B2C în pandemie”.

În deschidere Răzvan ne-a relatat „povestea unei certificări” și cum echipa SELLification a realizat în luna martie ceva ce la prima vedere era imposibil: training de vânzări experiențial ONLINE.

A urmat o perioadă de adaptare în care și-au pivotat activitatea spre cadre didactice și au susținut peste 15 cursuri online, au scris o carte și au lansat un Pachet – toate acestea având ca bază COMUNITATEA.

Cele 3 elemente cheie ale unei comunități puternice pe care ni le-a prezentat Răzvan sunt: Viziunea/ Scopul, Interesul comun (nevoi, apartenență, cunoaștere, exprimare) și Valoarea adăugată pentru membru.

La final ne-a condus pe traseul membrului și pașii pe care trebuie urmați pentru a transforma un vizitator în ambasador, plus o recomandare de carte: „Tribes” (de Seth Godin)!

Mai multe detalii aici despre Comunitatea Educatorilor SELLification aici: https://www.facebook.com/groups/EducatoriSellification/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța creării unei COMUNITĂȚI în jurul business-urilor și cât de mari pot fi beneficiile.

🤝 La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții/prietenii/cunoștințele tale.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Afaceri de succes in Timisoara

Ședinta bizzclub Timișoara. Leadership Antreprenorial în Criză

Publicat

pe

 
Marți, 15 septembrie, a avut loc o nouă ședință HIBRID Timișoara-Cluj în care am vorbit despre LEADERSHIP!
La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

👨💼 La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Sorin Popa, Președinte John Maxwell Team Romania. Tema pe care a abordat-o a fost „Leadership-ul Antreprenorial în Criză”.

În deschidere, Sorin ne-a povestit cum o călătorie de 3 săptămâni în SUA s-a transformat în 4 luni datorită carantinei. În această perioadă a observat două lucru interesant: o mare nevoie de lideri și liderii adevărați au început să iasă la iveală.

Apoi a accentuat diferența dintre un manageri și un lider. Managerul lucrează pe bază de tipare și în funcție de experiențele avute în trecut. Liderul se bazează pe acțiune, apoi adaptare și îmbunătățire continuă.

Câteva trăsăturile esențiale ale unui lider pe care le-a subliniat Sorin sunt:

1. Viziunea – unde vreau să ajung, cum vreau să arate viitorul, păstrarea viziunii înaintea oamenilor

2. Exemplul personal – un lider acționează, fără acțiune nu există îmbunătățire

3. Conectarea cu cei din jur – unitatea ne ajută să trecem mai ușor prin crize

🤝 La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Cunoaște cel puțin trei persoane noi până la următoarea ședință bizz.club.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

Momirov Cosmetics a lansat Gold Cream – crema antirid vitaminizantă

Publicat

pe

Momirov Cosmetics a lansat în 28 august cel de-al doilea produs marcă proprie, Gold Cream. După ce crearea serului Gold 24K s-a dovedit un succes real, cu mii de clienți mulțumiți, fondatorii afacerii au început cercetările pentru un nou produs care îl completează.

Brandul timișorean de cosmetice sărbătorește astăzi lansarea unui nou produs creat de de specialiștii Momirov, într-un laborator certificat, în Timișoara. Este vorba despre o cremă antirid vitaminizantă, cu acid hialuronic și aur coloidal, care hidratează intens pielea, făcând-o mai fermă și mai luminoasă. Crema a fost concepută din ingrediente asemănătoare cu cele ale serului Gold 24K și face parte din aceeași gamă. Aceasta se poate folosi împreună cu serul pentru rezultate mai rapide și mai vizibile. Ele sunt concepute pentru a menține pielea tânără cât mai mult timp.

„Pasiunea pentru industria de skin care și pentru minunatele lucrurile pe care le-am descoperit în călătorii, dar și la noi în țară ne-a făcut să punem bazele unui brand local, cu care ne dorim să descoperim cât mai multe ingrediente și tehnologii care ne ajută să ne menținem pielea sănătoasă. După ce produsul nostru Gold Serum 24K a avut parte de apreciere pe teritoriul întregii țări, am considerat că următorul pas firesc este lansarea celui de-al doilea produs, acesta fiind complementar și intensificând efectele serului. Crema este potrivită pentru orice tip de piele, iar ingredientele sale îi redau tenului fermitate și luminozitate. Echipa noastră de profesioniști te asigură: cu Gold Cream, rămâi mereu tânără!” a declarat Tiana Momirov, fondatoarea Momirov Cosmetics.

Brandul timișorean și-a propus să ofere clienților produse făcute doar din ingrediente de calitate, potrivite pentru fiecare tip de ten. Aceste sunt create într-un laborator certificat, în Timișoara, iar echipa cu care lucrează a avut parte de rezultate recunoscute internațional. Momirov Cosmetics este la cel de-al doilea produs lansat, deținătorii brandului propunându-și crearea cât mai multor produse proprii pe viitor.

Toată gama Momirov Cosmetics se pot comanda pe site-ul www.momirov.ro

Momirov Cosmetics este un brand local nou, din vestul țării, cu produse de îngrijire a tenului, făcute cu drag, din ingrediente de calitate. Ele sunt utile oricărui tip de ten, pentru că acordă atenție nevoilor acestuia și îl ajută să rămână tânăr cât mai mult timp. Brandul a fost înființat în anul 2018, la Timișoara și distribuie produse în toată țara.

Citeste mai mult

Business

Ședința bizz.club Timișoara-Cluj. LA NOI (nu) SE POATE! – Raluca Hera

Publicat

pe

Marți, 21 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 14 de participanți și am vorbit despre CULTURA POPORULUI ROMÂN!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, plus o recomandare de carte. Apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat special pe @Cristian Radu, de la noua franciză bizz.club ce va fi înființată în MADRID. Cristian ne-a împărtășit cum a luat această decizie și care sunt țintele lui pe viitor. El își dorește să creeze un context de învățare și colaborare atât pentru antreprenorii din Madrid și Spania, cât și între antreprenorii români și cei spanioli. Toate acestea cu scopul final de a participa activ la creșterea mediului antreprenorial spaniol.

Apoi a urmat momentul de Training susținut de @Raluca Hera de la @Consulting for Performance. Tema pe care a abordat-o a fost „La noi (nu) se poate!”.

În deschidere Raluca ne-a exemplificat elemente din educația formală și informală care transmit mai degrabă non-valori decât valori, ce rămân întipărite indirect în mintea copiilor și tinerilor. Astfel, progresul culturii românești este îngreunat de aceste elemente transmise prin literatură, proverbe și credințe sociale.

Apoi Raluca ne-a arătat un studiu realizat de Geert Hofstede în ceea ce privește cele 6 dimensiuni culturale ale României (pe o scară de la 1 la 100):

  1. Distanța față de putere (90) – gradul în care oamenii percep inegalitatea socială
  2. Individualism (30) – măsura în care o cultură încurajează independența și libertatea individului față de grupul căruia îi aparține
  3. Masculinitate (42) – preferința pentru competitivitate și promovare în detrimentul cooperării și armoniei
  4. Evitarea incertitudinii (90) – ușurința cu care cultura face față la nou și își asumă riscuri
  5. Orientarea pe termen lung (52) – perioada de timp pentru care oamenii își fac planuri
  6. Indulgența (20) – nivelul de acceptare a unui anumit grad de libertate pentru îndeplinirea plăcerilor vieții

Mai multe detalii aici: https://www.hofstede-insights.com/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța influenței culturii românești asupra progresului afacerilor noastre, cum ne putem adapta la ea și care sunt minusurile ce merită îmbunătățite prin cultura organizațiilor noastre. Dar despre aceste lucruri, Raluca va reveni la bizz.club cu partea a doua în care va accentua cum aceste caracteristici pot fi transformate în atuuri atunci cand vine vorba despre afacerea ta.

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Invită unul dintre colegi la o cafea și descoperiți ariile în care puteți colabora (one-to-one).

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Te așteptăm cu drag!

LA NOI (nu) SE POATE! – Raluca Hera

Marți, 21 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 14 de participanți și am vorbit despre CULTURA POPORULUI ROMÂN!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, plus o recomandare de carte. Apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat special pe @Cristian Radu, de la noua franciză bizz.club ce va fi înființată în MADRID. Cristian ne-a împărtășit cum a luat această decizie și care sunt țintele lui pe viitor. El își dorește să creeze un context de învățare și colaborare atât pentru antreprenorii din Madrid și Spania, cât și între antreprenorii români și cei spanioli. Toate acestea cu scopul final de a participa activ la creșterea mediului antreprenorial spaniol.

‍ Apoi a urmat momentul de Training susținut de @Raluca Hera de la @Consulting for Performance. Tema pe care a abordat-o a fost „La noi (nu) se poate!”.

În deschidere Raluca ne-a exemplificat elemente din educația formală și informală care transmit mai degrabă non-valori decât valori, ce rămân întipărite indirect în mintea copiilor și tinerilor. Astfel, progresul culturii românești este îngreunat de aceste elemente transmise prin literatură, proverbe și credințe sociale.

Apoi Raluca ne-a arătat un studiu realizat de Geert Hofstede în ceea ce privește cele 6 dimensiuni culturale ale României (pe o scară de la 1 la 100):

  1. Distanța față de putere (90) – gradul în care oamenii percep inegalitatea socială
  2. Individualism (30) – măsura în care o cultură încurajează independența și libertatea individului față de grupul căruia îi aparține
  3. Masculinitate (42) – preferința pentru competitivitate și promovare în detrimentul cooperării și armoniei
  4. Evitarea incertitudinii (90) – ușurința cu care cultura face față la nou și își asumă riscuri
  5. Orientarea pe termen lung (52) – perioada de timp pentru care oamenii își fac planuri
  6. Indulgența (20) – nivelul de acceptare a unui anumit grad de libertate pentru îndeplinirea plăcerilor vieții

Mai multe detalii aici: https://www.hofstede-insights.com/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța influenței culturii românești asupra progresului afacerilor noastre, cum ne putem adapta la ea și care sunt minusurile ce merită îmbunătățite prin cultura organizațiilor noastre. Dar despre aceste lucruri, Raluca va reveni la bizz.club cu partea a doua în care va accentua cum aceste caracteristici pot fi transformate în atuuri atunci cand vine vorba despre afacerea ta.

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Invită unul dintre colegi la o cafea și descoperiți ariile în care puteți colabora (one-to-one).

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Te așteptăm cu drag!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite