Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Ședința bizz.club Timișoara-Cluj. LA NOI (nu) SE POATE! – Raluca Hera

Publicat

pe

Marți, 21 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 14 de participanți și am vorbit despre CULTURA POPORULUI ROMÂN!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, plus o recomandare de carte. Apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat special pe @Cristian Radu, de la noua franciză bizz.club ce va fi înființată în MADRID. Cristian ne-a împărtășit cum a luat această decizie și care sunt țintele lui pe viitor. El își dorește să creeze un context de învățare și colaborare atât pentru antreprenorii din Madrid și Spania, cât și între antreprenorii români și cei spanioli. Toate acestea cu scopul final de a participa activ la creșterea mediului antreprenorial spaniol.

Apoi a urmat momentul de Training susținut de @Raluca Hera de la @Consulting for Performance. Tema pe care a abordat-o a fost „La noi (nu) se poate!”.

În deschidere Raluca ne-a exemplificat elemente din educația formală și informală care transmit mai degrabă non-valori decât valori, ce rămân întipărite indirect în mintea copiilor și tinerilor. Astfel, progresul culturii românești este îngreunat de aceste elemente transmise prin literatură, proverbe și credințe sociale.

Apoi Raluca ne-a arătat un studiu realizat de Geert Hofstede în ceea ce privește cele 6 dimensiuni culturale ale României (pe o scară de la 1 la 100):

  1. Distanța față de putere (90) – gradul în care oamenii percep inegalitatea socială
  2. Individualism (30) – măsura în care o cultură încurajează independența și libertatea individului față de grupul căruia îi aparține
  3. Masculinitate (42) – preferința pentru competitivitate și promovare în detrimentul cooperării și armoniei
  4. Evitarea incertitudinii (90) – ușurința cu care cultura face față la nou și își asumă riscuri
  5. Orientarea pe termen lung (52) – perioada de timp pentru care oamenii își fac planuri
  6. Indulgența (20) – nivelul de acceptare a unui anumit grad de libertate pentru îndeplinirea plăcerilor vieții

Mai multe detalii aici: https://www.hofstede-insights.com/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța influenței culturii românești asupra progresului afacerilor noastre, cum ne putem adapta la ea și care sunt minusurile ce merită îmbunătățite prin cultura organizațiilor noastre. Dar despre aceste lucruri, Raluca va reveni la bizz.club cu partea a doua în care va accentua cum aceste caracteristici pot fi transformate în atuuri atunci cand vine vorba despre afacerea ta.

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Invită unul dintre colegi la o cafea și descoperiți ariile în care puteți colabora (one-to-one).

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Te așteptăm cu drag!

LA NOI (nu) SE POATE! – Raluca Hera

Marți, 21 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 14 de participanți și am vorbit despre CULTURA POPORULUI ROMÂN!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, plus o recomandare de carte. Apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat special pe @Cristian Radu, de la noua franciză bizz.club ce va fi înființată în MADRID. Cristian ne-a împărtășit cum a luat această decizie și care sunt țintele lui pe viitor. El își dorește să creeze un context de învățare și colaborare atât pentru antreprenorii din Madrid și Spania, cât și între antreprenorii români și cei spanioli. Toate acestea cu scopul final de a participa activ la creșterea mediului antreprenorial spaniol.

‍ Apoi a urmat momentul de Training susținut de @Raluca Hera de la @Consulting for Performance. Tema pe care a abordat-o a fost „La noi (nu) se poate!”.

În deschidere Raluca ne-a exemplificat elemente din educația formală și informală care transmit mai degrabă non-valori decât valori, ce rămân întipărite indirect în mintea copiilor și tinerilor. Astfel, progresul culturii românești este îngreunat de aceste elemente transmise prin literatură, proverbe și credințe sociale.

Apoi Raluca ne-a arătat un studiu realizat de Geert Hofstede în ceea ce privește cele 6 dimensiuni culturale ale României (pe o scară de la 1 la 100):

  1. Distanța față de putere (90) – gradul în care oamenii percep inegalitatea socială
  2. Individualism (30) – măsura în care o cultură încurajează independența și libertatea individului față de grupul căruia îi aparține
  3. Masculinitate (42) – preferința pentru competitivitate și promovare în detrimentul cooperării și armoniei
  4. Evitarea incertitudinii (90) – ușurința cu care cultura face față la nou și își asumă riscuri
  5. Orientarea pe termen lung (52) – perioada de timp pentru care oamenii își fac planuri
  6. Indulgența (20) – nivelul de acceptare a unui anumit grad de libertate pentru îndeplinirea plăcerilor vieții

Mai multe detalii aici: https://www.hofstede-insights.com/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța influenței culturii românești asupra progresului afacerilor noastre, cum ne putem adapta la ea și care sunt minusurile ce merită îmbunătățite prin cultura organizațiilor noastre. Dar despre aceste lucruri, Raluca va reveni la bizz.club cu partea a doua în care va accentua cum aceste caracteristici pot fi transformate în atuuri atunci cand vine vorba despre afacerea ta.

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Invită unul dintre colegi la o cafea și descoperiți ariile în care puteți colabora (one-to-one).

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Te așteptăm cu drag!

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

bizz.club Timișoara. Soluții revoluționare pentru sănătate prin SCIO, oferite de Healthy Vibe

Publicat

pe

Şedința săptămânală a Bizz Club Timişoara a fost deschisă de dr. Oana Codruța Miloicov Băcean, care a prezentat metode de vindecare complementare pe care le oferă la clinica sa.

„Healthy Vibe este un concept inovator prin care îi sprijinim pe cei preocupați de starea lor de sănatate să își optimizeze funcționalitatea organelor, să evite apariția unor eventuale riscuri aplicand o abordare holistică. Obținem acest lucru folosind aparatura de ultimă generație în domeniu, două dintre dispozitive fiind chiar singurele de acest tip în România. La Healthy Vibe ne dorim ca oamenii să se conecteze la nevoile propriului corp și să atingă starea de armonie între funcționalitatea organelor, AURA, Chakre, emoții și subconștient”, a precizat dr. Oana Codruța Băcean Miloicov.

Ea a prezentat un aparat SCIO, un dispozitiv cu o tehnologie de varf care asista terapeutul si-l ajuta sa identifice si sa corecteze dezechilibrele energetice si problemele de sanatate din organism. Este considerată cea mai avansata formă de analiză energetică posibilă şi cel mai avansat sistem de biorezonanta existent în lume la ora actuala. Aparatul identifică fiecare dezechilibru energetic existent în organism.

Aparatul de biorezonanta iti ofera sansa de a privi in interiorul propriului corp in numai 30 de minute. Este creat pentru detectarea si reducerea factorilor de stres. Un dispozitiv electrofiziologic universal creat dupa principiile fizicii cuantice. Sistemul SCIO trebuie folosit ca un sistem multimedia de biofeedback. SCIO este folosit de NASA pentru testarea astronauților şi detectează semnele de boală încă din stadiile incipiente, înainte ca pacientul să îşi dea seama că ceva este în neregulă cu el. Aparatele SCIO sunt foarte apreciate la nivel mondial.

A urmat un moment de educație, susținut de Gabriel Pleşa, CEO la „Sunt fabulos”.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite