Ne găsiți și pe:

Business

Fonduri europene pentru fermierii care se întorc acasă din străinătate

Publicat

pe

În 15 iulie a fost lansată măsura privind sprijinul acordat pentru instalarea tinerilor fermieri cu o alocare distinctă de 20 de milioane de euro pentru cetăţenii români din afara graniţelor ţării, care se instalează pentru prima dată ca şefi de exploataţie.

Sprijinul este 100% nerambursabil și este în valoare de 40.000 de euro sau de 50.000 de euro, în funcţie de dimensiunea exploataţiei agricole.

Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) a lansat miercuri sesiunea de primire a solicitărilor de finanţare pentru submăsura 6.1 „Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri“ din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020 (PNDR 2020). Sesiunea se desfăşoară în intervalul 15 iulie – 15 octombrie 2020 sau până la epuizarea fondurilor alocate acestei sesiuni. Fondurile totale disponibile pentru sesiunea din acest an sunt în valoare de 43 milioane euro, din care 20.000.000 euro reprezintă alocarea pentru tinerii fermieri din diasporă. Este prima dată în acest exerciţiu financiar, 2014-2020, când există o alocare distinctă pentru tinerii fermieri din afara graniţelor ţării.

„Astăzi, 15 iulie, lansăm măsura «Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri». Această măsură s-a derulat pe perioada 2014-2020 tocmai pentru a revigora agricultura în zone care sunt depopulate sau care au constrângeri naturale şi pentru a preîntâmpina fenomenul de îmbătrânire. Vreau să vă spun că, până acum, au aplicat 10.230 de beneficiari, dintre care 7.520 au încheiat măsura, iar restul sunt în proceduri. Tocmai de aceea am suplimentat, fiind o măsură accesată, banii s-au consumat, am notificat Comisia şi am mutat bani de la alte măsuri neaccesate, încă 43 de milioane de euro pentru acest an. De data aceasta am împărţit alocarea în modul următor: 20 de milioane de euro pentru tineri fermieri, cetăţeni români din afara graniţelor ţării, care se instalează pentru prima dată ca şefi de exploataţie. O să vedeţi în ghid aceleaşi criterii legate de cursurile pe care le-au absolvit în domeniul agricol, dar şi dacă au avut un loc de muncă în ţări membre UE sau ţări terţe în domeniul agricol“, a spus ministrul agriculturii, Adrian Oros, într-o conferinţă de presă.

Sprijinul acordat este de 50.000 de euro pentru exploataţiile între 30.000 şi 50.000 de euro valoare producţie standard şi de 40.000 de euro pentru exploataţiile între 12.000 şi 29.999 valoare producţie standard.

„Este o sumă forfetară în două tranşe: 75% la semnarea contractului de finanţare şi încă 25% la finalul implementării proiectului care durează între 3 şi 5 ani, cum îşi fac dânşii planul de dezvoltare“, a adăugat Oros.

Dimensiunea exploataţiei agricole se poate calcula şi prin noua aplicaţie disponibilă pe pagina de internet a AFIR – http://so.afir.info/.

Afaceri de succes in Timisoara

Ședinta bizzclub Timișoara. Leadership Antreprenorial în Criză

Publicat

pe

 
Marți, 15 septembrie, a avut loc o nouă ședință HIBRID Timișoara-Cluj în care am vorbit despre LEADERSHIP!
La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

👨💼 La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Sorin Popa, Președinte John Maxwell Team Romania. Tema pe care a abordat-o a fost „Leadership-ul Antreprenorial în Criză”.

În deschidere, Sorin ne-a povestit cum o călătorie de 3 săptămâni în SUA s-a transformat în 4 luni datorită carantinei. În această perioadă a observat două lucru interesant: o mare nevoie de lideri și liderii adevărați au început să iasă la iveală.

Apoi a accentuat diferența dintre un manageri și un lider. Managerul lucrează pe bază de tipare și în funcție de experiențele avute în trecut. Liderul se bazează pe acțiune, apoi adaptare și îmbunătățire continuă.

Câteva trăsăturile esențiale ale unui lider pe care le-a subliniat Sorin sunt:

1. Viziunea – unde vreau să ajung, cum vreau să arate viitorul, păstrarea viziunii înaintea oamenilor

2. Exemplul personal – un lider acționează, fără acțiune nu există îmbunătățire

3. Conectarea cu cei din jur – unitatea ne ajută să trecem mai ușor prin crize

🤝 La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Cunoaște cel puțin trei persoane noi până la următoarea ședință bizz.club.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Citeste mai mult

Business

bizz.club.ro: Tribul. Soluția perfectă pentru B2C în pandemie

Publicat

pe

Marți, 8 septembrie, după un mic dejun la terasă în care am fost dornici să împărtășim noutățile din business-urile noastre, am reînceput ședințele bizz.club, însă nu oricum, ci cu o ședință HIBRID!

 La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

👨💼 La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Razvan Curcubata de la SELLification. Tema pe care a abordat-o a fost „Tribul. Soluția perfectă pentru B2C în pandemie”.

În deschidere Răzvan ne-a relatat „povestea unei certificări” și cum echipa SELLification a realizat în luna martie ceva ce la prima vedere era imposibil: training de vânzări experiențial ONLINE.

A urmat o perioadă de adaptare în care și-au pivotat activitatea spre cadre didactice și au susținut peste 15 cursuri online, au scris o carte și au lansat un Pachet – toate acestea având ca bază COMUNITATEA.

Cele 3 elemente cheie ale unei comunități puternice pe care ni le-a prezentat Răzvan sunt: Viziunea/ Scopul, Interesul comun (nevoi, apartenență, cunoaștere, exprimare) și Valoarea adăugată pentru membru.

La final ne-a condus pe traseul membrului și pașii pe care trebuie urmați pentru a transforma un vizitator în ambasador, plus o recomandare de carte: „Tribes” (de Seth Godin)!

Mai multe detalii aici despre Comunitatea Educatorilor SELLification aici: https://www.facebook.com/groups/EducatoriSellification/

Această ședință ne-a făcut să realizăm mai mult ca niciodată importanța creării unei COMUNITĂȚI în jurul business-urilor și cât de mari pot fi beneficiile.

🤝 La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții/prietenii/cunoștințele tale.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

Momirov Cosmetics a lansat Gold Cream – crema antirid vitaminizantă

Publicat

pe

Momirov Cosmetics a lansat în 28 august cel de-al doilea produs marcă proprie, Gold Cream. După ce crearea serului Gold 24K s-a dovedit un succes real, cu mii de clienți mulțumiți, fondatorii afacerii au început cercetările pentru un nou produs care îl completează.

Brandul timișorean de cosmetice sărbătorește astăzi lansarea unui nou produs creat de de specialiștii Momirov, într-un laborator certificat, în Timișoara. Este vorba despre o cremă antirid vitaminizantă, cu acid hialuronic și aur coloidal, care hidratează intens pielea, făcând-o mai fermă și mai luminoasă. Crema a fost concepută din ingrediente asemănătoare cu cele ale serului Gold 24K și face parte din aceeași gamă. Aceasta se poate folosi împreună cu serul pentru rezultate mai rapide și mai vizibile. Ele sunt concepute pentru a menține pielea tânără cât mai mult timp.

„Pasiunea pentru industria de skin care și pentru minunatele lucrurile pe care le-am descoperit în călătorii, dar și la noi în țară ne-a făcut să punem bazele unui brand local, cu care ne dorim să descoperim cât mai multe ingrediente și tehnologii care ne ajută să ne menținem pielea sănătoasă. După ce produsul nostru Gold Serum 24K a avut parte de apreciere pe teritoriul întregii țări, am considerat că următorul pas firesc este lansarea celui de-al doilea produs, acesta fiind complementar și intensificând efectele serului. Crema este potrivită pentru orice tip de piele, iar ingredientele sale îi redau tenului fermitate și luminozitate. Echipa noastră de profesioniști te asigură: cu Gold Cream, rămâi mereu tânără!” a declarat Tiana Momirov, fondatoarea Momirov Cosmetics.

Brandul timișorean și-a propus să ofere clienților produse făcute doar din ingrediente de calitate, potrivite pentru fiecare tip de ten. Aceste sunt create într-un laborator certificat, în Timișoara, iar echipa cu care lucrează a avut parte de rezultate recunoscute internațional. Momirov Cosmetics este la cel de-al doilea produs lansat, deținătorii brandului propunându-și crearea cât mai multor produse proprii pe viitor.

Toată gama Momirov Cosmetics se pot comanda pe site-ul www.momirov.ro

Momirov Cosmetics este un brand local nou, din vestul țării, cu produse de îngrijire a tenului, făcute cu drag, din ingrediente de calitate. Ele sunt utile oricărui tip de ten, pentru că acordă atenție nevoilor acestuia și îl ajută să rămână tânăr cât mai mult timp. Brandul a fost înființat în anul 2018, la Timișoara și distribuie produse în toată țara.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite