Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

bizz.club timișoara. Experiența clientului în strategia ta de business cu Nicu Zegheanu

Publicat

pe

Marți, 2 mai 2023, am avut o nouă sesiune de mentoring BIZZ.CLUB, împreună cu mentorul nostru pe Customer Experience, Nicu Zegheanu, care ne-a vorbit despre „Experiența clientului în strategia ta de business”.

În introducere, Nicu a definit ce înseamnă experiența clientului și strategia de business.

Experiența clientului – satisfacție de la A la Z. Caut care sunt acele puncte de contact ale clientului cu afacerea mea și să mă întreb cum stau lucrurile acum și dacă există un minus, să văd unde e și ce am de făcut acolo.

Strategia de business – orice business este construit în jurul unor clienți. Strategia de business este totdeauna făcută ca să dea soluții la problemele clientului.

Așadar, trebuie să te asiguri că știi foarte bine:

  1. Care este grupul țintă de clienți,
  2. Care sunt potențialele lui probleme,
  3. Produsul sau serviciul pe care-l ai este o soluție veritabilă la aceste preocupări ale clienților și
  4. Ai și mijlocul să le pui în legătură (ajungi la clienții cu produsele / serviciile tale)

Scopul principal al strategiei de business este ca să ai cât mai mulți clienți din piața dorită de tine, iar cunoscând foarte bine cele 4 puncte de mai sus, poți să începi să construiești strategia de business.

Apoi ne-a oferit un indicator important care arată gradul de satisfacție a clienților în ceea ce privește produsele și serviciile noastre: NPS (Net Promoter Score). În business sunt promoters (cei care sunt mulțumim și promovează ce oferi) și detractors (cei care nu sunt mulțumiți), iar cei care sunt la mijloc sunt pasivii, care sunt ignorați din calcul.

Prin întrebarea „Cât de mult ai recomanda recomanzi produsele și serviciile noastre prietenilor și familiei, pe o scară de la 1 la 10?” poți calcula ce procent din răspunsuri sunt între 1 și 6 (detractors), apoi între 9 și 10 (promoters), iar diferența dintre ei rezultă NPS-ul tău. Evident, cu cât este mai mare, cu atât mai bine

La întrebarea ce putem face pentru a îmbunătăți experiența clientului, Nicu a pus accentul pe centrarea pe clienți în business, și nu doar la nivel declarativ, ci și prin tot ceea ce facem. Trebuie să ne întrebăm mereu cum cumpără clientul și care este procesul de achiziții. Și cunoscând acest proces, trebuie să conturăm procesul de vânzare în jurul preocupărilor și frământărilor clientului, iar nevoile lui să fie îndeplinite.

Au urmat mai multe informații valoroase oferite de Nicu, apoi membrii prezenți au putut adresa întrebări privind subiectul întâlnirii, pentru care Nicu a oferit soluții practice.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite