Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Suport pentru firmele care vor să-și schimbe profilul de activitate în contextul pandemiei

Publicat

pe

Pentru a veni în sprijinul firmelor din Regiunea Vest care încearcă să găsească soluţii la provocările cu care se confruntă în contextul pandemiei COVID-19, Agenţia pentru Dezvoltare Regională (ADR) Vest, prin Consorţiul RO-BOOST SMEs, ca parte a reţelei Enterprise Europe, demarează campania „EEN Can Help”.

„Prin această campanie încercăm să oferim sprijin companiilor din regiune care au nevoie de suportul Enterprise Europe Network în perioada următoare. Venim în ajutorul celor care au nevoie de furnizori, care caută soluţii alternative de aprovizionare, care nu au acces la diferite materii prime, care caută tehnologii pentru reconversia producţiei sau care vor să îşi schime modelul de afaceri. Dorim să venim în întâmpinarea firmelor cu câteva servicii dedicate“, se arată într-un comunicat de presă al Agenției de Dezvoltare Regională Vest.

Ca punct de plecare, în acest sens, echipa EEN din cadrul ADR Vest a contactat firmele din Regiunea Vest cu care a avut colaborări anterioare pentru a vedea cu ce probleme se confruntă acestea şi ce necesităţi concrete au.

În urma demersului au fost identificate necesităţi care ţin de asigurarea furnizorilor – recalibrarea furnizorilor de materii prime, suplimentarea conexiunilor în materie de furnizori, găsirea unor soluţii alternative de aprovizionare şi acces la materii prime (agrofood şi alte sectoare), pe de o parte, respectiv nevoia de inovare şi de a accede la tehnologii pentru reconversia şi extinderea producţiei sau serviciilor oferite, pe de altă parte.

Echipa EEN din cadrul Ro-Boost SMEs/ ADR Vest va sta la dispoziţia firmelor cu un set de servicii gratuite de informare, sprijin şi consiliere. Serviciile oferite vor fi adaptate în funcţie de nevoile specifice identificate.

Firmele pot contacta echipa noastră de suport printr-un email pe adresa eencanhelp@adrvest.ro pentru a ne spune cu ce provocări se confruntă în această perioadă şi vom încerca să găsim soluţii împreună.

 ***

Enterprise Europe Network (EEN) este o inițiativă a Comisiei Europene. Este cea mai mare rețea europeană care sprijină întreprinderile mici şi mijlocii în dezvoltarea potențialului inovativ și de afaceri pentru creşterea competitivităţii şi dezvoltarea inteligentă şi durabilă, fiind activă în peste 60 de țări din întreaga lume.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite