Ne găsiți și pe:

Afaceri de succes in Timisoara

Vrei sa ai o afacere extinsa? Vrei sa iti extinzi canalele de vanzare? Atunci ai nevoie de un magazin online!

Publicat

pe

Desi cu un inceput destul de timid la noi in tara, este foarte clar si evident faptul ca vanzarea online reprezinta una din cele mai mari oportunitati comerciale ale momentului, iar platformele de comert electronic au cunoscut in ultima perioada un succes in continua crestere.

Daca aveti o companie de distribuție, producție, de retail sau Horeca, un magazin online este una din deciziile cele mai importante pe care ar trebui sa o analizati!

Care sunt avantajele unui magazin online?

Cu un magazin online esti mereu disponibil pe piata si esti accesat 24/24 de ore, de oriunde de pe glob. Doar de tine depinde sa iti limitezi daca vrei, piata sau accesibilitatea., in acest context, doar de tine ca antreprenor depinde sa iti setezi compania online fiind internă sau internationala.

Un magazin online iti ofera urmatoarele avantaje:

  • Este disponibil 24/24 si poate fi accesat de oriunde de pe glob si de oricine are conexiune la internet
  • Nu este limitat de programul de lucru sau de numarul de angajati
  • Iti pune la dispozitie noi metode de marketing si promovare: bannere, reviste, promotii, newslettere etc.
  • Iti ofera acces la noi categorii de clienti
  • Iti gestionezi mai usor resursele financiare si stocurile

Care sunt avantajele unui magazin online, daca facem referire la gestionarea resurselor financiare?

  • Costurile de administrare ale unui magazin online sunt categoric mult mai mici in comparatie cu un magazin fizic. Intretinerea unui magazin online este mai ieftina decat a unuia fizic, deoarece nu avem chirie, decat o taxa de domeniu si stocare, in spatiul virtual
  • Salariile angajatilor sunt practic inexistente, deoarece pentru un magazin online, nu ai nevoie decat de foarte putin angajati sau in unele cazuri, chiar antreprenorul poate face aceasta munca, astfel, cheltuielile cu personalul vor fi semnificativ reduse
  • Prin platile online integrate in pagina magazinului, se imbunatateste cash-flow-ul, deoarece in acest fel, clientul poate plati pe loc achizitia
  • Promovarea afacerii prin atragerea si fidelizarea clientilor in mediul online sunt mai usor de realizat si de controlat, iar costurile sunt mult mai reduse decat daca am apela la promovarea prin ziare, radio sau spoturi publicitare
  • Reclamele se pot face gratuit prin canalele de youtube, instagram, facebook, etc

De ce sa alegi magazinul online de la Scribsoftware?

  • Este flexibil si ofera modalitati variate de promovare
  • Platforma de comert online de la Scribsoftware este usor de gestionat si promovat
  • Este customizabil
  • Daca detii mai multe magazine online, ai posibilitatea sa le controlezi in cadrul aceleiasi platforme
  • Alegi instrumentele de marketing care ti se potrivesc: sisteme de cupoane, preturi promotionale, discounturi cantitative sau calitative, pagini speciale pentru produsele noi, etc
  • Este usor de utilizat de catre clienti
  • Contine filtre de cautare
  • Posibilitatea de a efectua comenzi in doar doi pasi: comanda si alege metoda de plata
  • Vizualizarea cosului de produse si calculul exact al tuturor taxelor

Integrarea unui magazin online cu un sistem EPR ajută la automatizarea unor porcese ce țin de urmărirea comenzilor de clienți, factura, livrare si încasare. Utilizând o integrarea a magazinului online cu WinMENTOR, se pot afișa online informații despre disponibilitatea stocurilor, situația facturi emise, statusul comenzilor precedente, soldul existent, etc.

Pentru a accesa mai multe resurse privind acest domeniu sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor cu Adriana Dobriceanu

Publicat

pe

Marți, 18 Ianuarie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Adriana Dobriceanu, CEO Rofix Color Design, ne-a vorbit despre „Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight împreună cu Nicolas Valentin Neculai, de la Continental Berries SRL.

El ne-a povestit despre noile investiții pe care le face pentru creșterea zonei în care se află și ne-a arătat cum construiește un parc unic în România pentru a dezvolta un ecosistem de care să se bucure românii. Parcul se va numi BerryLand unde membrii bizz.club sunt invitați în momentul în care va fi deschis.

Nicolas ne-a mai arătat cum a crescut business-ul și cum după ce a venit din Spania a reușit să aducă valoare zonei din care face parte.

 La momentul de training, Adriana Dobriceanu, CEO Rofix Color Design, ne-a vorbit despre „Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor”.

Într-un interviu moderat de Călin Iepure, Adriana ne-a vorbit despre cum a ajuns să fie un antreprenor de succes, de la o tânără ambițioasă care își punea foarte multe ținte și își dorea să schimbe lumea.

Ea a creat o echipă puternică și a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă, aici în Timișoara.

Adriana ne-a povestit și despre cum poți să-ți alegi partenerii de afaceri potriviți, și totodată ne-a spus că urmează să lanseze la nivel național și să reprezinte Benjamin Mur, unul dintre cei mai puternici producători de culori din Statele Unite ale Americii.

 La momentul „Cartea Săptămânii”, Laszlo Fodor ne-a vorbit despre cartea „Lifespan” (David Sinclair), o carte care îți arată cum poți să trăiești mai mult și cum să-ți prelungești viața, apoi a făcut o frumoasă paralelă despre ce înseamnă creșterea antreprenorială și a companiei tale, având grijă de respectarea principiilor din această carte.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Secretele unei afaceri de succes de la A la Z cu Adrian Erimescu

Publicat

pe

Marți, 22 iunie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Adrian Ermiescu, Co-Fondator at Growceanu Angel Investment, ex-CEO imobiliare.ro, ne-a vorbit despre „Secretele unei afaceri de succes de la A la Z”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Călin Iepure, CEO bizz.club România. Astăzi, Călin ne-a oferit un ghid complet al aplicației bizz.club și cum putem beneficia la maxim de această unealtă. In platforma bizz.club, membrii își pot crea o pagină de prezentare despre ei și compania pe care o reprezintă, pot cere și oferi referințe, pot beneficia de oferte și lista oferte disponibile tuturor membrilor bizz.club, și multe altele – toate acestea construite pe baza celor 3 piloni bizz.club: Educație, Networking și Sprijin reciproc.‍

La momentul de training, invitatul nostru Adrian Erimescu, Co-Fondator at Growceanu Angel Investment, ex-CEO imobiliare.ro, ne-a vorbit despre „Secretele unei afaceri de succes de la A la Z” într-un interviu moderat de Călin Iepure.

Adrian ne-a povestit cum a început proiectul imobiliare.ro și cum l-a dus la succes. Alături cu câțiva prieteni au început să construiască progresiv digitalizarea domeniului imobiliar.

Prima finanțare primită a fost în 2005 când erau 7 persoane în echipă și a marcat momentul de maturizare, responsabilizare și centrare pe acest business. Deși momentul de pătrundere în piață a fost mai devreme decât a fost ea pregătită iar experiența era minimă, au avut drive-ul care i-a ajutat să reziste în primii ani dificili.

În tot acest timp s-a construit o cultură organizațională bazată pe obiective tot mai mari care i-au ajutat să crească foarte mult după anii de început.

Următoarea finanțare primită a fost în 2016 când a început procesul de exit finalizat la finalul anului 2020. La întrebarea „Ce te-a ajutat să ajungi de la participantul unei idei la exit-ul unei companii mari?” Adrian a răspuns: „Drive-ul. Determinarea. Ce simți când dai de greu? Greul te motivează sau te demotivează? Eu sunt orientat pe obiective și după ce realizez unul, îl caut pe următorul.”

Acum ca și Co-Fondator al grupului Growceanu Angel Investment, facilitează accesul între startup-uri și investitori. Principalele criterii de alegere sunt: determinarea antreprenorilor, claritatea problemei pe care vrea s-o rezolve acel startup și soluția pe care o oferă.

La final, Adrian a subliniat care sunt cele mai frecvente greșeli întâlnite la antreprenori sunt: de foarte multe ori cred că au nevoie de bani dar nu au nevoie, sunt foarte îndrăgostiți de soluția lor dar nu le e clară problema pe care o rezolvă și sunt foarte atașați de business-ul lor.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Restaurante Timișoara

Anunț finalizare implementare proiect „Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor” – SC JACK AMG SRL

Publicat

pe

SC JACK AMG SRL, cu sediul în localitatea Recas, Str. Rasaritului, nr. 6, camera 1, judeţul Timis, cod postal 307340, România, anunță finalizarea proiectului ”m2”, nr. Contract finantare M2-110, înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor”, din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Implementarea proiectului s-a derulat începând cu data semnării contractului de finanțare cu Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului TIMIȘOARA M2-86/08.12.2020 până la data 16.06.2021.

Obiectivul general al proiectului vizează o creştere constantă a cifrei de afaceri şi veniturilor companiei, care să o propulseze printre cele mai competitive firme din sectorul său de activitate.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele: menținerea sau după caz, suplimentarea numărului de salariați înscrişi în cererea de finanţare, pe o perioadă de cel puţin 6 luni de la data acordării ajutorului de stat.

Valoarea totală a proiectului este de 544.982,70 lei din care:
Valoarea totală a grantului nerambursabil: 473.898,00 lei

Valoarea cofinanțării: 71.084,70 lei.

PROIECT COFINANȚAT DIN FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, cu modificările și completările ulterioare

Restaurant Jack, www.restaurantjack.ro, 0721 531 546, Remetea Mare, Romania

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite