Ne găsiți și pe:

Administrație

Programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă la Primăria Timișoara

Publicat

pe

În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timişoara îşi suspendă programul de lucru cu publicul, în general, între 20 decembrie 2021 şi 3 ianuarie 2022. În această perioadă, se vor desfășura, în cadrul departamentelor de specialitate, activităţile specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice, inventarieri etc.).

Astfel, la SERVICIUL RELAŢIONARE DIRECTĂ CU CETĂŢENII (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi  vineri, 17 decembrie 2021, iar prima zi lucrătoare este 3 ianuarie 2022.

Înregistrările pentru Direcția Generală de Urbanism și Planificare Teritorială se sistează în perioada 13 decembrie 2021-10 ianuarie 2022

DIRECȚIA PATRIMONIU își suspendă programul cu publicul în perioada 20 decembrie 2021-10 ianuarie 2022, perioadă în care se va face arhivarea documentelor și operațiunea de inventariere a bunurilor unității administrativ- teritoriale.

Programul de lucru al casieriei din  bd. 3 August 1919 nr.17  pentru prelungirea concesionării locurilor de veci şi încasarea taxelor de concesionare a locurilor de veci în vederea înhumării  din cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara va fi următorul:

– În perioada 20.12.2021- 23.12.2021- orele 08.30-12.00

– În data de  24.12.2021- orele 08.30-10.00

– În perioada 27.12.2021- 30.12.2021- orele 08.30-12.00

– În data de 31.12.2021- orele 8.30-10.00

– În perioada 03.01.2022- 07.01.2022- orele 08.30-12.00

Casieria este închisă în zilele de sămbătă și duminică.

În această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum, pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256-433211, în intervalul orar 08.30-16.00.

Programul casieriei din str. Oituz nr. 1  se suspendă în perioada 20.12.2021 – 10.01.2022, iar în această perioadă plata chiriei  pentru locuințele din fondul locativ de stat, locuințe A.N.L., garaje și anexe gospodărești, precum și chiria pentru terenurile închiriate conform Legii nr.112/1995 și Legii nr.79/1997 se va putea achita în următorul cont:

RO17TREZ621502205X020362

DESCHIS LA TREZORERIA TIMIȘOARA

BENEFICIAR MUNICIPIUL TIMIȘOARA

COD FISCAL 32937000

Pentru informații, sugestii și reclamații poate fi apelat  Serviciul Call Center, la numărul de telefon 0256-969, care va funcționa în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 08.00-16.00, respectiv vineri, între orele 08.00-14.00. Solicitările, cererile și petițiile pot fi depuse online pe adresa: primariatm@primariatm.ro. Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare începând cu data de 10  ianuarie 2022.

DIRECŢIA GENERALĂ DE URBANISM ȘI PLANIFICARE TERITORIALĂ îşi va întrerupe programul cu publicul începând cu data de 13.12.2021, urmând ca acesta să fie reluat în data de 10.01.2021. În această perioadă, angajații vor proceda la arhivarea documentelor în cadrul direcției și predarea în arhivele primăriei. Menționăm că nu vor fi preluate noi dosare sau solicitări în această perioadă nici fizic, nici în format electronic.

DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR

La Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, în perioada 20 decembrie 2021 – 7 ianuarie 2022, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate și Biroul Verificări Furnizări Date a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:

Primiri cereri, conform programărilor online/telefonice:

20 – 23 decembrie 2021  8:30 – 18:30

24 decembrie 2021        8:30 – 12:00

27 – 30 decembrie 2021 8:30 – 18:30

31 decembrie 2021        8:30 – 12:00

3 – 6 ianuarie 2022         8:30 – 18:30

7  ianuarie 2022             8:30 – 12:00

Eliberări acte de identitate

20 – 23 decembrie 2021  8:30 – 16:30

24 decembrie 2021        8:30 – 12:00

27 – 30 decembrie 2021  8:30 – 16:30

31 decembrie 2021        8:30 – 12:00

3 – 6 ianuarie 2022         8:30 – 16:30

7  ianuarie 2022             8:30 – 12:00

În perioada 20 decembrie 2021 – 7 ianuarie 2022, la Compartimentul Înregistrări Acte Stare Civilă şi Biroul Proceduri Speciale de Stare Civilă:

Înregistrări naşteri – primiri cereri şi eliberări certificate 

20 – 23 decembrie 2021  8:30 – 16:30

24 decembrie 2021        8:30 – 12:00

27 – 30 decembrie 2021  8:30 – 16:30

31 decembrie 2021        8:30 – 12:00

3 – 6 ianuarie 2022         8:30 – 16:30

7  ianuarie 2022             8:30 – 12:00

Înregistrări căsătorii

20 – 31 decembrie 2021

Prima zi de oficiere a căsătoriilor din anul 2022 este 13 ianuarie 2022, iar actele se vor depune în data de 4 ianuarie 2022, cu programare online. Programul de lucru pentru depunerea documentelor:

4 ianuarie 2022  8:30 – 13:00.

5 – 6  ianuarie 2022        8:30 – 13:00

Înregistrări divorţuri pe cale administrativă – primiri cereri etapa I

20 decembrie 2021        9:00 – 13:00

21 decembrie 2021        9:00 – 16:30

22 – 31 decembrie 2021 –––––

3 – 7 ianuarie 2022         –––––

Înregistrări divorţuri pe cale administrativăprimiri declaraţii etapa a -II-a (la termenul de 30 de zile):

-23, 24 decembrie 2021  8:30 – 11:00

Înregistrări decese

20 – 23 decembrie 2021  8:30 – 16:30

24 decembrie 2021        8:30 – 12:00

25 decembrie 2021        –––––

26 decembrie 2021        9:00 – 12:00

27 – 30 decembrie 2021  8:30 – 16:30

31 decembrie 2021        8:30 – 12:00

1 ianuarie 2022  –––––

2 ianuarie 2022  9:00 – 12:00

3 – 6 ianuarie 2022         8:30 – 16:30

7  ianuarie 2022             8:30 – 12:00

Eliberări certificate de stare civilă la cerere:

20 decembrie 2021          8:30 – 13:00

21 decembrie 2021        14:00 – 16:30

22 – 31 decembrie 2021 –––––

3 – 7 ianuarie 2022           8:30 – 13:00

7 ianuarie                    8:30 – 12:00

La departamentele: Transcrieri certificate de naştere / căsătorie / deces emise de autorităţile din străinătate, Înregistrări naşteri tardive, Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate:

20 decembrie 2021          8:30 – 13:00

21 decembrie 2021        14:00 – 16:30

Din 22 decembrie 2021 până în 7 ianuarie 2022   nu se lucrează cu publicul.

DIRECȚIA FISCALĂ a Municipiului Timișoara Programul de lucru în perioada sărbătorilor de iarnă se regăsește pe site-ul Direcției Fiscale https://www.dfmt.ro/

CENTRUL DE INFORMARE TURISTICĂ – Programul de lucru, în perioada 20.12.2021- 02.01.2022, este următorul: luni- vineri, între orele 8-16. În zilele de sâmbătă, duminică, respectiv în 25-26.12.2021 și în 1-2.01.2022 Centrul de Informare Turistică este închis.

Administrație

Primul consorțiu de educație profesională, la Timișoara

Publicat

pe

Primăria Timișoara, alături de Universitatea Politehnica, Universitatea de Vest și Universitatea „Regele Mihai I” invită companiile din oraș să intre în cursa pentru construirea unui campus dual.

Primăria Municipiului Timișoara, Universitatea Politehnica, Universitatea de Vest și Universitatea de Științe ale Vieții „Regele Mihai I” pun baza primului consorțiu pentru educație profesională din Timișoara.

Scopul final este realizarea unuia din cele 10 campusuri regionale de educație profesională din România, ca parte a C15 – Componenta Educație din Planul Național de Redresare și Reziliență.

„Ne pregătim să construim un campus dual în Timișoara cu fonduri europene. Timișoara are nevoie de forță de muncă specializată. Prin acest proiect dorim să atragem tinerii din toată regiunea să învețe o meserie la Timișoara și să se angajeze aici. Vom crea condiții de educație duală la standarde europene, atractive pentru orice tânăr. Le mulțumesc universităților timișorene pentru efortul depus pentru a putea constitui acest consorțiu în beneficiul dezvoltării Timișoarei. Sper că firmele vor accepta această invitație a noastră de a ne deveni parteneri,” a transmis primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

În consorțiu sunt invitați operatorii economici, care doresc să devină parteneri privați în care să învețe elevii. Firmele interesate se pot înscrie până în data de 6 decembrie 2022.

Campusul de educație duală va concentra, într-un spațiu care urmează să fie construit, energia mediului academic și economic local și regional și elevii interesați să învețe o meserie. Scopul campusului este de a apropia oferta forței de muncă calificată de nevoile reale de pe piața forței de muncă. Formarea elevilor va fi realizată cu ajutorul firmelor.

Valoarea proiectului se ridică la până la 20 de milioane de euro și urmează a fi depus pentru fonduri din PNRR.

Citeste mai mult

Administrație

Program de lucru suspendat 3 zile, la Primăria Timișoara, de Ziua Națională a României

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara aduce la cunoștința cetățenilor modificarea programului de funcționare al instituției, conform Hotărârii de Guvern nr. 96/2022, care stabilește și ziua de 2 decembrie ca fiind liberă.

Astfel, Primăria Municipiului Timișoara suspendă programul de lucru cu publicul miercuri, 30 noiembrie, fiind sărbătoare legală cu ocazia Sfântului Andrei, joi, 1 Decembrie fiind  sărbătoare legală cu ocazia Zilei Naționale și vineri, 2 decembrie, fiind zi liberă, conform Hotărârii de Guvern mai sus menționate.

Programul de lucru cu publicul și orarul de funcționare se reiau de luni,  5 decembrie, după cum sunt afișate pe site-ul oficial, www.primariatm.ro.

În acest interval, cetățenii au la dispoziție posibilitatea de a depune formulare și  documente online, precum și aplicația de sesizări online.

Citeste mai mult

Administrație

Primăria Municipiului Timișoara înființează Centrul de Monitorizare a Ordinii Publice și Trafic Management

Publicat

pe

Centrul de Monitorizare Trafic se transformă într-un centru de ordine publică modern, unic în România, printr-un parteneriat între Primăria Municipiului Timișoara și Poliția Locală.

Prin noua structură, se dorește scăderea semnificativă a timpilor de intervenție la situații critice, creșterea siguranței timișorenilor și completarea punctelor oarbe ale celor două sisteme de monitorizare.

Acesta este scopul unui proiect de hotărâre de Consiliu Local pe care primarul Dominic Fritz l-a înaintat consilierilor locali pentru următoarea ședință.

Practic, noua structură se va înființa prin comasarea Centrului de Comandă și Control al Poliției Locale cu Centrul de Management al Traficului. Ambele structuri vor funcționa pe bv. Iuliu Maniu, nr. 29, unde va fi mutat și dispeceratul Poliției Locale.

„Intrăm într-o logică interinstituțională nouă, de la transmis date prin CD-uri la trei zile după infracțiune, la acces în timp real. Punem în comun resursele noastre de monitorizare video într-un singur centru și îmbunătățim eficiența Poliției Locale, pentru a-i putea depista mai repede pe cei care încalcă legea. Practic, polițiștii locali vor avea acces la datele adunate de camerele de supraveghere ale Municipalității și vor putea acționa imediat ce văd încălcări ale legii, fie că vorbim de aruncarea ilegală de deșeuri, deranjarea ordinii publice sau pentru fluidizarea traficului la accidente.

Îmi doresc ca Inspectoratul de Poliție Județean să vină alături de noi și să sporim eficiența acestui Centru de Comandă și fiecare să acționeze în funcție de competențele legale pe care le are. De exemplu, pentru a reduce numărul de accidente în trafic avem nevoie de cooperarea Poliției Naționale, pentru că doar ei pot sancționa trecerile pe roșu zilnice”, transmite primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Noul Centru de Monitorizare va integra cele 150 de camere ale Poliției Locale cu cele 276 de camere ale Municipiului Timișoara, pentru a putea înregistra și stoca imagini video în limitele regulamentului european pentru protecția datelor cu caracter privat, GDPR.

De asemenea, Centrul va avea la dispoziție, în plus, 7 radare fixe și încă 37 de camere ultraperformante care pot detecta automat trecerile pe culoarea roșie, echipamente verificate metrologic. Centrul va fi pe bv. Iuliu Maniu, unde există deja dotări de ultimă generație și va funcționa similar cu alte centre de monitorizare a traficului și siguranței publice din marile capitale europene.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite