Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Program de sărbători la Primăria Timișoara

Publicat

pe

Angajaţii Primăriei Timişoara intră, anul acesta, mai devreme în vacanţa de Crăciun. Mai exact, funcţionarii publici vor fi liberi cu 9 zile înainte de marea sărbătoare.  Astfel, ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 16 decembrie 2016, programul urmând să fie reluat în data de 9 ianuarie 2017.

 

Astfel, programul pe departamente este următorul:

 

Compartimentul Administrare Fond Funciar – ultima zi de program cu publicul este data de 16.12.2016, urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21.12.2016-06.01.2017. Astfel, ultima zi de lucru va fi în data de 20.12.2016, acesta reluându-se în data de 09.01.2017.

 

Ultima zi de program cu publicul la Serviciul Autoritatea Tutelară este vineri, 16.12.2016, acesta urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.

 

Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe îşi va suspenda programul cu publicul începând cu data de 19.12.2016 şi îl va relua în data de 09.01.2017.

Excepţie în acestă perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit din B-dul. 3 August 1919 nr. 17, care va funcţiona după următorul program:

-În perioada 19.12.2016-23.12.2016, 27-29.12.2016 şi 03.01.2017-06.01.2017 între orele 8.30-11.00, iar în intervalele 24-26.12.2016 şi 30.12.2016-02.01.2017 casieria va fi închisă.

Direcţia Comunicare

Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12) îşi suspendă programul cu publicul în data de 19 decembrie 2016 şi îl va relua în data de 9 ianuarie 2016.

Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16.12.2016-11.01.2017, după următorul program: luni-vineri 10-18, sâmbătă 10-14, duminică-închis.

Excepţie fac zilele de 24 decembrie şi 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14.

În zilele de 25 şi 26 decembrie 2016, precum şi 1 şi 2 ianuarie 2017, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

La Directia Urbanism ultima zi de program de lucru cu publicul va fi în data de 16.12.2016, acesta urmând să  fie reluat în data de 09.01.2017.

Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).

În perioada sărbătorilor de iarnă, respectiv în intervalul 19.12.2016-02.01.2017, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul:

 

La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

– conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere)

La Serviciul de Stare Civilă

Din data de 19.12.2016 va funcţiona:

– Biroul Înregistrări Naşteri, conform programului existent

– Biroul Înregistrări Decese, conform programului existent

Ultima zi de oficiere a căsătoriilor va fi data de 23.12.2016.

 

În zilele declarate libere, respectiv 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017, va functiona numai Biroul Înregistrări Decese, în intervalul orar 10.00-12.00.

 

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă 2016. Astfel,

ultima zi de program cu publicul va fi în data de 16.12.2016, programul de lucru fiind reluat în data de 09.01.2017, cu următoarele excepţii:

– Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice;

– Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare, în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale, activitatea fiind reluată începând cu data de 09.01.2017;

– Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Menţionăm că, cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 16.12.2016, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din data de 09.01.2017. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat  în baza evidenţei plăţilor existente la data de 16.12.2016.

Având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2016 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2016.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Social

Târgul de Crăciun „Bucuria Crăciunului” aduce comunitatea din Giroc împreună

Publicat

pe

Grădinița cu Program Prelungit Giroc organizează vineri, 4 decembrie 2025 între orele 15:00-18:00, un „Târg caritabil – Bucuria Crăciunului”, ce va avea loc în curtea instituției din comuna Giroc.

În cadrul evenimentului vor fi expuse și oferite spre vânzare cadouri şi decoraţiuni de Crăciun realizate manual, dulciuri şi produse tradiţionale, suveniruri, dar şi momente artistice susţinute de copii care vor cânta colinde. Conform afişului, fiecare achiziţie va avea dublu impact: sprijin pentru amenajarea curţii grădiniţei şi pentru un copil din comunitate.

Scopul caritabil: sprijin pentru un copil şi pentru spaţiul grădiniţei

Fondurile strânse vor avea două destinaţii importante: sprijin pentru un copil – micuţul Bogdan Matei, diagnosticat cu paralizie cerebrală cu pareză spastică, va beneficia de donaţii pentru continuarea terapiilor şi intervenţiilor necesare.

Amenajarea curţii grădiniţei

Evenimentul urmăreşte să implice comunitatea şi părinţii într-o investiţie directă în infrastructura educaţională a copiilor din Giroc.

De ce merită să participaţi?

Este o ocazie frumoasă de solidaritate locală: un eveniment în care părinţi, copii, cadre didactice şi comunitate lucrează împreună pentru binele comun. Veţi găsi cadouri unice – decorațiuni handmade, suveniruri şi dulciuri făcute cu suflet, potrivite pentru a da startul sărbătorilor.

Evenimentul este accesibil şi familial, situat în curtea grădiniţei din Giroc, pe Strada Trandafirilor nr. 59 (conform datelor instituției).

În plus, vizita aduce şi valori educative pentru copii – implicarea în comunitate, voluntariatul, empatia faţă de cei cu nevoi speciale.

Detalii utile pentru cei care vor să vină

Data: 4 decembrie 2025

Ora: 15:00-18:00

Locul: Curtea Grădiniței cu Program Prelungit Giroc (Str. Trandafirilor nr. 59, Giroc)

Participanţi vizaţi: părinţii, copiii, locuitorii comunei, oricine doreşte să susţină cauză.

Recomandări: multe produse pot fi realizate în ediţie limitată — merită să veniţi la începutul intervalului de timp. Ritualul colindelor va adăuga o atmosferă caldă de sărbătoare.

Context şi parteneri

Grădiniţa este o instituţie cu program prelungit bine înrădăcinată în comunitatea din Giroc, operând cu numeroase grupe de copii şi implicată activ în proiecte educaţionale şi comunitare.

Evenimentul este organizat cu sprijinul părinţilor copiilor de la grădiniţă, în colaborare cu Primăria Comunei Giroc, aşa cum apare pe afiş.

Dacă vă aflaţi în zona Timişoarei / Giroc vineri după-amiază, merită să faceţi o vizită — veţi putea să vă bucuraţi de atmosfera de sărbătoare, să susţineţi o cauză, şi să găsiţi cadouri cu suflet. În plus, veţi contribui la transformarea comunităţii locale şi la sprijinul unui copil care are nevoie de solidaritate.

Citeste mai mult

Cultură

Festivalul European al Spectacolului Timișoara – Festival al dramaturgiei românești. PROGRAMUL complet

Publicat

pe

Teatrul Național din Timișoara anunță organizarea unei noi ediții a Festivalului European al Spectacolului Timișoara – Festival al Dramaturgiei Românești, programată în perioada 2 decembrie și 19 – 21 decembrie 2025.

FEST-FDR 2025 propune o ediție de buzunar, organizatorul său, Teatrul Național, alături de selecționerul FEST-FDR, teatrologul Oana Borș, păstrează caracterul conceptual al festivalului. Așadar, titlul ediției 2025 a FEST-FDR este DRAMATURGIA FEMININĂ ÎN SPECTACOLUL DE TEATRU. GENERAȚII.

„Și în 2025 ne-am dorit să păstrăm tradiția de a pune în valoare dramaturgia românească contemporană printr-o ediție de festival. Astfel, am ales să oferim publicului „o pastilă” de FEST-FDR, centrată însă pe un gând. Acela de a face o panoramare (non-exhaustivă) a dramaturgiei feminine actuale. Prin urmare, sub titlul DRAMATURGIA FEMININĂ ÎN SPECTACOLUL DE TEATRU. GENERAȚII, programul FEST-FDR cuprinde spectacole sau lecturi performative după texte scrise de Leta Popescu,  Elise Wilk, Anamaria Feraru, Ruxandra Simion Anca Munteanu, Petro Ionescu. Totodată, în FEST-FDR  a fost invitată una dintrel mai recente premiere ale toamnei, OGLINDA SPARTĂ, în regia lui Timofei Kuliabin, regizor rus auto-exilat în Germania, unul dintre cei mai importanți directori de scenă de teatru și operă ai generației sale”, precizează selecționerul FEST-FDR, Oana Borș.

Titlurile reținute pentru această ediție a FEST-FDR sunt următoarele: REGINA NOPȚII, textul și regia artistică Leta Popescu (Teatrul Dramatic „Fani Tardini” Galați), ACEST LOC BLESTEMAT de Anamaria Feraru și Ruxandra Simion, regia Larisa Popa (Centrul de Teatru Educațional „Replika” București), ARĂDEANCA de Elise Wilk, regia artistică Cristian Ban (Teatrul „Ion Slavici” Arad) și, nu în ultimul rând, spectacolul OGLINDA SPARTĂ, un scenariu de Roman Doljanski după Arthur Miller, regia Timofei Kuliabin (Teatrul Regina Maria Oradea).

Biletele vor putea fi achiziționate on-line, pe site-ul www.tntm.ro, precum și fizic, de la Agenția de bilete „Mărășești”, str. Mărășești nr. 2, tel. 0256 201117, orar marți – duminică, între orele 11 și 19.

FEST-FDR 2025 –  Programul spectacolelor –

Marți, 2.12., ora 19:00, Sala Mare      

REGINA NOPȚII Text și regie artistică Leta Popescu, Teatrul „Fani Tardini”, Galați

Vineri, 19.12, ora 19:00, Studio UȚU

ACEST LOC BLESTEMAT de Anamaria Feraru & Ruxandra Simion, regia artistică Larisa Popa, Centrul de Teatru Educațional Replika

Sâmbătă, 20.12, ora 17:00, Studio UȚU

Lectură performativă

CÂND ERAM MICĂ VOIAM SĂ FIU SFÂNTĂ de Anca Munteanu, regia artistică Elena Tudorache

Sâmbătă, 20.12, ora 19:00, Sala Mare

OGLINDA SPARTĂ, un scenariu de Roman Doljanski după Arthur Miller, regia Timofei Kuliabin, Teatrul Regina Maria, Oradea

Duminică, 21.12, ora 17:00, Studio UȚU

Lectură performativă

CĂPȘUNI DE ZĂPADĂ de Petro Ionescu, regia artistică Petro Ionescu

Duminică, 21.12, ora 19:00, Sala Mare

ARĂDEANCA de Elise Wilk, regia artistică Cristian Ban , Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad

Citeste mai mult

Social

Campania „Un copil pentru fiecare” – un gest mic, o schimbare mare pentru copiii din Giroc și împrejurimi

Publicat

pe

Olimpiu Bulzan

Comunitatea din Giroc se mobilizează din nou în prag de sărbători, pentru a aduce bucurie copiilor aflați în nevoie.

Campania „Un copil pentru fiecare”, ediția 2025, organizată de părintele Marius Sonea, paroh al Bisericii Ortodoxe din Giroc, împreună cu Asociația Filantropică „Sfântul Dimitrie“ Giroc, își propune să ofere un Crăciun mai cald celor care, fără sprijinul comunității, nu ar avea parte de magia acestei perioade.

Inițiativa continuă tradiția începută în anii trecuți și pune accent pe empatie, solidaritate și implicarea directă a celor care doresc să ajute. Printr-un mecanism simplu și transparent, oricine poate primi una sau mai multe scrisori scrise de copiii proveniți din familii aflate în dificultate – scrisori în care cei mici își aștern cu sinceritate dorințele modeste, dar pline de speranță.

Organizatorii subliniază o regulă importantă: în daruri se acceptă doar lucruri noi, pentru a oferi copiilor nu doar bucurie, ci și demnitatea pe care o merită.

„Fiecare cadou devine astfel un gest de respect și grijă, care capătă valoare nu doar materială, ci și emoțională“, a precizat Sergiu Mihai Maruşca, unul dintre cei mai implicati voluntari al asociatiei caritabile.

„Ne dorim ca și în acest an să fim alături de copiii care nu au un Crăciun fără ajutorul dumneavoastră”, transmit reprezentanții campaniei. Părintele Marius Sonea, sprijinit de voluntarii Asociației Filantropice Sfântul Dimitrie, coordonează întregul proces, de la centralizarea scrisorilor până la distribuirea cadourilor, pentru a se asigura că fiecare dar ajunge exact acolo unde este nevoie.

În ultimii ani, campania a reușit să aducă lumină în casele a zeci de familii, iar organizatorii speră ca și în 2025 tot mai mulți oameni să aleagă să devină parte din acest lanț al bunătății. Indiferent că cineva alege să adopte o singură scrisoare sau mai multe, fiecare gest contribuie la construirea unei comunități în care solidaritatea nu este doar un concept, ci o realitate.

Cei interesați să se implice sunt încurajați să contacteze organizatorii pentru a primi scrisorile copiilor și detalii suplimentare privind modul de participare.

Crăciunul devine mai frumos atunci când este dăruit. Iar prin campania „Un copil pentru fiecare”, oamenii din Giroc au ocazia să transforme sărbătorile unor copii mai puțin norocoși într-o amintire de neuitat

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite