Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Program de sărbători la Primăria Timișoara

Publicat

pe

Angajaţii Primăriei Timişoara intră, anul acesta, mai devreme în vacanţa de Crăciun. Mai exact, funcţionarii publici vor fi liberi cu 9 zile înainte de marea sărbătoare.  Astfel, ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 16 decembrie 2016, programul urmând să fie reluat în data de 9 ianuarie 2017.

 

Astfel, programul pe departamente este următorul:

 

Compartimentul Administrare Fond Funciar – ultima zi de program cu publicul este data de 16.12.2016, urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21.12.2016-06.01.2017. Astfel, ultima zi de lucru va fi în data de 20.12.2016, acesta reluându-se în data de 09.01.2017.

 

Ultima zi de program cu publicul la Serviciul Autoritatea Tutelară este vineri, 16.12.2016, acesta urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.

 

Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe îşi va suspenda programul cu publicul începând cu data de 19.12.2016 şi îl va relua în data de 09.01.2017.

Excepţie în acestă perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit din B-dul. 3 August 1919 nr. 17, care va funcţiona după următorul program:

-În perioada 19.12.2016-23.12.2016, 27-29.12.2016 şi 03.01.2017-06.01.2017 între orele 8.30-11.00, iar în intervalele 24-26.12.2016 şi 30.12.2016-02.01.2017 casieria va fi închisă.

Direcţia Comunicare

Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12) îşi suspendă programul cu publicul în data de 19 decembrie 2016 şi îl va relua în data de 9 ianuarie 2016.

Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16.12.2016-11.01.2017, după următorul program: luni-vineri 10-18, sâmbătă 10-14, duminică-închis.

Excepţie fac zilele de 24 decembrie şi 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14.

În zilele de 25 şi 26 decembrie 2016, precum şi 1 şi 2 ianuarie 2017, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

La Directia Urbanism ultima zi de program de lucru cu publicul va fi în data de 16.12.2016, acesta urmând să  fie reluat în data de 09.01.2017.

Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).

În perioada sărbătorilor de iarnă, respectiv în intervalul 19.12.2016-02.01.2017, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul:

 

La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

– conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere)

La Serviciul de Stare Civilă

Din data de 19.12.2016 va funcţiona:

– Biroul Înregistrări Naşteri, conform programului existent

– Biroul Înregistrări Decese, conform programului existent

Ultima zi de oficiere a căsătoriilor va fi data de 23.12.2016.

 

În zilele declarate libere, respectiv 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017, va functiona numai Biroul Înregistrări Decese, în intervalul orar 10.00-12.00.

 

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă 2016. Astfel,

ultima zi de program cu publicul va fi în data de 16.12.2016, programul de lucru fiind reluat în data de 09.01.2017, cu următoarele excepţii:

– Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice;

– Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare, în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale, activitatea fiind reluată începând cu data de 09.01.2017;

– Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Menţionăm că, cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 16.12.2016, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din data de 09.01.2017. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat  în baza evidenţei plăţilor existente la data de 16.12.2016.

Având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2016 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2016.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Locale

Primăria Giroc va moderniza terenurile de fotbal din comună

Publicat

pe

Terenului de fotbal de la baza sportivă din Chișoda va fi modernizat după ce Primăria Giroc a demarat un proiect amplu privind îmbunătățirea condițiilor pentru practicarea sportului în comună, în special pentru tinerii sportivi.

Proiectul prevede o serie de intervenții esențiale pentru readucerea terenului la standarde optime:

Nivelarea completă a terenului, pentru o suprafață perfect plană, adaptată jocurilor oficiale și antrenamentelor;

Însămânțarea cu gazon de calitate, rezistent și adaptat condițiilor climatice locale;

Instalarea unui sistem modern de irigație, alimentat de un puț forat special, dedicat exclusiv întreținerii gazonului;

Amenajarea a două terenuri de antrenament – unul de dimensiuni mari, pentru echipele de juniori și seniori, și unul mai mic, destinat sesiunilor de pregătire ale celor mai mici sportivi.

Următorul obiectiv este reamenajarea bazei sportive din Giroc, unde vor fi aplicate soluții similare pentru asigurarea unor condiții de antrenament și competiție la cele mai bune standarde.

„Ne dorim ca toți copiii din comună să aibă acces gratuit la sport, în condiții cât mai bune, prin Clubul Sportiv Giroc-Chișoda. Sportul înseamnă sănătate, disciplină și dezvoltare armonioasă, iar investițiile în infrastructura sportivă sunt esențiale pentru viitorul generațiilor tinere”, au transmis reprezentanții administrației locale.

Foto: Facebook/Primăria Giroc

Citeste mai mult

Administrație

BUGETARE PARTICIPATIVĂ 2025. Cum puteți să obțineți bani pentru dezvoltarea orașului

Publicat

pe

În premieră, programul de bugetare participativă al Primăriei Municipiului Timișoara ajunge în școli.

Liceenii vor propune și vor decide prin vot cum vor fi folosiți 50.000 de lei, sumă pusă la dispoziție de municipalitate pentru fiecare liceu înscris în campanie.

Potrivit propunerii de regulament, elevii vor putea veni cu o multitudine de proiecte, de la dotări pentru laboratoare la competiții sportive, amenajarea unor grădini interioare, ateliere de dezvoltare personală și sprijin în carieră, până la spații adaptate pentru persoane cu dizabilități sau cu tulburări de procesare senzorială.

„Este o ediție pilot, dar cu o miză mare: să le dăm elevilor puterea reală de a decide. Bugetarea participativă în școli nu e doar despre alocarea unor sume de bani, ci despre învățare practică, implicare civică și formarea unor viitori cetățeni activi. În toate întâlnirile și discuțiile cu elevii, simt această sete de implicare, în școala lor, în cartierul lor, în oraș. Sunt încrezător că Timișoara va deveni un model pentru alte orașe. De-abia aștept să citesc propunerile tinerilor timișoreni”, a declarat primarul Dominic Fritz.

Bugetarea participativă 2025 se va desfășura în liceele în care conducerea școlii își asumă angajamentul de a se implica în campanie și în implementarea proiectelor câștigătoare. O altă condiție se referă la numărul proiectelor generate de fiecare școală înscrisă, respectiv cel puțin trei proiecte.

Propunerea pentru demararea programului este luna septembrie, cu etapele pentru înscrierea unităților de învățământ, formarea profesorilor facilitatori, campania de informare asupra bugetului participativ și colectarea propunerilor. Următoarea etapă este programată în octombrie și constă în evaluarea eligibilității proiectelor propuse de elevi. În luna noiembrie este propusă ultima etapă, respectiv votul și publicarea listei proiectelor câștigătoare. Elevii vor avea la dispoziție platforma dedicată – https://decidem.primariatm.ro/bp – și vor fi sprijiniți de reprezentanții municipalității și ai școlii.

Regulamentul campaniei de bugetare participativă va fi dezbătut public în data 17 iunie, ora 16:00, la sediul Primăriei Timișoara și se găsește la adresa: https://www.primariatm.ro/proiecte-hcl/

Persoanele care doresc să participe la dezbatere se pot înscrie on-line la adresele consultare@primariatm.ro și primariatm@primariatm.ro sau fizic la Camera 12, până la data de 16 iunie, ora 12:00, precizând: nume, prenume, calitatea în care participă (în cazul în care reprezintă o organizație sau altă persoană), dacă doresc sau nu să ia cuvântul, precum și propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare pe care urmează să le pună în discuție.

Primăria Timișoara dorește prin acest demers să crească spiritul civic în rândul elevilor, să le dezvolte abilitățile de leadership, comunicare, planificare și bugetare, precum și să le ofere o înțelegere mai bună a rolului administrației locale în comunitate.

Ediția specială vine și în contextul „Anului Național al Copilului”, dar și al Anului European al Educației pentru Cetățenie Digitală.

Citeste mai mult

Administrație

Punct de trecere a frontierei temporar, pentru biciclete și ambarcațiuni, la Uivar

Publicat

pe

Un punct de trecere a frontierei temporar va fi deschis în zona localității Uivar din județul Timiș, la inițiativa Consiliului Județean Timiș, în colaborare cu autoritățile din România și Serbia.

Punctul de frontieră va funcționa pe pista de biciclete de-a lungul canalului Bega, precum și pe apă, între Timișoara și Zrenjanin, și are scopul de a facilita mobilitatea transfrontalieră și de a atrage turiști cu ocazia mai multor evenimente culturale.

Programul de funcționare este următorul:

14–15 iunie, între orele 08:00–20:00

28–29 iunie, între orele 08:00–02:00

Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara va asigura măsurile necesare pentru ca formalitățile de trecere să se desfășoare în condiții de siguranță și eficiență.

Autoritățile reamintesc că traversarea frontierei este permisă doar cu un document de călătorie valabil – carte de identitate sau pașaport.

În cazul minorilor, este necesară respectarea tuturor prevederilor legale privind ieșirea din țară.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite