În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timişoara îşi suspendă programul cu publicul între 25 decembrie 2017 şi 8 ianuarie 2018.
Ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 22 decembrie 2017, programul urmând să fie reluat în 8 ianuarie 2018. În acest interval se vor desfăşura activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.). Astfel, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 22.12.2017, iar prima zi lucrătoare 8.01.2018, cu unele excepţii:
La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Timişoara în perioada 22 decembrie 2017-5 ianuarie 2018 se menţine programul normal de lucru cu publicul, iar Serviciul de Stare Civilă va avea următorul program de lucru cu publicul:
Biroul înregistrări naşteri- în zilele 22 decembrie 2017, 27 -29 decembrie 2017, 3 – 5 ianuarie 2018, se lucrează între orele 8:30-12. Biroul înregistrări căsătorii -în 22, 27-29 decembrie 2017 nu se lucrează cu publicul, în 3 şi 4 ianuarie 2018 se lucrează între orele 8:30-12, în 5 ianuarie 2018 nu se lucrează. Biroul înregistrări decese –nu se lucrează în 25 decembrie 2017 şi 1 ianuarie 2018, se lucrează în: 22 decembrie 2017, între orele 8:30-12; în 23, 24 şi 26 decembrie 2017, între orele 10-12; în 27 şi 28 decembrie 2017, între 8:30-16, în 29 decembrie 2017, între 8:30-12; în 30 şi 31 decembrie 2017, între orele 10-12; în 2 ianuarie 2018, între orele 10-12; în 3 şi 4 ianuarie 2018, între orele 8:30-16; în 5 ianuarie 2018, între orele 8:30-12. La Biroul eliberări certificate la cerere, Biroul transcrieri certificate de naştere / căsătorie / deces, Biroul schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate nu se lucrează în 22, 27, 30-31 decembrie 2017,1- 3 ianuarie 2018; se lucrează în 28- 29 decembrie 2017, 4-5 ianuarie 2018, între orele 8:30 – 12.
Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara -ultima zi de program cu publicul va fi 22.12.2017, programul fiind reluat în 15.01.2018, cu următoarele excepţii:
Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale va fi reluată din 15.01.2018;
Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în 22.12.2017, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din 15.01.2018.
În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 22.12.2017. Având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2017 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2017.
Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul garaje, cimitire, coşerit şi spaţii utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 22.12.2017 până în 8.01.2018. Excepţie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci va fi: 25 şi 26.12.2017 -închis, 27 şi 28.12.2017-deschis între orele 9 -12, 29.12.2017- închis, 1 şi 2.01.2018-închis, din 3.01.2018 până în 5.01.2018, deschis între orele 9 -12. Programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit se va face telefonic la numărul 0256-433211 în intervalul orar 8,30-16.
Centrul de Informare Turistică-programul de lucru între 18.12.2017 – 15.01.2018 va fi: luni-vineri, între orele 10 -18; sâmbătă, între orele 10 -14; duminică-închis. În 25-26.12. 2017 şi 1-2.01.2018 va fi închis.
Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara-la Cantina Socială din cadrul Complexului de servicii „Sf. Francisc” în 22 – 25 decembrie 2017 -liber, în 26 – 29 decembrie 2017 -program normal, 1 ianuarie 2018 -liber, 2 ianuarie 2018 -program normal. Celelalte servicii vor avea program obişnuit de lucru, cu excepţia sărbătorilor legale.
Reamintim timişorenilor că pe site-ul Primăriei Municipiului Timişoara (http://www.primariatm.ro/) există posibilitatea trimiterii de formulare on-line.