Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

CRM nu este un software ci o strategie de business cu multe avantaje

Publicat

pe

CRM este asociat cel mai des cu un produs software, abordarea corecta aceea de a privi CRM ca o strategie de business centrata pe nevoile clientului, pe comunicarea permanenta cu acesta si pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii pentru a oferi clientilor sai cea mai buna experienta posibila.

CRM este o solutie de corelare a activitatilor interne in cadrul companiei ce are ca scop optimizarea rezultatelor  precum:

  • cresterea vanzarilor,
  • reducerea costurilor operationale,
  • fluidizarea activitatii de service etc.,

In acelasi timp, CRM ne ofera o imagine clara a activitatii si a previziunilor prin rapoarte detaliate pentru orice activitate din cadrul companiei sau imbunatatirea comunicarii externe, adica urmarirea rezultatelor campaniilor de marketing si PR.

Implementarea unui CRM ne permite sa adunam intr-un singur loc toate informatiile despre clienti, vanzari, marketing, suport tehnic si in acelasi timp sa ai o privire de ansamblu asupra intregii afaceri.

Cu ajutorul sistemului CRM gestionezi relatiile cu clientii atat inainte, cat si in timpul si dupa realizarea vanzarii. Acesta poate fi integrat cu sistemul ERP, precum WinMENTOR si astfel, ne ofera vizibilitate crescuta asupra tuturor interactiunilor cu clientii si prospectii.

Avantajele unui CRM:

  • Identificarea mult mai rapid a nevoile clientilor, avand la dispozitie un istoric complet al activitatilor realizate, al comenzilor plasate si al produselor pe care le prefera
  • Posibilitatea de urmarirea permanenta a vanzarilor si interventia in procesul de vanzare pentru a corecta si ajusta activitatile care nu dau rezultatele asteptate
  • Acces la indicatori care tin de ciclul de vanzare, rata de conversie pe clientii potentiali sau targetele stabilite, obtinand astfel o perspectiva asupra tuturor factorilor care contribuie la sau impiedica atingerea obiectivelor de vanzare
  • Gestionarea mai eficient a oportunitatilor, acest lucru ajutandu-ne sa stim in orice moment detalii despre stadiul in care se afla, valorile pe care le au si prospectii carora le apartin
  • Posibilitatea de punere in aplicare a unor campanii de marketing rapide sau complexe, campanii de marketing integrat, care pot fi gestionate inca din faza de planificare pana cand sunt lansate, avand posibilitatea masurarii rezultatelor pe care le-au adus.
  • Reducerea numarului de incidente si timpul mediu de raspuns la solicitarile clientilor, ceea ce ne permite sa le oferim clientilor servicii la o calitate superioara


Presiunea constantă impusă de către clienți, concurență, piață face aproape imposibila funcționarea unei afaceri fără implementarea unui sistem CRM. În zile acestea se vorbește foarte mult despre digitalizarea afacerii, despre ce înseamnă o afacera moderna, puteți să începeți calătoria numită digitalizare prin implementrea unei soluții CRM urmată de implementarea unui sistem ERP. Pentru a accesa mai multe resurse privind acest domeniu sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite