Ne găsiți și pe:

Business

CRM nu este un software ci o strategie de business cu multe avantaje

Publicat

pe

CRM este asociat cel mai des cu un produs software, abordarea corecta aceea de a privi CRM ca o strategie de business centrata pe nevoile clientului, pe comunicarea permanenta cu acesta si pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii pentru a oferi clientilor sai cea mai buna experienta posibila.

CRM este o solutie de corelare a activitatilor interne in cadrul companiei ce are ca scop optimizarea rezultatelor  precum:

  • cresterea vanzarilor,
  • reducerea costurilor operationale,
  • fluidizarea activitatii de service etc.,

In acelasi timp, CRM ne ofera o imagine clara a activitatii si a previziunilor prin rapoarte detaliate pentru orice activitate din cadrul companiei sau imbunatatirea comunicarii externe, adica urmarirea rezultatelor campaniilor de marketing si PR.

Implementarea unui CRM ne permite sa adunam intr-un singur loc toate informatiile despre clienti, vanzari, marketing, suport tehnic si in acelasi timp sa ai o privire de ansamblu asupra intregii afaceri.

Cu ajutorul sistemului CRM gestionezi relatiile cu clientii atat inainte, cat si in timpul si dupa realizarea vanzarii. Acesta poate fi integrat cu sistemul ERP, precum WinMENTOR si astfel, ne ofera vizibilitate crescuta asupra tuturor interactiunilor cu clientii si prospectii.

Avantajele unui CRM:

  • Identificarea mult mai rapid a nevoile clientilor, avand la dispozitie un istoric complet al activitatilor realizate, al comenzilor plasate si al produselor pe care le prefera
  • Posibilitatea de urmarirea permanenta a vanzarilor si interventia in procesul de vanzare pentru a corecta si ajusta activitatile care nu dau rezultatele asteptate
  • Acces la indicatori care tin de ciclul de vanzare, rata de conversie pe clientii potentiali sau targetele stabilite, obtinand astfel o perspectiva asupra tuturor factorilor care contribuie la sau impiedica atingerea obiectivelor de vanzare
  • Gestionarea mai eficient a oportunitatilor, acest lucru ajutandu-ne sa stim in orice moment detalii despre stadiul in care se afla, valorile pe care le au si prospectii carora le apartin
  • Posibilitatea de punere in aplicare a unor campanii de marketing rapide sau complexe, campanii de marketing integrat, care pot fi gestionate inca din faza de planificare pana cand sunt lansate, avand posibilitatea masurarii rezultatelor pe care le-au adus.
  • Reducerea numarului de incidente si timpul mediu de raspuns la solicitarile clientilor, ceea ce ne permite sa le oferim clientilor servicii la o calitate superioara


Presiunea constantă impusă de către clienți, concurență, piață face aproape imposibila funcționarea unei afaceri fără implementarea unui sistem CRM. În zile acestea se vorbește foarte mult despre digitalizarea afacerii, despre ce înseamnă o afacera moderna, puteți să începeți calătoria numită digitalizare prin implementrea unei soluții CRM urmată de implementarea unui sistem ERP. Pentru a accesa mai multe resurse privind acest domeniu sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro

Afaceri de succes in Timisoara

Vrei sa ai o afacere extinsa? Vrei sa iti extinzi canalele de vanzare? Atunci ai nevoie de un magazin online!

Publicat

pe

Desi cu un inceput destul de timid la noi in tara, este foarte clar si evident faptul ca vanzarea online reprezinta una din cele mai mari oportunitati comerciale ale momentului, iar platformele de comert electronic au cunoscut in ultima perioada un succes in continua crestere.

Daca aveti o companie de distribuție, producție, de retail sau Horeca, un magazin online este una din deciziile cele mai importante pe care ar trebui sa o analizati!

Care sunt avantajele unui magazin online?

Cu un magazin online esti mereu disponibil pe piata si esti accesat 24/24 de ore, de oriunde de pe glob. Doar de tine depinde sa iti limitezi daca vrei, piata sau accesibilitatea., in acest context, doar de tine ca antreprenor depinde sa iti setezi compania online fiind internă sau internationala.

Un magazin online iti ofera urmatoarele avantaje:

  • Este disponibil 24/24 si poate fi accesat de oriunde de pe glob si de oricine are conexiune la internet
  • Nu este limitat de programul de lucru sau de numarul de angajati
  • Iti pune la dispozitie noi metode de marketing si promovare: bannere, reviste, promotii, newslettere etc.
  • Iti ofera acces la noi categorii de clienti
  • Iti gestionezi mai usor resursele financiare si stocurile

Care sunt avantajele unui magazin online, daca facem referire la gestionarea resurselor financiare?

  • Costurile de administrare ale unui magazin online sunt categoric mult mai mici in comparatie cu un magazin fizic. Intretinerea unui magazin online este mai ieftina decat a unuia fizic, deoarece nu avem chirie, decat o taxa de domeniu si stocare, in spatiul virtual
  • Salariile angajatilor sunt practic inexistente, deoarece pentru un magazin online, nu ai nevoie decat de foarte putin angajati sau in unele cazuri, chiar antreprenorul poate face aceasta munca, astfel, cheltuielile cu personalul vor fi semnificativ reduse
  • Prin platile online integrate in pagina magazinului, se imbunatateste cash-flow-ul, deoarece in acest fel, clientul poate plati pe loc achizitia
  • Promovarea afacerii prin atragerea si fidelizarea clientilor in mediul online sunt mai usor de realizat si de controlat, iar costurile sunt mult mai reduse decat daca am apela la promovarea prin ziare, radio sau spoturi publicitare
  • Reclamele se pot face gratuit prin canalele de youtube, instagram, facebook, etc

De ce sa alegi magazinul online de la Scribsoftware?

  • Este flexibil si ofera modalitati variate de promovare
  • Platforma de comert online de la Scribsoftware este usor de gestionat si promovat
  • Este customizabil
  • Daca detii mai multe magazine online, ai posibilitatea sa le controlezi in cadrul aceleiasi platforme
  • Alegi instrumentele de marketing care ti se potrivesc: sisteme de cupoane, preturi promotionale, discounturi cantitative sau calitative, pagini speciale pentru produsele noi, etc
  • Este usor de utilizat de catre clienti
  • Contine filtre de cautare
  • Posibilitatea de a efectua comenzi in doar doi pasi: comanda si alege metoda de plata
  • Vizualizarea cosului de produse si calculul exact al tuturor taxelor

Integrarea unui magazin online cu un sistem EPR ajută la automatizarea unor porcese ce țin de urmărirea comenzilor de clienți, factura, livrare si încasare. Utilizând o integrarea a magazinului online cu WinMENTOR, se pot afișa online informații despre disponibilitatea stocurilor, situația facturi emise, statusul comenzilor precedente, soldul existent, etc.

Pentru a accesa mai multe resurse privind acest domeniu sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro

Citeste mai mult

Fonduri europene

Bani europeni pentru microintreprinderi. Pentru ce activități se pot obține finanțări

Publicat

pe

Microîntreprinderile din Regiunea Vest beneficiază de noi oportunități de finanțare prin Regio – Programul Operațional Regional (Regio-POR) 2014-2020.

Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Vest, în calitate de Organism Intermediar pentru POR 2014-2020, vă informează că, astăzi, 6 mai 2019, Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice – Autoritatea de Management pentru POR (AMPOR) a lansat Apelul 2 de proiecte (POR/604/2/1) pentru Prioritatea de Investiții 2.1.A – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri – Microîntreprinderi din cadrul Axei prioritare 2 – Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii.

Prin Prioritatea de Investiții 2.1.A – Microîntreprinderi vor fi finanțate proiecte care vizează  activități de construire, modernizare, extindere a spațiilor de producție/ prestare servicii ale microîntreprinderilor, precum și dotarea acestora cu active corporale și necorporale, inclusiv instrumente de comercializare on-line.  Locul de implementare al proiectului trebuie să fie situat în mediul urban.

Regiunea Vest are la dispoziție o alocare financiară de 10,77 milioane euro în cadrul acestui apel de proiecte.

Apelul de proiecte este de tip competitiv. Cererile de finanțare se vor putea depune exclusiv prin aplicația electronică MySMIS, disponibilă la adresa web http://www.fonduri-ue.ro/mysmis, începând cu data de 08.07.2019, ora 12.00. Termenul limită de depunere a cererilor este data de 08.11.2019, ora 12.00.

Perioada de depunere a proiectelor poate fi redusă în cazul în care bugetul apelului este consumat mai devreme.

Valoarea eligibilă a proiectului trebuie să fie de minimum 25.000 de euro, echivalent în lei la cursul de schimb InforEuro, valabil la data lansării apelului de proiecte (luna mai 2019).

Cuantumul finanțării nerambursabile solicitate nu poate depăși plafonul de minimis, de 200.000 de euro, echivalentul în lei, la cursul de schimb InforEuro valabil la data acordării ajutorului (în baza Ordinului Ministrului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice nr. 760/ 25.05.2016 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis pentru sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020).

Contribuția solicitantului la finanțarea investiției trebuie să fie de minimum 10% din valoarea eligibilă a investiției. Valoarea eligibilă reprezintă suma cheltuielilor eligibile incluse în proiect.

Versiunea finală a ghidului solicitantului – condițiile specifice de accesare a fondurilor pentru această prioritate de investiții poate fi consultată pe site-ul ADR Vest (http://www.adrvest.ro/), la secțiunea  POR 2014-2020/ Ghiduri de finanțare (http://adrvest.ro/microintreprinderi-2/) și pe site-ul programului – http://www.inforegio.ro/ro/axa-prioritara-2/apeluri-lansate/731-ghid-specific-2-1-a-microintreprinderi-apel-2019.

Citeste mai mult

Fonduri europene

Credite avantajoase pentru tinerii agricultori. Când puteți aplica

Publicat

pe

Comisia Europeană şi Banca Europeană de Investiţii (BEI) au lansat un pachet de creditare în valoare de un miliard de euro, care vizează creşterea accesului la finanţare al fermierilor din UE, în special al celor tineri, informează Comisia Europeană.

Acest program, finanţat în totalitate de BEI, ar urma să fie completat de băncile participante în cadrul fiecărui stat membru, ceea ce ar putea majora suma totală disponibilă la 2 miliarde de euro. Potrivit legislaţiei europene, un „tânăr agricultor” are mai puţin de 40 de ani.

Această categorie reprezenta 11% din totalul celor 10,3 milioane de agricultori în 2016, potrivit cifrelor Eurostat, în timp ce 32% aveau peste 65 de ani. Iniţiativa comună va viza împrumuturi pe termen de 15 ani, la dobânzi „inferioare celor de pe piaţă”, se precizează într-un comunicat de presă.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite