Ne găsiți și pe:

Business

Cum ne poate salva un soft de contabilitate și care este rolul lui

Publicat

pe

In cadrul oricarei companii, structura financiar-contabila este foarte importanta, indiferent de volumul sau dimensiunea societatii. Contabilitatea trebuie sa fie organizata pe compartimente specifice, cum ar fi director economic, contabil sef, contabil, sa imputerniceasca pe cineva sa indeplineasca functia sau sa incheie contracte cu firme de contabilitate abilitate.

Indiferent insa daca vorbim despre faptul ca societatea decide ca departamentul contabil sa fie intern, iar contablul sa fie angajat sau ca va alege sa externalizeze aceste servicii, managerul societatii trebuie sa inteleaga importanta evidentei contabile. Daca in trecut, aceasta era tinuta pe facturi sau alte acte contabile, care inseamna papetarie si greutatea inregistrarii datelor, sa nu mai vorbim de posibile eroari umane si greseli care pot acumula amenzi, companiile actuale, aleg softul contabil.

Softul contabil WinMENTOR este un program integral sau modular, in care sunt introduse datele care tin de departamentul contabil, eliminand astfel erorile si automatizand astfel munca contabilului. Pe langa acest aspect, softul este de mare importanta si managerului, care are toate datele arhivate, se poate folosi de ele in orice moment, deoarece ele sunt adaptate la zi, ora, minut si pot fi accesate cu usurinta pe baza de parola si user.

 Cum ne poate salva un soft de contabilitate si care este rolul lui?

Un soft de contabilitate performant, poate  sa participe activ la cresterea profitabilitatii si fiabilitatii companiei, pe langa asta, existand numeroase avantaje atat pentru antreprenor, cat si pentru departamentul contabil:

  • contabilitatea se poate tine mult mai usor si mai repede, castigand timp;
  • se pot efectua automatizari a unor operatiuni recurente;
  • inregistrarile contabile vor putea fi tinute la zi, conform cu legislatia in vigoare;
  • contabilul tau iti va putea oferi numeroase rapoarte si situatii la zi despre afacerea ta;
  • avand la dispozitie numeroase informatii, vei putea face previziuni si vei putea lua masuri atunci cand ceva nu merge asa cum ti-ai dori;
  • informatiile introduse intr-un soft de contabilitate vor fi in siguranta;
  • calculele efectuate cu un soft de contabilitate vor fi corecte, riscul aparitiei unor calcule eronate fiind foarte mic etc.

Pe langa aceste aspecte, un soft contabil poate fi parte integrata a unui sistem ERP, gen WinMENTOR ENTERPRISE, lucru care i-ar spori si mai mult fiabilitatea, deoarece modulul Contabilitate  este creat in vederea automatizarii operatiunilor contabile generale, oferind flexibilitate si utilitate atat societatilor comerciale mici si medii cat si a celor mari cu activitate complexa (cu multe filiale si puncte de lucru, diverse valute).

Modulul asigura inregistrarea tuturor documentelor primare cat si obtinerea tuturor situatiilor financiare contabile aferente exercitiilor financiare, la standardele europene. Contabilitatea operatiunilor in valuta respecta toate cerintele uzuale, inclusiv generarea automata a diferentelor de curs. De asemenea, toate notele contabile sunt generate la nivel de punct de lucru, astfel incat este posibila emiterea balantei contabile la nivel de punct de lucru, daca este cazul.

Daca acest articol v-am convins si doriti sa aflati mai multe informatii cu privire la sistemul ERP sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro.

Fonduri europene

Webminar pentru microintreprinderi. Cum puteți accesa fonduri europene

Publicat

pe

După turul organizat la nivel regional pentru lansarea apelului 2 de proiecte aferent Axei prioritare 2, Prioritatea de Investiții 2.1.A – Microîntreprinderi din cadrul Regio – Programul Operațional Regional (Regio-POR) 2014-2020, Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Vest  va organiza joi, 20 iunie 2019, un seminar de informare online pe tema finanțărilor nerambursabile disponibile pentru microîntreprinderi.

Oricine este interesat să depună proiecte și să acceadă la finanțări în cadrul acestui nou apel de proiecte poate participa la webinar.

În cadrul acestui seminar online, reprezentanții ADR Vest vor detalia prevederile Ghidului Solicitantului – condițiile specifice de accesare a fondurilor, și anume criteriile de eligibilitate și selecție a proiectelor, categoriile de cheltuieli eligibile și criteriile de evaluare tehnică și financiară, vor prezenta aspecte practice în completarea cererilor de finanțare și a anexelor aferente, dar și probleme și greșeli întâlnite în elaborarea și transmiterea proiectelor, spețe întâmpinate anterior în procesul de evaluare și selecție.

Seminarul online este programat în data de 20 iunie, cu începere de la ora 11:00. Participarea este gratuită, dar este necesară o înregistrare.

Înscrierile se fac accesând Înregistare webinar ADR Vest – 2.1.A Microîntreprinderi (https://register.gotowebinar.com/register/6413130666997885453).

După înscriere veți primi un mesaj de confirmare ce va conține link-ul de conectare la webinar, precum și condițiile tehnice necesare pentru acces.

Totodată, cei interesați să depună proiecte în cadrul Regio-POR 2014-2020 se pot adresa, pentru informații suplimentare, biroului de Helpdesk al ADR Vest – tel/ fax – 0256/ 491.981, 0256/ 491.923, e-mail: helpdesk@adrvest.ro.

***

Apelul de proiecte pentru Prioritatea de Investiții 2.1.A – Microîntreprinderi este de tip competitiv. Cererile de finanțare se vor depune exclusiv prin aplicația electronică MySMIS (http://wvw.fonduri-ue.ro/mysmis), în intervalul 8 iulie, ora 12:00 – 8 noiembrie 2019, ora 12:00.

În cadrul PI 2.1.A vor putea solicita finanțare societățile și societățile cooperative care:

  • se încadrează în categoria microîntreprinderilor, pentru construirea, modernizarea și extinderea spațiilor de producție sau prestare a serviciilor, dotarea cu active corporale, necorporale, inclusiv instrumente de comercializare on-line, pentru investiții localizate în mediul urban;
  • au desfășurat activitate pe o perioadă corespunzătoare cel puțin unui an fiscal integral, nu au avut activitatea suspendată temporar oricând în anul curent depunerii cererii de finanțare și în anul fiscal anterior și au înregistrat profit din exploatare (>0 lei) în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare;
  • au înregistrat un număr mediu de salariați de cel puțin 1 în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare sau au cel puțin un salariat cu normă întreagă pe perioadă nedeterminată, la data depunerii cererii de finanțare.

Valoarea minimă eligibilă a unui proiect este 25.000 de euro, iar valoarea maximă a ajutorului în regim de minimis ce poate fi acordat unei întreprinderi unice din fonduri publice este de 200.000 euro. Finanțarea nerambursabilă solicitată poate reprezenta cel mult 90% din valoarea eligibilă a proiectului.

Regiunea Vest dispune de o alocare financiară de 10,77 milioane euro în cadrul apelului 2 de proiecte pentru Prioritatea de Investiții 2.1.A – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri – Microîntreprinderi.

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

Vrei sa ai o afacere extinsa? Vrei sa iti extinzi canalele de vanzare? Atunci ai nevoie de un magazin online!

Publicat

pe

Desi cu un inceput destul de timid la noi in tara, este foarte clar si evident faptul ca vanzarea online reprezinta una din cele mai mari oportunitati comerciale ale momentului, iar platformele de comert electronic au cunoscut in ultima perioada un succes in continua crestere.

Daca aveti o companie de distribuție, producție, de retail sau Horeca, un magazin online este una din deciziile cele mai importante pe care ar trebui sa o analizati!

Care sunt avantajele unui magazin online?

Cu un magazin online esti mereu disponibil pe piata si esti accesat 24/24 de ore, de oriunde de pe glob. Doar de tine depinde sa iti limitezi daca vrei, piata sau accesibilitatea., in acest context, doar de tine ca antreprenor depinde sa iti setezi compania online fiind internă sau internationala.

Un magazin online iti ofera urmatoarele avantaje:

  • Este disponibil 24/24 si poate fi accesat de oriunde de pe glob si de oricine are conexiune la internet
  • Nu este limitat de programul de lucru sau de numarul de angajati
  • Iti pune la dispozitie noi metode de marketing si promovare: bannere, reviste, promotii, newslettere etc.
  • Iti ofera acces la noi categorii de clienti
  • Iti gestionezi mai usor resursele financiare si stocurile

Care sunt avantajele unui magazin online, daca facem referire la gestionarea resurselor financiare?

  • Costurile de administrare ale unui magazin online sunt categoric mult mai mici in comparatie cu un magazin fizic. Intretinerea unui magazin online este mai ieftina decat a unuia fizic, deoarece nu avem chirie, decat o taxa de domeniu si stocare, in spatiul virtual
  • Salariile angajatilor sunt practic inexistente, deoarece pentru un magazin online, nu ai nevoie decat de foarte putin angajati sau in unele cazuri, chiar antreprenorul poate face aceasta munca, astfel, cheltuielile cu personalul vor fi semnificativ reduse
  • Prin platile online integrate in pagina magazinului, se imbunatateste cash-flow-ul, deoarece in acest fel, clientul poate plati pe loc achizitia
  • Promovarea afacerii prin atragerea si fidelizarea clientilor in mediul online sunt mai usor de realizat si de controlat, iar costurile sunt mult mai reduse decat daca am apela la promovarea prin ziare, radio sau spoturi publicitare
  • Reclamele se pot face gratuit prin canalele de youtube, instagram, facebook, etc

De ce sa alegi magazinul online de la Scribsoftware?

  • Este flexibil si ofera modalitati variate de promovare
  • Platforma de comert online de la Scribsoftware este usor de gestionat si promovat
  • Este customizabil
  • Daca detii mai multe magazine online, ai posibilitatea sa le controlezi in cadrul aceleiasi platforme
  • Alegi instrumentele de marketing care ti se potrivesc: sisteme de cupoane, preturi promotionale, discounturi cantitative sau calitative, pagini speciale pentru produsele noi, etc
  • Este usor de utilizat de catre clienti
  • Contine filtre de cautare
  • Posibilitatea de a efectua comenzi in doar doi pasi: comanda si alege metoda de plata
  • Vizualizarea cosului de produse si calculul exact al tuturor taxelor

Integrarea unui magazin online cu un sistem EPR ajută la automatizarea unor porcese ce țin de urmărirea comenzilor de clienți, factura, livrare si încasare. Utilizând o integrarea a magazinului online cu WinMENTOR, se pot afișa online informații despre disponibilitatea stocurilor, situația facturi emise, statusul comenzilor precedente, soldul existent, etc.

Pentru a accesa mai multe resurse privind acest domeniu sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro

Citeste mai mult

Business

CRM nu este un software ci o strategie de business cu multe avantaje

Publicat

pe

CRM este asociat cel mai des cu un produs software, abordarea corecta aceea de a privi CRM ca o strategie de business centrata pe nevoile clientului, pe comunicarea permanenta cu acesta si pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii pentru a oferi clientilor sai cea mai buna experienta posibila.

CRM este o solutie de corelare a activitatilor interne in cadrul companiei ce are ca scop optimizarea rezultatelor  precum:

  • cresterea vanzarilor,
  • reducerea costurilor operationale,
  • fluidizarea activitatii de service etc.,

In acelasi timp, CRM ne ofera o imagine clara a activitatii si a previziunilor prin rapoarte detaliate pentru orice activitate din cadrul companiei sau imbunatatirea comunicarii externe, adica urmarirea rezultatelor campaniilor de marketing si PR.

Implementarea unui CRM ne permite sa adunam intr-un singur loc toate informatiile despre clienti, vanzari, marketing, suport tehnic si in acelasi timp sa ai o privire de ansamblu asupra intregii afaceri.

Cu ajutorul sistemului CRM gestionezi relatiile cu clientii atat inainte, cat si in timpul si dupa realizarea vanzarii. Acesta poate fi integrat cu sistemul ERP, precum WinMENTOR si astfel, ne ofera vizibilitate crescuta asupra tuturor interactiunilor cu clientii si prospectii.

Avantajele unui CRM:

  • Identificarea mult mai rapid a nevoile clientilor, avand la dispozitie un istoric complet al activitatilor realizate, al comenzilor plasate si al produselor pe care le prefera
  • Posibilitatea de urmarirea permanenta a vanzarilor si interventia in procesul de vanzare pentru a corecta si ajusta activitatile care nu dau rezultatele asteptate
  • Acces la indicatori care tin de ciclul de vanzare, rata de conversie pe clientii potentiali sau targetele stabilite, obtinand astfel o perspectiva asupra tuturor factorilor care contribuie la sau impiedica atingerea obiectivelor de vanzare
  • Gestionarea mai eficient a oportunitatilor, acest lucru ajutandu-ne sa stim in orice moment detalii despre stadiul in care se afla, valorile pe care le au si prospectii carora le apartin
  • Posibilitatea de punere in aplicare a unor campanii de marketing rapide sau complexe, campanii de marketing integrat, care pot fi gestionate inca din faza de planificare pana cand sunt lansate, avand posibilitatea masurarii rezultatelor pe care le-au adus.
  • Reducerea numarului de incidente si timpul mediu de raspuns la solicitarile clientilor, ceea ce ne permite sa le oferim clientilor servicii la o calitate superioara


Presiunea constantă impusă de către clienți, concurență, piață face aproape imposibila funcționarea unei afaceri fără implementarea unui sistem CRM. În zile acestea se vorbește foarte mult despre digitalizarea afacerii, despre ce înseamnă o afacera moderna, puteți să începeți calătoria numită digitalizare prin implementrea unei soluții CRM urmată de implementarea unui sistem ERP. Pentru a accesa mai multe resurse privind acest domeniu sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite