Ne găsiți și pe:

Business

Cum ne poate salva un soft de contabilitate și care este rolul lui

Publicat

pe

In cadrul oricarei companii, structura financiar-contabila este foarte importanta, indiferent de volumul sau dimensiunea societatii. Contabilitatea trebuie sa fie organizata pe compartimente specifice, cum ar fi director economic, contabil sef, contabil, sa imputerniceasca pe cineva sa indeplineasca functia sau sa incheie contracte cu firme de contabilitate abilitate.

Indiferent insa daca vorbim despre faptul ca societatea decide ca departamentul contabil sa fie intern, iar contablul sa fie angajat sau ca va alege sa externalizeze aceste servicii, managerul societatii trebuie sa inteleaga importanta evidentei contabile. Daca in trecut, aceasta era tinuta pe facturi sau alte acte contabile, care inseamna papetarie si greutatea inregistrarii datelor, sa nu mai vorbim de posibile eroari umane si greseli care pot acumula amenzi, companiile actuale, aleg softul contabil.

Softul contabil WinMENTOR este un program integral sau modular, in care sunt introduse datele care tin de departamentul contabil, eliminand astfel erorile si automatizand astfel munca contabilului. Pe langa acest aspect, softul este de mare importanta si managerului, care are toate datele arhivate, se poate folosi de ele in orice moment, deoarece ele sunt adaptate la zi, ora, minut si pot fi accesate cu usurinta pe baza de parola si user.

 Cum ne poate salva un soft de contabilitate si care este rolul lui?

Un soft de contabilitate performant, poate  sa participe activ la cresterea profitabilitatii si fiabilitatii companiei, pe langa asta, existand numeroase avantaje atat pentru antreprenor, cat si pentru departamentul contabil:

  • contabilitatea se poate tine mult mai usor si mai repede, castigand timp;
  • se pot efectua automatizari a unor operatiuni recurente;
  • inregistrarile contabile vor putea fi tinute la zi, conform cu legislatia in vigoare;
  • contabilul tau iti va putea oferi numeroase rapoarte si situatii la zi despre afacerea ta;
  • avand la dispozitie numeroase informatii, vei putea face previziuni si vei putea lua masuri atunci cand ceva nu merge asa cum ti-ai dori;
  • informatiile introduse intr-un soft de contabilitate vor fi in siguranta;
  • calculele efectuate cu un soft de contabilitate vor fi corecte, riscul aparitiei unor calcule eronate fiind foarte mic etc.

Pe langa aceste aspecte, un soft contabil poate fi parte integrata a unui sistem ERP, gen WinMENTOR ENTERPRISE, lucru care i-ar spori si mai mult fiabilitatea, deoarece modulul Contabilitate  este creat in vederea automatizarii operatiunilor contabile generale, oferind flexibilitate si utilitate atat societatilor comerciale mici si medii cat si a celor mari cu activitate complexa (cu multe filiale si puncte de lucru, diverse valute).

Modulul asigura inregistrarea tuturor documentelor primare cat si obtinerea tuturor situatiilor financiare contabile aferente exercitiilor financiare, la standardele europene. Contabilitatea operatiunilor in valuta respecta toate cerintele uzuale, inclusiv generarea automata a diferentelor de curs. De asemenea, toate notele contabile sunt generate la nivel de punct de lucru, astfel incat este posibila emiterea balantei contabile la nivel de punct de lucru, daca este cazul.

Daca acest articol v-am convins si doriti sa aflati mai multe informatii cu privire la sistemul ERP sau chiar a discuta cu un consultant, vă invităm să accesați siteul nostru scribsoftware.ro.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fonduri europene

Fonduri europene pentru prelucrarea produselor pomicole. Cum puteți aplica

Publicat

pe

Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) a anunţat lansarea, în perioada 19 august 2019 – 31 ianuarie 2020, sesiunii de depunere a cererilor de finanţare pentru submăsura „Investiţii în procesarea/marketingul produselor din sectorul pomicol”, prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014- 2020, precum şi a sesiunii de depunere a proiectelor aferente componentelor din cadrul submăsurii „Pregătirea şi implementarea activităţilor de cooperare ale Grupurilor de Acţiune Locală” – PNDR 2014-2020, având alocate circa 40 milioane euro.

Astfel, în ceea ce priveşte ”Investiţii în procesarea/marketingul produselor din sectorul pomicol”, alocarea financiară pentru sesiunea continuă anuală de depunere proiecte este de 26,8 milioane euro.

Investiţiile sprijinite în cadrul acestei submăsuri sunt destinate întreprinderilor de prelucrare şi comercializare a fructelor şi marketingul produselor din fructe pentru: modernizarea şi crearea de unităţi de procesare; introducerea de noi tehnologii pentru dezvoltarea de noi produse şi procese tehnologice; creşterea valorii adăugate a produselor din sectorul pomicol; îmbunătăţirea controlului intern al calităţii; creşterea numărului de locuri de muncă.

Pragul minim de selecţie al proiectelor aferente este de 10 puncte.

”Solicitanţii eligibili pentru sprijinul acordat prin submăsura 4.2a sunt întreprinderile (microîntreprinderi, întreprinderi mici şi mijlocii, conform Legii 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii precum şi întreprinderi mari, cooperativele şi grupurile de producători care realizează investiţii corporale şi necorporale pentru procesarea şi marketingul produselor agricole”, precizează Ministerul Agriculturii.

Depunerea cererilor de finanţare pentru submăsura 4.2 a se va face on-line începând cu data de 19 august. Termenul limită de depunere pentru sesiunea de cereri de proiecte aferente submăsurii este de 31 ianuarie 2020.

De asemenea, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale a anunţat că în perioada 19 august 2019 – 31 ianuarie 2020 se vor desfăşura sesiuni de depunere a proiectelor aferente componentelor A şi B din cadrul submăsurii 19.3 – Pregătirea şi implementarea activităţilor de cooperare ale Grupurilor de Acţiune Locală – PNDR 2014-2020.

Componenta A presupune asistenţă tehnică pregătitoare pentru proiectele de cooperare ale GAL-urilor selectate, iar componenta B implică implementarea activităţilor de cooperare ale Grupurilor de Acţiune Locală.

Pentru această sesiune, alocarea disponibilă aferentă componentei A este de 3,224 milioane euro, iar pentru componenta B de 9,274 milioane euro.

Pentru a beneficia de sprijin privind asistenţa tehnică pregătitoare pentru proiectele de cooperare Grupurile de Acţiune Locală trebuie să demonstreze că au în vedere implementarea unui proiect concret de cooperare, ceea ce presupune identificarea obiectivelor şi a tipului de proiect.

În ceea ce priveşte componenta B, sprijinul poate fi acordat doar cu condiţia ca acţiunile de cooperare să contribuie la atingerea obiectivelor Strategiei de Dezvoltare Locală.

Altfel, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale a mai anunţat miercuri că producătorii/procesatorii de produse agroalimentare că pot solicita, online, eliberarea atestatului pentru produse tradiţionale în conformitate cu prevederile Ordinului comun nr. 724/2013 al ministrului Agriculturii, al ministrului Sănătăţii şi al preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, prin intermediul versiunii web a CPAC – Catalogul Produselor Alimentare Certificate.

Pe site-ul Ministerului Agriculturii a fost creat un buton la Secţiunea Industrie Alimentară care redirecţionează utilizatorul către platforma de depunere on-line.

Astfel, producătorii/procesatorii care doresc să fie atestaţi şi în acelaşi timp să fie listaţi în aplicaţia mobilă CPAC, vor avea la dispoziţie un instrument dezvoltat de către Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale.

Prin intermediul versiunii web CPAC, producătorii români pot transmite solicitări de atestare a unor noi produse înregistrate pe scheme de calitate naţionale, îşi vor putea vizualiza cererile transmise (împreună cu toate documentele anexate), pot transmite spre validare solicitările (împreună cu documentele anexate), iar angajaţii din cadrul Direcţiilor Agricole Judeţene (DAJ) pot vizualiza şi descărca toate documentele aferente solicitărilor primite.

Versiunea web CPAC va uşura atât solicitarea, cât şi obţinerea atestatului de produs tradiţional. Toate produsele care au primit atestate pe schema de calitate naţională, din partea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, vor putea fi vizualizate, în mod automat, şi în aplicaţia CPAC pentru dispozitive mobile.

Până în prezent, aplicaţia CPAC include 1.093 de produse.

Aplicaţia mobilă CPAC a fost lansată anul trecut, la începutul lunii noiembrie. Prin intermediul aplicaţiei, agenţia promovează şi sprijină consumul produselor atestate la nivel naţional (produse tradiţionale, montane, cu reţetă consacrată) şi la nivel european (produse cu denumire de origine protejată – DOP sau cu indicaţie geografică protejată – IGP).

Citeste mai mult

Business

Samsung Galaxy Watch Active 2, lansat oficial, are ramă tactilă și funcții noi

Publicat

pe

Smartwatch-ul Samsung Galaxy Watch Active 2 a fost lansat oficial. Ceasul inteligent Samsung a venit în două dimensiuni de 44 și 40 mm. Deși nu este complet diferit față de Galaxy Watch Active, Samsung a făcut câteva completări semnificative la noul smartwatch. Samsung spune că ultimul său smartwatch a fost conceput pentru a ajuta la echilibrarea stării de bine (wellness) și are o conectivitate mult mai bună.

Modelele de 44 și 40 mm dispun de un display de 1,4 inch și respectiv 1,2 inch 360 × 360 Super AMOLED. Ambele smartwatch-uri folosesc același procesor Exynos 9110 dual core, cu 768 MB RAM și 4 GB stocare. Modelele ce au conectivitate LTE au 1,5 GB RAM. Există o baterie de 340 mAh în interiorul modelului de 44 mm și una de 247 mAh în modelul de 40 mm. Galaxy Watch Active 2 se conectează la smartphone-uri și tablete prin Bluetooth 5.0. Ceasul inteligent are rezistență la apă IP68 (până la 50 de metri adâncime timp de 10 minute), împreună cu certificarea americană MIL-STD-810G pentru rezistență de grad militar.

Galaxy Watch Active a readus inelul rotativ pentru navigare cu Watch Active 2. Numai că, acum acest inel este tactil! Puteți atinge cu degetul rama ceasului pentru a naviga prin meniuri. Puteți glisa cu degetul atât în ​​sensul acelor de ceasornic, cât și în sens contrar, pentru a controla One UI. De asemenea, Samsung a modernizat One UI pe smartwatch pentru a oferi o experiență de utilizator mai naturală.

Aplicația de sănătate Samsung Health s-a îmbunătățit și va deveni și mai bună. Smartwatch-ul Samsung poate urmări 39 de antrenamente, iar urmărirea ar trebui să fie mai rapidă datorită senzorilor îmbunătățiți. În acest an, Samsung a integrat un senzor ECG. Puteți lua electrocardiograma de la încheietura mâini. Momentan această funcție este dezactivată până când agenția americană FDA (Food and Drug Administration) o va aproba. Probabil până la sfârșitul anului se va întâmpla acest lucru.

Galaxy Watch Active 2 poate urmări 39 de exerciții fizice. Urmărește automat mersul, ciclismul, înotul și antrenamentele dinamice printre altele. Senzorii de sănătate au fost îmbunătățiți, astfel încât smartwatch-ul poate înregistra toate datele mult mai ușor și mai repede. Conform SamMobile, monitorizarea stresului și a somnului sunt de asemenea incluse.

În timp ce Galaxy Watch Active te-a ținut mereu legat de telefonul tău dacă doreai acces la date pe smartwatch, Galaxy Watch Active 2 nu are această limitare. Galaxy Watch Active 2 cu LTE vă permite să efectuați și să primiți apeluri direct pe ceas și să interacționați cu anumite rețele de socializare. A primit chiar suport pentru traducere vocală și text în timp real în mai mult de 16 limbi. În plus, toate serviciile Samsung din ecosistemul Galaxy – cum ar fi Samsung Health, SmartThings, Samsung Pay (numai pentru NFC) și Bixby sunt acolo. Și, desigur, tot ce faci pe ceas este protejat de Samsung Knox.

Samsung Galaxy Watch Active 2 completează stilul dvs. de viață și oferă ceea ce face diferența – toate în timp ce este un ceas cu stil, frumos, inteligent și elegant. Galaxy Watch Active 2 va fi lansat la vânzare în diferite culori și combinații de culori spre sfârșitul acestei luni.

Citeste mai mult

Business

STUDIU. Crește numărul persoanelor care fac cumpărături online

Publicat

pe

Procentul utilizatorilor de internet care fac lunar cumpărături online a crescut la 66%, faţă de 57% în noiembrie 2017, conform unui studiu realizat de Exact Business Solutions în mai 2019.

„De cele mai spectaculoase creşteri se bucură produsele vestimentare (atât haine, cât şi încălţăminte), cele cosmetice şi de parfumerie, serviciile de food delivery şi abonamentele la site-uri cu conţinut video. Astfel, dacă în urmă cu un an şi jumătate, doar 27% dintre românii utilizatori de internet cumpărau haine online, procentul acestora se ridică în acest moment la 45%. Cumpărătorii de încălţăminte reprezintă acum 37% din totalul utilizatorilor români de internet, în creştere cu 16% faţă de iarna lui 2017”, a declarat Julien Zidaru, managing partner Exact Business Solutions.

La rândul lor, cumpărătorii de produse cosmetice şi de parfumerie reprezintă tot 37% din populaţia utilizatoare de internet (în creştere cu 7% faţă de primul val al studiului, realizat în noiembrie 2017). Serviciile de food delivery se disting cu o creştere de 11%, acestea fiind utilizate în prezent de 3 din 10 onlineri români. De remarcat este rata de utilizare a platformelor cu conţinut video, în prezent aceasta situându-se la nivelul de 16%, în creştere cu 13% faţă de luna noiembrie 2017.

Studiul semnalează că facturile sunt la momentul actual achitate online de 66% dintre românii utilizatori de internet, cu o frecvenţă lunară. Acest procent înregistrează o creştere de 13%, comparativ cu iarna anului 2017.

De asemenea, dacă în urmă cu 1 an şi jumătate, 40% dintre utilizatorii de internet apelau săptămânal la serviciile de internet banking, în prezent procentul acestora se ridică la 51%.

În ceea ce priveşte vânzarea de produse online, aceasta reprezintă o activitate realizată cu preponderenţă trimestrial. Dacă în intervalul noiembrie 2017 – noiembrie 2018, procentul celor care au ales să vândă online se situa la 32% – 33%, din primăvara acestui an se observă un trend ascendent şi pe acest segment, procentul acestora crescând la 36%.

Digitalizarea continuă a românilor determină schimbări şi atunci când privim spre categoria donaţiilor. Dacă în urmă cu 1 an şi jumătate procentul celor care utilizau internetul pentru a face o donaţie era de 13%, în prezent 16% folosesc acest mediu pentru a-şi oferi suportul financiar.

Aceste date sunt parte a celui de-al patrulea val al studiului „Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de Exact Business Solutions în luna mai 2019. Cercetarea a fost reprezentată de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, rezidente în mediul urban şi rural şi utilizatoare de internet. Volumul eşantionului a fost de 1.061 respondenţi.

Cu experienţă de peste 10 ani în marketing research, Exact Business Solutions oferă o gamă largă de metode, tehnici şi instrumente de cercetare atât pentru studii cantitative, cât şi calitative.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite