Ne găsiți și pe:

Secretul succesului

Nunțile toamnei 2019. Tendințe, experiențe, stiluri

Publicat

pe

Lunile septembrie şi octombrie sunt foarte populare în materie de nunţi, iar cadourile „experienţă pentru miri” câştigă tot mai mult teren, astfel că printre cele mai căutate sunt zborul cu parapanta, călătorii virtuale către orice colţ al lumii sau relaxare după petrecerea extenuantă de nuntă, arată datele magazinului online de cadouri experenţiale Complice.ro.

„Aşa cum nunţile anului 2019 au venit cu un aer nou, fresh, cât mai apropiat de stilul de viaţă al mirilor, la fel se întâmplă şi în cazul cadourilor de nuntă. Tendinţele în materie de nunţi sunt clare: cadourile experienţă pentru miri câştigă tot mai mult teren. Acestea sunt preferate de persoanele apropiate cuplului, în locul tradiţionalului cadou de nuntă”, arată Complice.ro.

Lunile septembrie şi octombrie sunt foarte populare în materie de nunţi, iar tendinţele arată că cele mai multe persoane se orientează către petreceri dinamice, cu abordări inedite, pe cât posibil în aer liber. Studiile la nivel global relevă faptul că 65% dintre miri pun cel mai mare preţ pe partea de entertainment, în care îşi doresc să fi investit mai mult, concentrându-se astfel pe felul în care îşi fac invitaţii să se simtă bine.

În acelaşi ton, şi invitaţii îşi doresc ca evenimentul să fie marcat şi din partea lor într-un fel inedit. Tocmai de aceea, persoanele din cercul apropiat al mirilor aleg să le ofere şi cadouri acestora. Persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 şi 40 de ani sunt cele mai orientate către cadouri-experienţă, iar acestea îşi doresc să ofere cuplului experienţe care să îi unească, să le ofere momente speciale in doi, alocând cel mai mare buget în acest sens.

„Întreaga experienţă a nunţii – de la petrecerea burlăciţelor şi burlacilor până la tot mai popularul trash the dress – a evoluat de la un eveniment – obligaţie la un eveniment – experienţă. Un moment important, cu miri care se simt bine, se distrează şi petrec în mijlocul invitaţilor. Acest lucru se vede şi în solicitările avute pentru cadouri: naşii, prietenii din cercul răstrâns au renunţat la cadourile pentru casă care ar putea suplini o nevoie materială şi oferă cadouri de tipul zborurilor cu elicopterul sau cu parapanta, cursuri de masaj în doi, escapade romantice sau călătorii virtuale în orice colţ al lumii”, a explicat Oana Pascu, manager al magazinului online.

Potrivit datelor magazinului online de cadouri experenţiale, cele mai multe solicitări se fac în funcţie de stilul de viaţă al mirilor. Astfel, cuplurile pasionate de sport, care au un stil de viaţă activ, primesc cadouri care implică multă acţiune – sesiuni de driving în cuplu in care cei doi trebuie să treacă prin diferite probe împreună (de exemplu, orbul la volan, maşina cu două volane etc).

Pentru cei care preferă aventura şi iubesc adrenalina, cele mai solicitate pachete au fost cele care implică zboruri cu elicopterul, salturi cu parapanta sau cu paraşuta, în timp ce prietenii gurmanzilor le oferă acestora degustări de praline sau sesiuni de gătit cu chef Samuel le Torriellec.

„Unul dintre cadourile preferate de naşi pentru tinerii căsătoriţi sunt călătoriile virtuale: de la manşa unui avion (simulator) cei doi decolează şi se indreaptă spre orice aeroport îşi doresc, experimentand chiar incidente în timpul zborului pe care cei doi le depăşesc cu ajutorul unui pilot profesionist pentru a ajunge cu bine la destinaţie. De asemenea, cu ajutorul realităţii virtuale, mirii pot pleca într-o lună de miere în orice colţ al lumii. Astfel de experienţe sunt urmate de obicei de cine romantice sau de o seară la spa, tot în doi”, a mai precizat Oana Pascu.

De obicei, pentru astfel de experienţe se plăteşte între 700 şi 2.200 lei, în funcţie de cât de apropiaţi sunt cei care fac cadoul de miri. De asemenea, când cuplul are mulţi prieteni necăsătoriţi, aceştia din urmă preferă să facă un cadou în grup, înlocuind astfel chiar cadoul de la petrecerea burlacilor/burlăciţelor.

Secretul succesului

Un timişorean – locul trei în lume la masaj

Publicat

pe

Timişoreanul Cosmin Adrian Simu a luat medalia de bronz la Campionatul Continental de Masaj, care a avut loc, zilele trecute, în Grecia, la Atena.

Majoritatea sportivilor din Timişoara îl cunosc şi au apelat la terapeutul Cosmin, despre care se spune ca are „mâini de aur”.

Cosmin are un cabinet particular în Timișoara unde ajută pacienții prin chiroterapie, masaj terapeutic, masaj de relaxare, masaj cu vaccum, reflexoterapie, presopunctură și alte proceduri specifice pentru acestei ramuri.

Cosmin Adrian Simu este apreciat în comunitatea de pe Bega și pentru actele de caritate pe care le face. Amintim doar că tratamentele pentru copii și seniori de peste 70 de ani le face gratuit.

Recent el a fost numit directorul regional al Asociației de Masaj și Terapii Complementare Giurgiu, oraș în care s-a născut. Cu toate acestea el își va desfășura cu preponderență activitatea, în continuare, în orașul de pe Bega.

Campionatul Național de Masaj este în primul rând o competiție, dar în același timp și o oportunitate pentru participanți de a găsi inspirație profesională și de a crea legături între ei.

Prin participarea la această la această competiție mondială, terapeuții au posibilitatea să-și îmbunătățească tehnicile, și să-și aducă un important aport de imagine activității desfășurate de ei.

de Olimpiu Bulzan

 

Citeste mai mult

Secretul succesului

bizz.club Timișoara. Invitat special: Călin Traian Pascu, CEO Foto Noble Madrid

Publicat

pe

Marți, 12 aprilie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara cu „casa plină”, în cadrul căreia l-am avut ca invitat special pe Călin Traian Pascu, CEO Foto Noble Madrid, „Visător la 24 de ani, Antreprenor în Madrid acum”.

La momentul de Spotlight, Călin Iepure ne-a prezentat evenimentul anului, bizz.camp 2022, iar în curând vom anunța în întreaga comunitate cum te poți înscrie și tu.

La momentul de educație, Călin Pascu ne-a împărtășit din experiența lui și cum a ajuns un antreprenor de succes în Madrid, conducând un business în domeniul fotografiei.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul timisoara.bizz.club la ședința de săptămâna viitoare!

Citeste mai mult

Secretul succesului

bizz.club Timișoara. Cum să folosești Fereastra JOHARI în Networking, cu Marius Darie

Publicat

pe

Marți, 27 aprilie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Marius Darie, CEO MindDetox, JMT Mentor, ne-a vorbit despre „Cum să folosești Fereastra JOHARI în Networking”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe și prezentarea de carte.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Loredana Trocan, de la Hansen Timișoara.

Ea ne-a prezentat produsele și serviciile Hansen, brand cu parteneri internaționali și o vechime de peste 20 de ani. Hansen este un distribuitor de piese de mobilier cu un design plăcut și ergonomic, cu scopul bunăstării clientului din toate punctele de vedere. De asemenea, oferă și servicii de consultanță în alegerea celor mai bune piese de mobilier în funcție de nevoile specifice ale clientului. Mai multe detalii aici: https://www.hansen.ro/

La momentul de training, Marius ne-a vorbit despre Fereastra JOHARI în Networking.

Cuvântul magic al întâlnirii a fost încrederea, un termen foarte utilizat privind relațiile dintre noi. Pentru Marius încrederea înseamnă „zic ce fac și fac ce zic”.

Apoi ne-a prezentat Modelul Încrederii: Fereastra JOHARI. Acest model are 2 componente: ce văd eu la mine și ce văd alții la mine. Dacă punem sub formă de axe, se formează 4 cadrane al acestui model al încrederii:

 Ce văd eu la mine și ce văd alții la mine – Arenă: Comunicare deschisă

 Ce nu vad eu la mine și ce văd alții la mine – Puncte oarbe: Auto-descoperire

 Ce văd eu la mine și ce nu văd alții la mine – Mască: Zona Ascunsă

 Ce nu văd eu la mine și ce nu văd alții la mine – Potențial: Necunoscut

Apoi Marius a făcut împreună cu noi un exercițiu de networking folosind modelul Johari. Fiecare dintre noi am avut de ales 6 puncte forte care ne reprezintă dintr-o listă, apoi am înmânat această listă celui care credem că ne cunoaște cel mai bine, iar el la rândul lui a scris 6 puncte forte care că ne reprezintă.

Elementele comune din cele 2 liste reprezintă arena (ce văd eu la mine și ce văd alții la mine). Elementele care se află doar în lista mea sunt din zona mască (ce văd eu la mine și ce nu văd alții la mine). Elementele aflate doar în lista celuilalt sunt punctele oarbe (ce nu văd eu la mine și ce văd alții la mine). Iar elementele ce nu se află în nicio listă reprezintă cel mai mare potențial, care este încă necunoscut.

Acest exercițiu este foarte util pentru obținerea unui feedback clar și pentru consolidarea încrederii în relațiile noastre.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite